2015-06-23, 06:18
Medlem
WolfOfStureplans avatar
En del tjejer där är så snygga på FKK att jag inte kan hålla mig från att slicka dem när vi hamnar i sängen. Finns det någon risk för sjukdomar om man kysser och slickar dem?
Citera
2015-06-23, 08:39
Medlem
Förslag?

Ska ner en vända i Tyskland nästa vecka. Kommer att hålla mig i ett rätt stort område (Dusseldorf, Frankfurt, Berlin). Jag har besökt några FKK tidigare:

- Artemis (3 gånger)

Tycker jag är helt OK. Ligger bra till för oss Svenskar. Lite dyrt kanske. Och lite "pushy ladies".

Palace (1 gång)

Gillade jag inte. Alldeles för hårt pushande av alla ladies.

Oase (1 gång)

Helt OK. Bättre omgivning än Artemis. Kanske lite jobbigare / pushigare ladies.

Så nu till denna resa. Vad tycker ni jag ska besöka? Tex:

- Living Room
- Golden Times
- World
- Mainhattan
- Sharks

Eller nåt annat ni kan förespråka.

Hur ser det ut om man åker vidare ner mot Schweiz / Österrike? Finns det nåt av värde där?

Ska nån av er ner nästa vecka samt helgen därefter så hör av er. Kan ju alltid vara kul med nån svensk att snacka med på plats.
Citera
2015-06-23, 13:20
Medlem
Men åker man på Artemis en fredag vid 12.00 och stannar tills det börjar bli för långa köer så ska det nog funka eller ? Kan ju inte vara fullproppat fredag dag eller ?
Citera
2015-06-23, 13:39
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perra66
Förslag?

Ska ner en vända i Tyskland nästa vecka. Kommer att hålla mig i ett rätt stort område (Dusseldorf, Frankfurt, Berlin). Jag har besökt några FKK tidigare:

- Artemis (3 gånger)

Tycker jag är helt OK. Ligger bra till för oss Svenskar. Lite dyrt kanske. Och lite "pushy ladies".

Palace (1 gång)

Oase (1 gång)

- Living Room
- Golden Times
- World
- Mainhattan
- Sharks

Hur ser det ut om man åker vidare ner mot Schweiz / Österrike? Finns det nåt av värde där?

Ska nån av er ner nästa vecka samt helgen därefter så hör av er. Kan ju alltid vara kul med nån svensk att snacka med på plats.

Living-Room i Düsseldorf (Kaarst) är jättebra.
Exemplariskt uppförande av tjejerna. Bra management. Kanonmat.
Men små lokaler.

Golden Time i Brüggen ska varas en av de bästa FKK ui hela Tyskland under sommarhalvåret.

World lär vara lite på dekis (har ej varit där).

Mainhattan är mitt favoritställe.
Lugnt och harmoniskt. Bra mat.

Sharks väl värt att besöka. Stort, gott med utrymme och bra utedel.
Men ganska medioker mat.

I Östrerike:
Fun-Palast i Wien. Om du gillar Sharks kommer du också att gilla Fun-Palast.
Citera
2015-06-23, 13:42
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WolfOfStureplan
En del tjejer där är så snygga på FKK att jag inte kan hålla mig från att slicka dem när vi hamnar i sängen. Finns det någon risk för sjukdomar om man kysser och slickar dem?

Kyssar är i princip ofarliga.

Viss risk med att slicka. Det är den aktive parten (den som suger eller slickar) som tar risken vid oralsex.
Citera
2015-06-23, 16:06
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stette
Men åker man på Artemis en fredag vid 12.00 och stannar tills det börjar bli för långa köer så ska det nog funka eller ? Kan ju inte vara fullproppat fredag dag eller ?

Jag har varit där en fredag eftermiddag/kväll fram till 19:30. Det var förvånansvärt lugnt. Kvällen innan på torsdagkvällen var jag där till sent på natten och då var det mycket folk och kö till rummen på slutet.
Citera
2015-06-23, 17:44
Medlem
Citat:
- Living Room
- Golden Times
- World
- Mainhattan
- Sharks
Du gillar inte pushy och vem gör det. Alla förslagen har mindre pushighet än Artemis. Mainhattan är mest pushig av dessa. Ungefär som Oase. Pushigheten varierar också med vilken newbieaura man som gäst utstrålar. I teorin gäller det att säga ifrån tydligt och fast men ändå vänligt så kommer hororna som ser det att fatta budskapet.

Behöver du mer förslag finns det en karta.
https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=z-dT7LQ_TVZU.khttmeDXoonI&msa=0
Citera
2015-06-23, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WolfOfStureplan
Eh, ja. Förkylning, kräksjuka och könssjukdomar. Vissa personer skulle hellre få klamydia än kräksjuka givet att ingen flickvän behöver få reda på klamydian. Mindre obehagligt.

Jag har inte fått något av vare sig kyssar, slick eller spruckna kondomer. Än. Killar som får lunginflammation av att någon nyser i rummet bredvid bör självfallet anpassa beteende och skyddsutrustning efter sin resistens.
Citera
2015-06-23, 18:20
Medlem
Citat:
Förslag?

- Artemis (3 gånger)

Palace (1 gång)

Oase (1 gång)

- Living Room
- Golden Times
- World
- Mainhattan
- Sharks

Besök Sharks. Min favoritklubb just nu och jag har egentligen inget intresse av att besöka någon av de andra klubbarna längre då man får ett varierat utbud på Sharks. Tjejerna är heller inga sharks men de kommer att försöka få in dig i ett rum.
Citera
2015-06-23, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Besök Sharks. Min favoritklubb just nu och jag har egentligen inget intresse av att besöka någon av de andra klubbarna längre då man får ett varierat utbud på Sharks. Tjejerna är heller inga sharks men de kommer att försöka få in dig i ett rum.
Han skriver inte hur intresserad han är av silikon eller stora rövar så inte helt säkert att Sharks är rätta stället för honom.
Citera
2015-06-23, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uc17
Han skriver inte hur intresserad han är av silikon eller stora rövar så inte helt säkert att Sharks är rätta stället för honom.
Finns mycket mer än så på Sharks men om det är allt du ser så.
Citera
2015-06-23, 19:49
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Förslag?

- Artemis (3 gånger)

Palace (1 gång)

Oase (1 gång)

- Living Room
- Golden Times
- World
- Mainhattan
- Sharks

Jag har bara erfarenhet från Artemis och Livingroom. Snyggare tjejer på Artemis men mindre pushighet och mer GFE med hångel och tungkyssar på Livingroom. Precis som Arnold så gillade jag verkligen atmosfären på Livingroom. Om du verkligen vill bo nära Livingroom så kan du boka rum på ISA Sport Hotel som bara ligger ett par hundra meter bort. Här bor även många av tjejerna på Livingroom.

http://www.internationalsportarena.de/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in