2022-04-11, 14:39
Medlem
Nu har jag och en vän bestämt att ta flyg till Köln och hyra bil i 4-5 dagar vid slutet av maj. Jag har tänkt att åka till Frankfurt för att besöka FKK klubbarna där. Jag undrar om det är värt att besöka nån FKK klubb i Köln som till exempel Pascha Laufhaus osv. Eller ska jag bara köra direkt till Frankfurt och spara mina pengar och ''energi'' ? Finns det avgift för att besöka Pascha Laufhaus i Köln och hur ser det ut med tjejernas kompensation för sina respektive tider? All info om ämnet uppskattas.
Citera
2022-04-11, 14:53
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrenalin98
Nu har jag och en vän bestämt att ta flyg till Köln och hyra bil i 4-5 dagar vid slutet av maj. Jag har tänkt att åka till Frankfurt för att besöka FKK klubbarna där. Jag undrar om det är värt att besöka nån FKK klubb i Köln som till exempel Pascha Laufhaus osv. Eller ska jag bara köra direkt till Frankfurt och spara mina pengar och ''energi'' ? Finns det avgift för att besöka Pascha Laufhaus i Köln och hur ser det ut med tjejernas kompensation för sina respektive tider? All info om ämnet uppskattas.

Hoppa Köln
Gå direkt på godispåsen MINHATTAN eller SHARK i Darmstadt Blir du inte nöjd där så är du vallack
Citera
2022-04-11, 16:31
Medlem
Citat:

Nu är ju inte Pascha en FKK klubb utan ett Laufhaus som du skriver men jag skulle besöka det om jag ändå var i Köln, som ett studiebesök om inte annat, och kanske lufta snabeln inför fortsatt resa. Minns tyvärr inte priserna på Pascha och dessutom är det ju nu regi nu men i alla fall förut var det inträde och sen betalt till tjejerna beroende på vad man ville göra och hur länge, men billigt var det tyckte jag.
Citera
2022-04-11, 23:01
Medlem
Vi har bestämt oss att flyga direkt till Frankfurt. Vi kommer inte hyra bil och tänkte hålla oss bara i Frankfurt så att man slipper åka runt. Det blir nog bättre så. Jag funderar på att besöka FKK Mainhattan. Jag var i FKK The Palace precis innan pandemin och det var en av de bästa upplevelserna jag har haft. Jag undrar hur Mainhattan förhåller sig jämfört med The Palace finns det bra utbud med brudar?
Citera
2022-04-12, 08:22
Medlem
Citat:
Vi har bestämt oss att flyga direkt till Frankfurt. Vi kommer inte hyra bil och tänkte hålla oss bara i Frankfurt så att man slipper åka runt. Det blir nog bättre så. Jag funderar på att besöka FKK Mainhattan. Jag var i FKK The Palace precis innan pandemin och det var en av de bästa upplevelserna jag har haft. Jag undrar hur Mainhattan förhåller sig jämfört med The Palace finns det bra utbud med brudar?

Ta en tur till RDL vid tågstationen när ni ändå är där bara för att ha sett det MEN ha bra skor på er kommer bli ganska slitna av att gå upp och ned för alla trappor
Citera
2022-04-18, 17:30
Medlem
inmurads avatar
Nu snart två veckor kvar till min första FKK-resa

Börjar dock bli lite orolig angående lineupen pga den ortodoxa påsken som infaller 25/4.

Min resa kommer ske mellan 4-6 maj.

Tror ni att det kommer vara få flickor på klubbarna vid den tiden?
Citera
2022-04-18, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inmurad
Nu snart två veckor kvar till min första FKK-resa

Börjar dock bli lite orolig angående lineupen pga den ortodoxa påsken som infaller 25/4.

Min resa kommer ske mellan 4-6 maj.

Tror ni att det kommer vara få flickor på klubbarna vid den tiden?

Jag tror inte att det är problem framme i maj, under själva (ortodoxa) påskdagen så har jag dock hört från tidigare år att det varit lite mera tunt med tjejer på de FKK som har haft många tjejer från Rumänien.
Citera
2022-04-19, 12:07
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Jag tror inte att det är problem framme i maj, under själva (ortodoxa) påskdagen så har jag dock hört från tidigare år att det varit lite mera tunt med tjejer på de FKK som har haft många tjejer från Rumänien.

Tack! Det låter bra
Citera
2022-04-21, 13:51
Medlem
Börjar läget se bättre ut nu? vad säger ni som vart iväg nyligen? hur är det med mask nu? Tycker det är sån stämningsdödare om tjejerna bär mask. Vill ju se deras vackra ansikten.
Citera
2022-04-22, 21:24
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangan78a
Börjar läget se bättre ut nu? vad säger ni som vart iväg nyligen? hur är det med mask nu? Tycker det är sån stämningsdödare om tjejerna bär mask. Vill ju se deras vackra ansikten.

I Düsseldorf är det inga restriktioner alls på klubbarna. Toppen bra. Fullt med tjejer.

Jag är där nu
Citera
2022-04-23, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
I Düsseldorf är det inga restriktioner alls på klubbarna. Toppen bra. Fullt med tjejer.

Jag är där nu

Fan vad nice! Får kanske loss lite pengar till sommarn här så det kan blir en resa. Siktar på Dusseldorf eller Frankfurt isf.
Citera
2022-04-23, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangan78a

Jag har varit på artemis 2 ggr detta år. första gången i februari då hade de mask krav och andra skit regler.
sist Jag var på artemis var i början av april precis efter att nästan alla restriktioner släppts i Tyskland förutom vissa inreseregler. det var som innan c*vid utan några regler alls på Artemis med andra ord. såg en del nya tjejer jag inte sett innan c*vid. Men jag ska nog testa en ny FKK bordell innan ett nytt Artemis besök, möjligtvis Frankfurt som folk rekommenderat oräkneliga gånger eller Hamburg. Ni som vart i Hamburg nyligen, hur är det på tex Harmony? funderar på att dra dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in