• 1
  • 2
2013-10-06, 18:15
Medlem
2bi9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.Ljugholt
Är detta BO?

https://www.facebook.com/s*rasdsad

Byt ut * mot e

Yes sir! Har hört lite att det startade med att BO och GMs flickvän sov ihop eller nånting, dock ingen säker källa. Kollar runt lite och ser vad jag får fram och nej, hänger med mycket osköna typer..
Citera
2013-10-06, 19:10
Medlem
H.Ljugholts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2bi9
Yes sir! Har hört lite att det startade med att BO och GMs flickvän sov ihop eller nånting, dock ingen säker källa. Kollar runt lite och ser vad jag får fram och nej, hänger med mycket osköna typer..

Vet du vem flickvännen är?
Citera
2013-10-07, 08:30
Medlem
Lakejjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200sx
"Det var klockan 01.50 i natt som polis larmades till Claesborgsvägen i Skövde efter ett bråk utomhus. Två killar i 20-årsåldern hade då misshandlat en yngre man med någon form av tillhygge."

http://www.skovdenyheter.se/artikel/...rsok-till-mord

Gick en promenad i området lördag morgon. Det står en bil med alla fyra hjulen punkterade av knivstick på en gästparkering längs Claesborgsvägen.
Någon som har mer info om vad som hänt?

en person somna hos en annan persons flickvän, dom hota och banka på hans dörr. Senare sprang dom på varandra ute, han blev knivad och fick dra sjukan, mår dock bra nu.
Citera
2013-10-07, 13:22
Bannlyst
En anledning till att de rubriceras som mordförsök är att de kom hem till bo, hotade över sms och sen skar sönder däcken, efter knivskärningen så jagade även gm bo med kniven.

Vad för osköna typer syftar ni på?
Citera
2013-10-07, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menaren
Snedtändningar kanske? Någon skuld som inte är betalt. Kollar man facebook så är det ett par muskelbyggare. Vettigt folk det..

Jag umgicks med den ena som yngre, jag och brorsan. Dom var INTE muskelknuttar då, han var bara tanig då. Så man undrar ju hur han på ca ett halvår kunde bli så big. Dom var inte normala då och troligtvis inte nu heller. Med tanke på att dom hotade tjejer och yngre etc.
Citera
2013-10-07, 13:45
Bannlyst
Det handlar inte om några skulder enligt säkra källor, det började med att bo sov hemma hos d's flickvän för 1 vecka sedan efter en fest .
Citera
2013-11-02, 19:57
Medlem
Kaaris avatar
Vet vem BO är, gick på samma skola för 10år sen. Rätt oskön.
Citera
2014-01-20, 02:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaari
Vet vem BO är, gick på samma skola för 10år sen. Rätt oskön.

så, du grundar det på hur han var när han var 11 år?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in