2014-02-27, 01:02
Medlem
Felzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelKlimpen
Allt är individuellt här i livet. men någonstans finns det ju ändå en röd tråd om hur allt kommer gå.

Läste de mesta som finns här. Men jag tyckte att de va dags att komma med egna frågor och skapa egna samtal så man kan få svar på diverse dumma frågor. och utifrån hans rapport så har jag inga direkta negativa tankar om de hela.

Jo, jag såg det också. Men där sätter jag nog stopp... eftersom det känns inte riktigt rätt. Nu är detta något nytt. men jag tvivlar tyvärr lite på sanningshalten i de hela. Fanns ju även folk som druckit en hel del under 3,4 och haft riktigt trevligt så man får väl ta allt med en nypa salt. Den dagen ja slutar dricka så mycket öl är dagen jag är bakfull....

Det jag syftade på är att jag har läst om flertalet individer som har doserat med samma RoA, från samma batch, vid samma tillfälle - och endast en person har fått märkbara effekter medans den andra inte upplevt den minsta lilla påverkning. Skulle förresten rekommendera att ha dina 100 mg i pulverform i en gelatinkapsel då detta ämnet inte verkar reagera bra med vatten. Jag bombade i OCB-papper, men misstänker att det kan ha förstörts av att jag svalde bomben med en vätska innehållande vatten (eller vilken vätska det nu är som påverkar detta ämnet negativt.)

Även jag är skeptisk till sanningshalten i det nämnda dödsfallet på 3,4-ctmp, men var försiktig. Om du är van att mixa CS med alkohol så borde nog allt gå bra, men ha i åtanke att det är RC och inte amfetamin eller dylikt.
Citera
2014-02-27, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felz
Det jag syftade på är att jag har läst om flertalet individer som har doserat med samma RoA, från samma batch, vid samma tillfälle - och endast en person har fått märkbara effekter medans den andra inte upplevt den minsta lilla påverkning. Skulle förresten rekommendera att ha dina 100 mg i pulverform i en gelatinkapsel då detta ämnet inte verkar reagera bra med vatten. Jag bombade i OCB-papper, men misstänker att det kan ha förstörts av att jag svalde bomben med en vätska innehållande vatten (eller vilken vätska det nu är som påverkar detta ämnet negativt.)

Även jag är skeptisk till sanningshalten i det nämnda dödsfallet på 3,4-ctmp, men var försiktig. Om du är van att mixa CS med alkohol så borde nog allt gå bra, men ha i åtanke att det är RC och inte amfetamin eller dylikt.

Nu kör vi igång på niblet varningen, (roa?)

Hmm, det där va riktigt bra att veta. Vi får väl helt enkelt pröva varsin, bara att lösa lite kapslar på. ska ha lite b5-vitamin någonstans som ligger och skräpar. Hur ser de ut på fronten med bärs här btw? Jag är som sagt inte blyg för att dricka, och jag har ju ett litet (läs alldeles för mycket, inte litet) lager av pripps blå som måste drickas upp.

Jag och amf är ju goda vänner i samband med alkohol. Hmm, borde hitta någon provdocka åt mig innan kanske....
Citera
2014-02-27, 02:46
Medlem
Felzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelKlimpen
Nu kör vi igång på niblet varningen, (roa?)

Hmm, det där va riktigt bra att veta. Vi får väl helt enkelt pröva varsin, bara att lösa lite kapslar på. ska ha lite b5-vitamin någonstans som ligger och skräpar. Hur ser de ut på fronten med bärs här btw? Jag är som sagt inte blyg för att dricka, och jag har ju ett litet (läs alldeles för mycket, inte litet) lager av pripps blå som måste drickas upp.

Jag och amf är ju goda vänner i samband med alkohol. Hmm, borde hitta någon provdocka åt mig innan kanske....

Niblet varning?

Jag var orolig över att inte ha någon trippdödare, men fixade en enda 33cl 5.0%:ig öl. Den står fortfarande i kylen och jag har inte känt något behov till den.
Citera
2014-02-27, 09:51
Medlem
TechoNisses avatar
får in bk-2c-b på måndag från UK.
Och undrar om dom har bättre batch än svenskarnas bk?
Beställde därifrån då jag inte litar på svenskarnas bk, då ja läst att många har inte fått någon märkbar effekt.
är det någon som beställt från utlandet/uk o fått bättre effekt än den som kommer från inriket?
Citera
2014-02-28, 08:52
Medlem
Felzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urbangrower
Denna kille finns ej längre i livet. Vila i frid Jonas. Hoppas du får ro nu, de bästa åker först.

Hoppas detta öppnar ögonen där folk som stoppar i sig vadsomhelst.

VAD FAN ÄR DETTA FÖR DJÄVLA KOMMENTAR? Nojade upp mig som fan på grund av detta. Jo, han lever uppenbarligen. Senaste aktivitetet: Någon gång igår 16:xx, orkar fan inte kolla upp exakta minuterna igen för en sån idiot som dig.

Eller? Jag vill inte vara aggressiv och komma med falska påståenden, speciellt om en så känslig sak och jag ber hemskt mycket om ursäkt om du talar sanning. Men, för fan, snälla, förklara dig gärna varför du skrev det där inlägget annars. //Mannen med extrema smärtor i hela djävla kroppen, möjligtvis p.g.a. nojan över ditt djävla inlägg.
Citera
2014-02-28, 17:09
Bannlyst
Citat:
VAD FAN ÄR DETTA FÖR DJÄVLA KOMMENTAR? Nojade upp mig som fan på grund av detta. Jo, han lever uppenbarligen. Senaste aktivitetet: Någon gång igår 16:xx, orkar fan inte kolla upp exakta minuterna igen för en sån idiot som dig.

Eller? Jag vill inte vara aggressiv och komma med falska påståenden, speciellt om en så känslig sak och jag ber hemskt mycket om ursäkt om du talar sanning. Men, för fan, snälla, förklara dig gärna varför du skrev det där inlägget annars. //Mannen med extrema smärtor i hela djävla kroppen, möjligtvis p.g.a. nojan över ditt djävla inlägg.

Hoppas allt är bra med dig, har pmat dig tidigare.
Jag tror också killen i fråga snackar skit, för som du ser märkte jag också att han hade varit inloggad senare den dagen.
Citera
2014-03-01, 00:25
Bannlyst
Citat:

Har drogen skördat ännu ett offer kanske?
Kan ha vart släktingar som loggat in på Jonas dator
Citera
2014-03-01, 12:52
Medlem
Felzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahola
Hoppas allt är bra med dig, har pmat dig tidigare.
Jag tror också killen i fråga snackar skit, för som du ser märkte jag också att han hade varit inloggad senare den dagen.

Rent fysiskt så mår jag bra. Var stimulerad och kunde inte somna innan 12, då jag sov till 14-15 någonting. Lite röka hade nog löst allt, möjligtvis även boostat igång effekten bättre.
Citera
2014-03-01, 13:58
Bannlyst
Citat:
Rent fysiskt så mår jag bra. Var stimulerad och kunde inte somna innan 12, då jag sov till 14-15 någonting. Lite röka hade nog löst allt, möjligtvis även boostat igång effekten bättre.

Jag rökte när jag intog mitt, och jag tror det boostade på som fan i början, men i slutet var det riktigt skönt och ta en spliff, man blev riktigt harmonisk typ.
Citera
2014-03-01, 17:20
Medlem
falecs avatar
Nån som har testat R-S batch än? Verkar billig jämförelsevis iaf.
/F
Citera
2014-03-14, 10:04
Medlem
faaans avatar
Någon som har testat Asklepios batch? Dessa rosa/röda piller alltså.
Skulle gärna vilja veta ifall någon har fått effekt av dessa. MVh
Citera
2014-03-14, 11:09
Medlem
anonanonns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faaan
Någon som har testat Asklepios batch? Dessa rosa/röda piller alltså.
Skulle gärna vilja veta ifall någon har fått effekt av dessa. MVh

Inte helt 100 på om det var från Asklepios jag fick mitt då det var min kompis som hade köpt, men jag tror det ändå

Jag svalde iaf ett piller utan effekt. Fick ca 3h senare reda på att det tydligen var fel och att man skulle suga på det, så då sög jag på ett halvt piller ist.
Märkte genast hur mina pupiller började öka och minska i storlek men inte mycket hände förutom en pirrande känsla och att jag trodde min polares morsa satt i en stol

Om någon annan testat och kan beskriva så ser jag fram emot att höra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in