BUMP
Nu börjar det våren komma igång på riktigt och man känner hur vårkänslorna sprider sig för vinden. Och så fort solen tittar fram vill man inget hellre än att sätta sig i en skön stol på balkongen med en öl i handen och känna doften som kommer från den nytända grillen bredvid.
En del av er kanske är som min farsa som grillar året runt. Det kan regna, snöa, vara -15 grader men han ställer sig gärna ute och grillar lite då och då på helgerna. Ska dock tillägga att de har en hyffsat stor veranda med tak så han har lite bättre förutsättningar är vissa andra.
Men det spelar ingen roll vilken typ av grillare ni är utan som TS skriver (fast det var länge sedan

) dela med er av era tips etc.
Själv skulle jag vilja gå lite "djupare" med min grill säsong 2010. Tex göra egen marinad, grilla nya köttyper, mer grönsaker, potatis you name it.
Först och främst är jag sugen på att fixa till egna men inte allt för komplicerade marinad typer så har någon bra att komma ang det så skriv bara.
Posta gärna också vad ni har för grill, tillbehör, vad ni har för bränsle etc. Kanske även kan posta en bild om någon känner för det.
Härmed "startar" grill säsongen 2010!!