Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-04-16, 10:47
  #13
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Ungefär, vilken summa pratar vi om i rena kronor som man lägger per bett för att limitering ska bli en risk?
Antar att det rör sig om rätt stora summor?
Har för mig att Bet365 hade en vinst limit på max 55 000 € per kupong. Det var någon som länkade det i en annan tråd.
Citera
2015-04-16, 14:07
  #14
Medlem
Jag blir förvirrad när jag går in på sidan, orkar inte lära mig hur det fungerar.
Citera
2015-04-18, 09:59
  #15
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Ungefär, vilken summa pratar vi om i rena kronor som man lägger per bett för att limitering ska bli en risk?
Antar att det rör sig om rätt stora summor?


Just betfairs oddsbörs limiterar ju inte alls, där får du spela och vinna precis hur mycket du vill saken är ju som sagt den att det måste kunna matchas också vilket det i princip bara görs på de absolut största ligorna och är man ute efter att spela riktigt stort så matchas det inte där heller speciellt ofta.

Hos en vanlig bookmaker är det ju andra saker som spelar in, där blir du ju normalt inte limiterad om du spelar annat än singlar då i princip ingen vinnande spelare gör så. Rätt stora summor behöver det inte röra sig om heller fast även här beror det ju på, sitter man och satsar 20K på ganska låga odds hos en liten bookmaker typ mobilbet eller något så kommer man nog bli limiterad ganska snabbt om man vinner lite för att man är en fara, gör man det dock hos en bookmaker med mycket högre omsättning typ Unibet, Bet365 osv kan man hålla på så "länge"man inte vinner för mycket och nu snackar vi ju inte att de limiterad när du har vunnit en kvarts miljon utan snarare tio procent av det.

Så nej, man behöver absolut inte vara någon storspelare för att bli limiterad. Det gäller bara att spela annat än kaffepengar när man har edge på oddsen så sitter limiteringen "like a glove" när du ligger plus typ 20K.
Citera
2015-07-02, 02:11
  #16
Avstängd
Teguins avatar
Finns det något alternativ till liknande sida med trading, deras jävla hemsida dör fan hela tiden och alltid mitt i en match
Citera
2015-07-02, 02:12
  #17
Medlem
pancoitalianos avatar
Betdaq.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback