2011-04-24, 04:26
Medlem
Finns det inget ställe där man slipper gå i någon jäkla badrock?
Känner mig väldigt obekväm utan kläder.
Citera
2011-04-24, 07:13
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lantis60

Om du vill ha på dig vanliga kläder så är svaret nej. Du kan alternativt ha ett badlakan svept omkring dig i stället för badrock, men då är du ju ännu mer naken. Det finns dock vissa flat rate-klubbar som inte arbetar efter wellnesskonceptet, dvs de saknar bastu, pool osv, där gästerna har på sig kläder. Caligula i Berlin är ett exempel en sådan klubb.
Citera
2011-04-24, 19:36
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Blue Star
Caligula i Berlin är ett exempel en sådan klubb.

Caligula skulle jag dock avråda från IMHO. Beror väl på vad du är ute efter, men jag upplevde stället som mycket sämre än en vanlig FKK.
Flatrates öht brukar vara mer oengagerat sex än på "riktiga" ställen.

De där badrockarna brukar vara ganska mysiga och hyfsat täckande annars. Jag känner mig inte heller bekväm med att fjanta runt halvnaken med en handduk om livet offentligt. Men med badrock känner åtminstonne jag att ens kroppsliga fel och brister slipper bli så där brutalt exponerade.
Citera
2011-04-24, 23:19
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Caligula skulle jag dock avråda från IMHO. Beror väl på vad du är ute efter, men jag upplevde stället som mycket sämre än en vanlig FKK.
Flatrates öht brukar vara mer oengagerat sex än på "riktiga" ställen.

De där badrockarna brukar vara ganska mysiga och hyfsat täckande annars. Jag känner mig inte heller bekväm med att fjanta runt halvnaken med en handduk om livet offentligt. Men med badrock känner åtminstonne jag att ens kroppsliga fel och brister slipper bli så där brutalt exponerade.
mysiga?

jag tyckte kuken trilla ut hela tiden, satte sig i soffan eller på en stol och köka så "flopps" så trilla snorren ut så fick man slänga över bad rocken igen :P

var på samya, vet inte hur rockarna är på andra ställen
Citera
2011-04-26, 17:53
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:

Det finns rapporter i andra forum om besökare klädda i vanliga kläder både på Dolce Vita i Dusseldorf och på Villa Vertigo i Grefrath. Detta är ett beteende som ogillas av de flesta. Dessutom, i ett hav av badrockar lär killen med vanliga kläder vara den som riskerar att bli uttittad. Bland de äkta hardcore-besökarna ses även badrocken som fusk, för dem är bara en handduk den rätta klädseln.
Jag känner inte till dina erfarenheter, men mitt tips är att strunta i obekvämhetskänslan. Väl på klubben kommer din badrock vara bland det sista du tänker på.

Att besöka en FKK är som att byta värld. Jag är +40 och inte direkt stolt över min kropp. I badhuset hemma känner jag mig inte helt bekväm att gå runt i badbyxor och visa otrimmade kropp. På klubbarna Tyskland är det en helt annan sak, jag klär helt ogenerat av mig naken iklädd enbart praktstånd framför helt okända kvinnor, och jag duschar tillsammans med 20-åriga snyggingar i de allmänna duscharna och hjälper dem med att tvåla in sig som om det vore det naturligaste i hela världen. Det är andra naturlagar som gäller helt enkelt när man vistas i denna illusion.

Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
jag tyckte kuken trilla ut hela tiden, satte sig i soffan eller på en stol och köka så "flopps" så trilla
snorren ut så fick man slänga över bad rocken igen :P
var på samya, vet inte hur rockarna är på andra ställen

För oss som sett folks avslappnade reaktioner när Rolf 70+ dansar i sina kalsonger runt strippstången på Samya, vi vet att vi egentligen kan vara lugna att ingen höjer minsta ögonbryn över en svensk snorre som visar sig i badrocksglipan.
Vid ett besök för några veckor sedan kunde jag föresten konstatera att Rolf har uppgraderat sina
dans-kalsonger och har nu även ett sånt där skramlande magdansskynke när han svassar runt bland de unga damerna uppe på bardisken. De försöker se coola och inbjudande inför oss presumtiva kunder, Rolf han dansjuckar runt med ett flin och en introvert blick. Ja, jävlar...

För er som ännu inte besökt dessa nakenhetens och skamlöshetens "Liseberg" som en FKK/sauna club är kan jag bara säga, ÅK!
Because your worth it!

Dessutom ÄR badrockarna mysiga!

F
Citera
2011-05-08, 15:01
Medlem
Två kompisar med samma tjej?

Hej, jag undrar om tjejerna på FKK-klubbar erbjuder sex med två män samtidigt? Jag och min kompis funderar på att dra till Berlin för vårt första FKK-besök, och vi skulle gärna vilja dela på en tjej i samma rum, trekant alltså. Är det vanligt förekommande? Jag hittar inget som nämns om detta nånstans.
Citera
2011-05-09, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grandick
Hej, jag undrar om tjejerna på FKK-klubbar erbjuder sex med två män samtidigt? Jag och min kompis funderar på att dra till Berlin för vårt första FKK-besök, och vi skulle gärna vilja dela på en tjej i samma rum, trekant alltså. Är det vanligt förekommande? Jag hittar inget som nämns om detta nånstans.

Jag har aldrig frågat så jag vet inte, men jag tror inte det är omöjligt. Det är nog upp till varje tjej om man går med på det eller inte, sen hur vanligt vet jag inte. Givetvis gäller att båda betalar fullt, men vågar inte gissa om tjejen vill ha extra.
Citera
2011-05-10, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grandick

Vanligt vet jag inte, men jag har blivit erbjuden det en gång i alla fall, så det förekommer. Ni får helt enkelt fråga tjejerna när ni är där, det lär knappast vara det konstigaste de har hört...
Citera
2011-05-19, 22:28
Medlem
ålder?

Hej! har en fråga angående hur ålders gränsen ser ut på FKK ställena.
Eftersom lillebrorsan inte är så bra på fixa ligg så tänkte jag bjuda han på en resa dit nu till sommaren.
Han är 17 men ser ut att vara 19 kanske.
Tack på förhand!

pumpa lungt grabbar!
Citera
2011-05-19, 22:30
Medlem
Twatssons avatar
Jojo brorsan
Citera
2011-05-19, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twatsson
Jojo brorsan

HAHA ne men jag är 20 och har inte direkt svårt att ligga men min brorsa är lite speciell kan man säga..
skulle bli tacksam om du/någon kunde svara på min fråga.
Citera
2011-05-19, 23:12
Medlem
Haha, hmmm. Undrar möjligtvis om jag vet vem du är, har nämligen samma erfarenheter med en polare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in