Citat:
Ursprungligen postat av
OnkelKlimpen
Bara dra en extra kontroll här. Fått mig lite gott och blandat av en polare nu i dagarna. Så min fredag tänkte jag spendera med ca 100mg 2c-B. Är det allt på en gång som gäller verkligen? Tänkte köra 3,4-ctmp dagen efter och kröka loss är det något som borde hindra mig? Polarn har redan lagt upp planen och säger att allt är lugnt men jag tar hellre en dubbelkoll från våra all vetare på FB!
Är det bk-2c-b, eller 2c-b du har 100 mg av? Jag antar att det är bk, då 2c-b är klassat sedan länge.
Om du vill så kan du PM:a om du vet vilken leverantör din polare fick det ifrån. Om det är samma som mig, så är det mycket möjligt att du inte kommer att få någon vidare effekt på fredagen. Det verkar dock vara väldigt individuellt med bk-2C-B hur pass påverkad man blir.
Angående 3,4-ctmp dagen efter rekommenderar jag dig att möjligtvis läsa den här bioanalysen:
(FB) Bk-2C-B - Den mest magiska resan i mitt liv Grabben som skrev den hade tydligen haft ett kort race på 3,4-ctmp innan han tog bk-2c-B.
Jag läste om ett dödsfall i den stora 3,4-ctmp tråden här på FB, då en person tydligen fått hjärtstopp av en pellets oralt (10mg), blandat med ungefär 4-5 starköl. Jag har, möjligtvis undermedvetet, druckit mycket mindre alkohol sedan jag började experimentera med RC:s. Jag antar att jag är rädd.