Citat:

Allt är individuellt  här i livet. men någonstans finns det ju ändå en röd tråd om hur allt kommer gå. 
Läste de mesta som finns här. Men jag tyckte att de va dags att komma med egna frågor och skapa egna samtal så man kan få svar på diverse dumma frågor. och utifrån hans rapport så har jag inga direkta negativa tankar om de hela.
Jo, jag såg det också. Men där sätter jag nog stopp... eftersom det känns inte riktigt rätt. Nu är detta något nytt. men jag tvivlar tyvärr lite på sanningshalten i de hela. Fanns ju även folk som druckit en hel del under 3,4 och haft riktigt trevligt så man får väl ta allt med en nypa salt. Den dagen ja slutar dricka så mycket öl är dagen jag är bakfull....

Läste de mesta som finns här. Men jag tyckte att de va dags att komma med egna frågor och skapa egna samtal så man kan få svar på diverse dumma frågor. och utifrån hans rapport så har jag inga direkta negativa tankar om de hela.
Jo, jag såg det också. Men där sätter jag nog stopp... eftersom det känns inte riktigt rätt. Nu är detta något nytt. men jag tvivlar tyvärr lite på sanningshalten i de hela. Fanns ju även folk som druckit en hel del under 3,4 och haft riktigt trevligt så man får väl ta allt med en nypa salt. Den dagen ja slutar dricka så mycket öl är dagen jag är bakfull....
Det jag syftade på är att jag har läst om flertalet individer som har doserat med samma RoA, från samma batch, vid samma tillfälle - och endast en person har fått märkbara effekter medans den andra inte upplevt den minsta lilla påverkning. Skulle förresten rekommendera att ha dina 100 mg i pulverform i en gelatinkapsel då detta ämnet inte verkar reagera bra med vatten. Jag bombade i OCB-papper, men misstänker att det kan ha förstörts av att jag svalde bomben med en vätska innehållande vatten (eller vilken vätska det nu är som påverkar detta ämnet negativt.)
Även jag är skeptisk till sanningshalten i det nämnda dödsfallet på 3,4-ctmp, men var försiktig. Om du är van att mixa CS med alkohol så borde nog allt gå bra, men ha i åtanke att det är RC och inte amfetamin eller dylikt.