2012-09-13, 10:36
Medlem
porsches avatar
Orkar inte svara på alla frågorna eftersom det
inte finns rätt eller fel i många fall.

2 Du kommer inte vilja köra 2 ggr på samma halvtimme
eftersom du redan har nästa brud i åtanke.
Plånbokens snålhet är som bortblåst när lilla hjärnan
tar över.

3 Gissar de flesta helst kör 3kant med sin väninna.
Alla brudarna känner inte varann.

5 Alla du frågar är experter på sugandets konst.
Tyvärr har många av brudarna för höga värderingar
av sig själva eller är det bara så enkelt att de vill
åt dina pengar o konkurrensen är mördande därinne.

6 Mässa betyder även fler flickor i arbete.
Däremot vet jag inte om det är så mycket mässor
och affärsmän i helger som du tänkt åka.

7 Hotels.com
Bara att titta vilka som ligger i västa Berlin nära Artemis.
Gångväg tillbaks på nattkröken kändes säkert i Berlin
och blir givetvis ett billigt val.

9 Sexig klädseldag tror jag inte är fre - sön.

13 Nina. Snyggast trevligast o verkar ärligt uppskatta
det hon gör.
Den mörkhåriga skönheten från tjeckien med bra engelska
o tyska.
http://www.youtube.com/watch?v=UgvcGiCTewo
Citera
2012-09-13, 11:54
Medlem
KingKongFives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askdgalksdjgasd
Detta blir en "en gång i livet"-grej så här gäller det att få ut så mycket som möjligt under ett besök.
Glöm det! Du hinner förmodligen bara hem så börjar du planera nästa tysklandsresa.
Citat:
6. Har för mig att jag sett att man kan kolla på någon sida när det är och inte är mässa i stan? Jag har ingen lust att trängas med fler män än nödvändigt.
http://www.messe-berlin.de/MessenUndEvents/Messekalender/index.jsp
Citat:
7. Har någon tips på trevligt hotell i vettig prisklass nära Artemis?
Det finns många prisvärda hotell för under 500 sek per natt kring Kurfürstendamm. Sedan är det bara att ta bus M19 eller M29 till Halensee och promenera den sista biten (c:a 700 m). M-bussarna går hela natten.
Citat:
8. Är det någon här som fått med sig någon otrevlig sjukdom hem från Artemis? Vad har de för kontroller på tjejerna gällande sjukdomar?
Enligt ett inslag i kroatisk TV kräver man i varje fall HIV-test var tredje månad.
Citat:
9. Visst fanns det någon lingerie-kväll då de går lite mer sexigt klädda istället för att gå nakna?
Onsdagar.
Citat:
10. Då jag funderar på att åka ner en fredag och hem senare på söndagen, skulle ni då rekommendera att testa även en annan FKK? Kanske ta Artemis fredag kväll och söndag och ta en annan på lördagen? Vilken FKK rekommenderas i så fall? Är inte intresserad av bordell utan det är just FKK-konceptet som lockar!
Den enda andra FKK-klubben i Berlin är La Folie http://www.la-folie.de. Jag har aldrig varit där, men den har inget vidare rykte. Den är liten och saknar restaurang, pool, bastu etc. Å andra sidan är det gratis inträde mellan 18-20. Man måste dock köpa en drink (öl kostar 4,50 €), men du kan ju gå dit och spana in läget utan att det kostar en förmögenhet...
Citat:
12. Det sades någonstans att de håller på med ett bygge. Vad bygger de och finns det delar som är stängda pga detta? När beräknas det vara klart?
Den 29 september invigs en ny utomhusavdelning. Inget verkar vara stängt pga byggnationer.
Citera
2012-09-13, 19:40
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Hej!

Äntligen ska drömmen gå i uppfyllelse då jag har börjat planera för en hel helg på Artemis. Detta blir en "en gång i livet"-grej så här gäller det att få ut så mycket som möjligt under ett besök. Har dock några funderingar:

1. Ungefär hur många av tjejerna som finns på hemsidan finns där och hur många är det som inte finns på hemsidan.

Tror att det är omkring hälften av tjejerna som är med på hemsidan.

Citat:
2. Är en session över när man har kommit eller kan man utnyttja hela halvtimmen i alla fall och försöka få upp den igen?

Den är över när du har kommit.

Citat:
3. Är de flesta tjejerna öppna för trekant med en av de andra tjejerna som jag väljer eller går de trekantsvilliga ofta i par med den de helst jobbar med?

Vissa går med på det, andra inte. Fråga innan ni går iväg till ett privatrum.

Citat:
4. Kostar det extra att ta en trekant med två tjejer förutom de 60+60 Euro som vanligt kostar om man vill att de ska hålla på mycket med varandra? Läste någonstans att de tog extra för att använda dildo men det är ointressant för mig.

Det kostar nog inget extra om du inte vill göra annat än knulla och bli avsugen, men fråga för säkerhets skull.

Citat:
5. Kan de flesta tjejerna deepthroata? Är det något man får betala extra för?

Se svaret på fråga tre.

Citat:
7. Har någon tips på trevligt hotell i vettig prisklass nära Artemis?

Finns massor. Agonguppens hotell är bra och prisvärda:

http://www.agon-group.com/en/home

Citat:
8. Är det någon här som fått med sig någon otrevlig sjukdom hem från Artemis? Vad har de för kontroller på tjejerna gällande sjukdomar?

Inte jag som tur är. De testas varannan vecka (så var det i alla fall för tre år sedan, tror inte det ändrats sedan dess).

Citat:
10. Då jag funderar på att åka ner en fredag och hem senare på söndagen, skulle ni då rekommendera att testa även en annan FKK? Kanske ta Artemis fredag kväll och söndag och ta en annan på lördagen? Vilken FKK rekommenderas i så fall? Är inte intresserad av bordell utan det är just FKK-konceptet som lockar!

Det finns tyvärr ingen annan i Berlin värd namnet. Åk till Frankfurt i stället om du vill gå på fler klubbar som är lika bra som (eller bättre än) Artemis.

Citat:
11. Jag vill gärna ha en rätt hög tjej/kille ratio. Jag sitter hellre och tackar nej några gånger extra än trängs med en massa svettiga tyskar och knappt får loss de tjejer jag vill ha. Bör man undvika typ lönehelger eller något annat då eller kommer det in så pass mycket extra tjejer då så det inte är något problem?

Det är i princip alltid fler män än tjejer. Går du dit mitt på dagen brukar det vara ungefär 50/50. Fredag- och lördagskvällar är det som flest manliga gäster, men också flest tjejer som jobbar.
Citera
2012-09-13, 20:32
Medlem
Mina synpunkter på dina frågor är:

2) lite individuellt, men har du fått bra kontakt med tjejen hinner man mysa en stund efteråt, i vart fall om man har en del på godo till de 30 min. Dock lär du inte få köra en 2a gång..

3) En del tjejer säljer in trekant med sin väninna, senast träffade jag två tjejer som sa sig enbart göra trekant. En del av dem vill ha 50Euro extra för att göra en lesbisk show. Kan vara kul nån gång, men det jag upplevde var att det gjordes lite väl "porrfilmsaktigt". För min del räcker det med en vacker dam på vardera sida i sängen som suger av mig samtidigt.

6) Kan du, undvik att åka samtidigt som det är stora mässor.

10-11) jag skulle undvika helg överhuvudtaget, i vart fall om du tänkt vara där kvällstid. Jag tar hellre färre tjejer dagtid och betydligt färre gäster. Tors - lör kväll (efter 22-23) blir det lätt väl mycket folk - i mitt tycke....

Senast blev alla tjejr jag hade session med favorittjej, men allra bäst en slank brunett från Hamburg som inte är med på hemsidan. Får du bra kontakt, en som ger sig tid att prata lite före, så blir det ofta bra. Sedan finns det vissa som bara vill ha så många kunder som möjligt och avsluta snabbt. Men lite lätt analys av tjejen före så undviker du det lätt. Utan att generalisera, så var tyska tjejer mina absoluta favoriter senast..

Och du, det blir inte en gång i livet upplevelse, du lär vilja åka snart igen
Citera
2012-09-13, 21:52
Medlem
Tack för alla kanonbra svar. Det kommer bara bli en gång då detta, tro det eller ej, är en födelsedagspresent från min fru. Ja, jag har utan tvekan väldens bästa fru! Hon är dessutom skitsnygg och bra på att laga mat! Älskar henne av hela mitt hjärta men har alltid drömt om att få uppleva detta vilket jag varit öppen med. Nu ska jag bara få ihop budgeten och få detta gjort så fort som möjligt!

Har en del fantasier som jag alltid drömt om och som jag trodde att jag aldrig skulle få uppleva då jag gift mig och har alla intentioner att fortsätta vara gift med samma kvinna resten av mitt liv. Det som ska hinnas med är:
1. Trekant (troligen ett par gånger)
2. Platinablond med stora sillisar
3. Svart tjej
4. Deepthroat men inte där jag måste trycka på utan där tjejen fixar det själv.
3. Bara sitta och bli raggad på av sjukt heta tjejer.
4. Knulla så mycket jag orkar en hel helg.

Tilltalas sjukt mycket av konceptet att bara befinna mig i denna typ av miljö. Soft place med pool, bastu, bar och massor med heta kvinnor. Hade iofs hellre sett att de gick slampigt klädda än nakna. Lite mer spännande då när man kommer upp till rummet liksom!
Senast redigerad av askdgalksdjgasd 2012-09-13 kl. 22:00. Anledning: Tillägg
Citera
2012-09-13, 22:32
Medlem
Citat:
Tack för alla kanonbra svar. Det kommer bara bli en gång då detta, tro det eller ej, är en födelsedagspresent från min fru. Ja, jag har utan tvekan väldens bästa fru! Hon är dessutom skitsnygg och bra på att laga mat! Älskar henne av hela mitt hjärta men har alltid drömt om att få uppleva detta vilket jag varit öppen med. Nu ska jag bara få ihop budgeten och få detta gjort så fort som möjligt!

Har en del fantasier som jag alltid drömt om och som jag trodde att jag aldrig skulle få uppleva då jag gift mig och har alla intentioner att fortsätta vara gift med samma kvinna resten av mitt liv. Det som ska hinnas med är:
1. Trekant (troligen ett par gånger)
2. Platinablond med stora sillisar
3. Svart tjej
4. Deepthroat men inte där jag måste trycka på utan där tjejen fixar det själv.
3. Bara sitta och bli raggad på av sjukt heta tjejer.
4. Knulla så mycket jag orkar en hel helg.

Tilltalas sjukt mycket av konceptet att bara befinna mig i denna typ av miljö. Soft place med pool, bastu, bar och massor med heta kvinnor. Hade iofs hellre sett att de gick slampigt klädda än nakna. Lite mer spännande då när man kommer upp till rummet liksom!

Grattis på födelsedagen då
Citera
2012-09-13, 23:53
Medlem
Antexs avatar
Citat:
1. Trekant (troligen ett par gånger) - Inget problem !
2. Platinablond med stora sillisar - Inget problem !
3. Svart tjej - - Inget problem !
4. Deepthroat men inte där jag måste trycka på utan där tjejen fixar det själv. - Du får nog prova ett par stycken.
3. Bara sitta och bli raggad på av sjukt heta tjejer. - - Inget problem !
4. Knulla så mycket jag orkar en hel helg. - Ha,ha hur gammal är du ?? Orkar jag 2 x en timma är jag helt slut

/Antex
Citera
2012-09-14, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomcha
Grattis på födelsedagen då

Inte dags riktigt än men tack i alla fall!
Citera
2012-09-14, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
/Antex

Fyller 40! Hur mycket jag orkar undrar jag med men får man fria tyglar en hel helg så gäller det ju att köra på! Räknar med att komma dit på fredag kväll och åka hem söndag kväll och då räknar jag med att spendera min mesta tid på Artemis. Beräknad budget runt 10-12 papp. En chans i livet och den ska förvaltas väl!
Citera
2012-09-27, 07:28
Medlem
Tjabba .
Har varit på båte Atmos O babylon ,
Atmos är bra , alltid trevliga fina tjejer !
Babylon INTE BRA , otrevliga tjejer som försöker lura en på flis ala Rheeperbahn , Inget vidare alls MAO .

Har ni något ställe att rekomendera i berlin iklass med Atmos ?

/986
Citera
2012-09-27, 07:36
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 986
Tjabba .
Har varit på båte Atmos O babylon ,
Atmos är bra , alltid trevliga fina tjejer !
Babylon INTE BRA , otrevliga tjejer som försöker lura en på flis ala Rheeperbahn , Inget vidare alls MAO .

Har ni något ställe att rekomendera i berlin iklass med Atmos ?

/986

Artemis är den enda FKK-klubben i Berlin värd namnet. I övrigt finns det vanliga lägenhetsbordeller, sexkinos, massagesalonger etc. där det går att få det mesta man vill ha i sexväg, men är det FKKs du söker så är det Artemis som gäller.

Har du förresten testat FKK Romeo? Det verkar inte finnas så mycket information om den på de tyska diskussionsforumen, så den kanske inte är något vidare?
Citera
2012-09-28, 10:25
Medlem
Tja! Jag ska dra till Artemis för andra gången om ett par veckor. flygbiljetter och hotellet är fixat/betalt. Men den här gången så landar jag i Schönefeld flygplats till skillnad från Tegel som jag känner till väl.
Och då undrar jag om det är någon som har koll på vad taxi kostar till Artemis från Schönefeld flygplats? och hur enkelt är det att ta sig med tåg/buss till Artemis från flygplatsen? Är det flera byte och krångel tex? tacksam för all svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in