2014-02-26, 03:39
Medlem
Felzs avatar
Köpt hem och överväger att inta detta efter 14 timmars vakenhet efter 6 timmars sömn efter cirka 24 timmars vakenhet. Har för tillfället administrerat runt 50 mg 4-AcO-DMT och har ett ganska viktigt möte, men som jag ändå känner att jag inte kommer ha problem med då jag har varit på samma möte runt 5 gånger tidigare.

Hur skulle jag klara av mötet klockan 14:20 om jag tar detta nu?
Citera
2014-02-26, 04:14
Medlem
Felzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felz
Köpt hem och överväger att inta detta efter 14 timmars vakenhet efter 6 timmars sömn efter cirka 24 timmars vakenhet. Har för tillfället administrerat runt 50 mg 4-AcO-DMT och har ett ganska viktigt möte, men som jag ändå känner att jag inte kommer ha problem med då jag har varit på samma möte runt 5 gånger tidigare.

Hur skulle jag klara av mötet klockan 14:20 om jag tar detta nu?

Kan inte längre redigera mitt inlägg av någon anledning (?!)

Skulle ni säga att allergitest/provsmakning ej skulle rekommenderas intranasalt? Jag är medveten om svedan alla pratar om, men jag vill gärna utforska substansen i alla dess former. RP blir någon gång i framtiden, dock är interjektioner lite för skrämmande för mig.
Citera
2014-02-26, 05:41
Medlem
Att kalla detta en psykedelia är et skämt. Långt rus med rysningar, ingen ökad empati. 40st pyra har inte fått ner mig det minsta, ligger med vad skulle kalla en rätt obehaglig at just nu.. big nono från mig. Ska utvecklas detta inlägg när jag orkar..
Citera
2014-02-26, 12:01
Medlem
Felzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snobbotomi
Att kalla detta en psykedelia är et skämt. Långt rus med rysningar, ingen ökad empati. 40st pyra har inte fått ner mig det minsta, ligger med vad skulle kalla en rätt obehaglig at just nu.. big nono från mig. Ska utvecklas detta inlägg när jag orkar..

Vad upplevde du för rus?

Citerar en del av mitt inlägg i en mycket mindre tråd och hoppas att det är okej för mod.

Borde det inte vara någon som helst synergi ändå?! Bk-2c-B't är seriöst omärkbart, förutom vid den intranasala administrering som gav mig extrema smärtor och obehag. (Jag ville veta, med egen upplevelse, hur illa det faktiskt var att administrera intranasalt. Skulle säga att det är ca. 3-4 gånger värre än TT's Oz. Mer än det kan jag inte uttala mig om angående Bk-2c-B...
Citera
2014-02-26, 12:54
Bannlyst
Citat:
Vad upplevde du för rus?

Citerar en del av mitt inlägg i en mycket mindre tråd och hoppas att det är okej för mod.

Borde det inte vara någon som helst synergi ändå?! Bk-2c-B't är seriöst omärkbart, förutom vid den intranasala administrering som gav mig extrema smärtor och obehag. (Jag ville veta, med egen upplevelse, hur illa det faktiskt var att administrera intranasalt. Skulle säga att det är ca. 3-4 gånger värre än TT's Oz. Mer än det kan jag inte uttala mig om angående Bk-2c-B...

Fick du inte de här jobbiga rysningarna och att man inte kan sova?
Citera
2014-02-26, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snobbotomi

Denna kille finns ej längre i livet. Vila i frid Jonas. Hoppas du får ro nu, de bästa åker först.

Hoppas detta öppnar ögonen där folk som stoppar i sig vadsomhelst.
Citera
2014-02-26, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av urbangrower
Denna kille finns ej längre i livet. Vila i frid Jonas. Hoppas du får ro nu, de bästa åker först.

Hoppas detta öppnar ögonen där folk som stoppar i sig vadsomhelst.

Hans senaste aktivitet är 19:50. Skämtar du eller?
Citera
2014-02-26, 22:01
Medlem
Cergics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahola
Hans senaste aktivitet är 19:50. Skämtar du eller?

Uppenbarligen så gör han det.
Citera
2014-02-26, 23:04
Medlem
Bara dra en extra kontroll här. Fått mig lite gott och blandat av en polare nu i dagarna. Så min fredag tänkte jag spendera med ca 100mg 2c-B. Är det allt på en gång som gäller verkligen? Tänkte köra 3,4-ctmp dagen efter och kröka loss är det något som borde hindra mig? Polarn har redan lagt upp planen och säger att allt är lugnt men jag tar hellre en dubbelkoll från våra all vetare på FB!
Citera
2014-02-27, 00:44
Medlem
Felzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelKlimpen
Bara dra en extra kontroll här. Fått mig lite gott och blandat av en polare nu i dagarna. Så min fredag tänkte jag spendera med ca 100mg 2c-B. Är det allt på en gång som gäller verkligen? Tänkte köra 3,4-ctmp dagen efter och kröka loss är det något som borde hindra mig? Polarn har redan lagt upp planen och säger att allt är lugnt men jag tar hellre en dubbelkoll från våra all vetare på FB!

Är det bk-2c-b, eller 2c-b du har 100 mg av? Jag antar att det är bk, då 2c-b är klassat sedan länge.

Om du vill så kan du PM:a om du vet vilken leverantör din polare fick det ifrån. Om det är samma som mig, så är det mycket möjligt att du inte kommer att få någon vidare effekt på fredagen. Det verkar dock vara väldigt individuellt med bk-2C-B hur pass påverkad man blir.

Angående 3,4-ctmp dagen efter rekommenderar jag dig att möjligtvis läsa den här bioanalysen: (FB) Bk-2C-B - Den mest magiska resan i mitt liv Grabben som skrev den hade tydligen haft ett kort race på 3,4-ctmp innan han tog bk-2c-B.

Jag läste om ett dödsfall i den stora 3,4-ctmp tråden här på FB, då en person tydligen fått hjärtstopp av en pellets oralt (10mg), blandat med ungefär 4-5 starköl. Jag har, möjligtvis undermedvetet, druckit mycket mindre alkohol sedan jag började experimentera med RC:s. Jag antar att jag är rädd.
Citera
2014-02-27, 00:52
Medlem
Citat:
Är det bk-2c-b, eller 2c-b du har 100 mg av? Jag antar att det är bk, då 2c-b är klassat sedan länge.

Om du vill så kan du PM:a om du vet vilken leverantör din polare fick det ifrån. Om det är samma som mig, så är det mycket möjligt att du inte kommer att få någon vidare effekt på fredagen. Det verkar dock vara väldigt individuellt med bk-2C-B hur pass påverkad man blir.

Angående 3,4-ctmp dagen efter rekommenderar jag dig att möjligtvis läsa den här bioanalysen: (FB) Bk-2C-B - Den mest magiska resan i mitt liv Grabben som skrev den hade tydligen haft ett kort race på 3,4-ctmp innan han tog bk-2c-B.

Jag läste om ett dödsfall i den stora 3,4-ctmp tråden här på FB, då en person tydligen fått hjärtstopp av en pellets oralt (10mg), blandat med ungefär 4-5 starköl. Jag har, möjligtvis undermedvetet, druckit mycket mindre alkohol sedan jag började experimentera med RC:s. Jag antar att jag är rädd.

Allt är individuellt här i livet. men någonstans finns det ju ändå en röd tråd om hur allt kommer gå.

Läste de mesta som finns här. Men jag tyckte att de va dags att komma med egna frågor och skapa egna samtal så man kan få svar på diverse dumma frågor. och utifrån hans rapport så har jag inga direkta negativa tankar om de hela.

Jo, jag såg det också. Men där sätter jag nog stopp... eftersom det känns inte riktigt rätt. Nu är detta något nytt. men jag tvivlar tyvärr lite på sanningshalten i de hela. Fanns ju även folk som druckit en hel del under 3,4 och haft riktigt trevligt så man får väl ta allt med en nypa salt. Den dagen ja slutar dricka så mycket öl är dagen jag är bakfull....
Citera
2014-02-27, 00:55
Medlem
Felzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahola
Fick du inte de här jobbiga rysningarna och att man inte kan sova?

Jag höll mig vaken till ett möte 14:20 och började att dosera runt 21:00. Jag mixade med 4-AcO-DMT och det gjorde mig relativt trött. Skulle rekommendera mixen av någonting som ger en avslappnande känsla i kroppen till er som upplever obehag av bk-2c-B.

Jag råkade somna runt 17:30 och vaknade runt 19:00. (Tvättade och det var ju inte det mest underhållande eller uppiggande man kan göra. )

Jobbiga rysningar vet jag inte om jag upplevde. Den första potentiellt noterbara effekten av 4-AcO-DMT't, var runt 23:30 i en livsmedelsaffär. Det var då i form av behagliga rysningar längs ryggen, påminnande om frossa/kyla, men behagligt på något mystiskt behagligt sätt. De avtog dock på vägen hem, då tunnelbanan råkade ha slutat gå och vi fick promenera den sista biten och det är ju ganska kallt ute, så det övergick till riktig frossa. När vi kom hem så doserade jag efter ett tag bk-2c-b intranasalt för kunskapens/erfarenheten av smärtans skull. Kort därefter bombade jag runt 80 mg bk-2c-b, men rysningarna var efter affären obefintliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in