Citat:
Ursprungligen postat av lantis60
Finns det inget ställe där man slipper gå i någon jäkla badrock?
Känner mig väldigt obekväm utan kläder.
Det finns rapporter i andra forum om besökare klädda i vanliga kläder både på Dolce Vita i Dusseldorf och på Villa Vertigo i Grefrath. Detta är ett beteende som ogillas av de flesta. Dessutom, i ett hav av badrockar lär killen med vanliga kläder vara den som riskerar att bli uttittad. Bland de äkta hardcore-besökarna ses även badrocken som fusk, för dem är bara en handduk den rätta klädseln.
Jag känner inte till dina erfarenheter, men mitt tips är att strunta i obekvämhetskänslan. Väl på klubben kommer din badrock vara bland det sista du tänker på.
Att besöka en FKK är som att byta värld. Jag är +40 och inte direkt stolt över min kropp. I badhuset hemma känner jag mig inte helt bekväm att gå runt i badbyxor och visa otrimmade kropp. På klubbarna Tyskland är det en helt annan sak, jag klär helt ogenerat av mig naken iklädd enbart praktstånd framför helt okända kvinnor, och jag duschar tillsammans med 20-åriga snyggingar i de allmänna duscharna och hjälper dem med att tvåla in sig som om det vore det naturligaste i hela världen. Det är andra naturlagar som gäller helt enkelt när man vistas i denna illusion.
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
jag tyckte kuken trilla ut hela tiden, satte sig i soffan eller på en stol och köka så "flopps" så trilla
snorren ut så fick man slänga över bad rocken igen :P
var på samya, vet inte hur rockarna är på andra ställen
För oss som sett folks avslappnade reaktioner när Rolf 70+ dansar i sina kalsonger runt strippstången på Samya, vi vet att vi egentligen kan vara lugna att ingen höjer minsta ögonbryn över en svensk snorre som visar sig i badrocksglipan.
Vid ett besök för några veckor sedan kunde jag föresten konstatera att Rolf har uppgraderat sina
dans-kalsonger och har nu även ett sånt där skramlande magdansskynke när han svassar runt bland de unga damerna uppe på bardisken. De försöker se coola och inbjudande inför oss presumtiva kunder, Rolf han dansjuckar runt med ett flin och en introvert blick. Ja, jävlar...
För er som ännu inte besökt dessa nakenhetens och skamlöshetens "Liseberg" som en FKK/sauna club är kan jag bara säga, ÅK!
Because your worth it!
Dessutom ÄR badrockarna mysiga!
F