2018-05-23, 12:39
Medlem
tjackknugens avatar
Saknar fan denna lite, med hatkärlek i bilden. Riktigt mysig förutom att man dricker och pissar stup i ett. Körde dock med en polare och helvete vad vi garvade, snackade om allt möjligt och bara mådde bra. Har denna försvunnit helt från utrikes marknaden? Inte sett den sen RCtjugofyra hade den inne.
Citera
2018-05-23, 13:14
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackknugen
Saknar fan denna lite, med hatkärlek i bilden. Riktigt mysig förutom att man dricker och pissar stup i ett. Körde dock med en polare och helvete vad vi garvade, snackade om allt möjligt och bara mådde bra. Har denna försvunnit helt från utrikes marknaden? Inte sett den sen RCtjugofyra hade den inne.
Den är väl klassad va? Den här var fin och mild hallucinogen, samt den första rc-hallucinogen som jag testade.
Citera
2018-05-23, 13:29
Medlem
tjackknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Den är väl klassad va? Den här var fin och mild hallucinogen, samt den första rc-hallucinogen som jag testade.
Tror det, hade helt glömt bort denna helt fram tills nu när jag gick igenom listan med substanser jag testat genom åren haha. Men minns att denna sved som satan i näsan, på min top 25 av frätande/svidande substanser nasalt. Men gav riktigt riktigt fint rus, den va halvtråkig ensam men med polaren så blev det ett helt annat rus. Samt med rökmix.
Citera
2018-05-23, 18:21
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackknugen
Tror det, hade helt glömt bort denna helt fram tills nu när jag gick igenom listan med substanser jag testat genom åren haha. Men minns att denna sved som satan i näsan, på min top 25 av frätande/svidande substanser nasalt. Men gav riktigt riktigt fint rus, den va halvtråkig ensam men med polaren så blev det ett helt annat rus. Samt med rökmix.
Jag snortade den aldrig, utan jag tuggade den och det var det mest äckliga jag ätit. Tramdol smakar som godis i jämförelse. Första gången jag tog bk-2C-B så trippade jag fan i ett dygn. Då hade jag inte heller sovit på 24 timmar plus att jag rökte en hel del spice under tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in