"Det var klockan 01.50 i natt som polis larmades till Claesborgsvägen i Skövde efter ett bråk utomhus. Två killar i 20-årsåldern hade då misshandlat en yngre man med någon form av tillhygge."
Gick en promenad i området lördag morgon. Det står en bil med alla fyra hjulen punkterade av knivstick på en gästparkering längs Claesborgsvägen.
Någon som har mer info om vad som hänt?
Senast redigerad av 200sx 2013-10-06 kl. 13:14.
Jag skulle gärna vilja veta mer om detta fall då jag är utflyttat Skövdebo.
Jag funderar på varför det är rubricerats som mordförsök då BO inte ådrog sig allt för allvarliga skador. Kan det bero på att det kanske var en kniv som användes?
"Det var klockan 01.50 i natt som polis larmades till Claesborgsvägen i Skövde efter ett bråk utomhus. Två killar i 20-årsåldern hade då misshandlat en yngre man med någon form av tillhygge."
Gick en promenad i området lördag morgon. Det står en bil med alla fyra hjulen punkterade av knivstick på en gästparkering längs Claesborgsvägen.
Någon som har mer info om vad som hänt?
Vart på Claesborgsvägen såg du bilen? Vid dom nybyggda husen eller längre upp på gatan?
För gatan är ju rätt lång nu när jag tänker efter. Visst går den enda upp till golfbanan?
Senast redigerad av H.Ljugholt 2013-10-06 kl. 13:33.
Anledning: Tillägg
Vart på Claesborgsvägen såg du bilen? Vid dom nybyggda husen eller längre upp på gatan?
För gatan är ju rätt lång nu när jag tänker efter. Visst går den enda upp till golfbanan?
De nybyggda husen. Tror gatan heter Nåpabäcks gränd. Röd Audi A3.
BO är Is*k H*gm*n och GM är Em*l W*nter och Da*id (?), har facebook om folk vill kolla. Dom var jätte nära polare så vet inte riktigt vad det är som utlöst detta, men kniv användes också.
Jag skulle gärna vilja veta mer om detta fall då jag är utflyttat Skövdebo.
Jag funderar på varför det är rubricerats som mordförsök då BO inte ådrog sig allt för allvarliga skador. Kan det bero på att det kanske var en kniv som användes?
Nej precis. Mannen var ju färdigvårdad dagen efter utan livshotande skador. Av någon anledning rubriceras det inte som misshandel utan mord/dråp försök.
BO är Is*k H*gm*n och GM är Em*l W*nter och Da*id (?), har facebook om folk vill kolla. Dom var jätte nära polare så vet inte riktigt vad det är som utlöst detta, men kniv användes också.
Japp, vad jag har hört så hade GM Skurit sönder alla hans däck och det var efter det allt urartade. Försöker ta reda på vad det var som gjorde att de blev så från första början.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!