Citat:
– Jag tänkte många konstiga tankar och tydligen skenade det i väg.
Tydligen gjorde det det.
Äldsta dottern ska återigen skuldbeläggas av pappan. Det står helt klart för mig att JWs tidiga erkännande enbart berodde på att polisen konfronterade honom med avskedsfilmen, och att han älskade sig själv för mycket för att dö. Knip käft och be om livstid. Det här är bara för patetiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gautama
Rätt märkligt att man blir friskförklarad i en rättspsykiatrisk undersökning när man uppenbarligen är helt jävla störd.
http://www.expressen.se/nyheter/dalaropappan-i-ratten-jag-tappade-helt/
Nja, det finns sjukdom och sjukdom. Jämför med vår andre, aktuelle dubbelmördare (Ljungsbro). Han hade aldrig klarat av att köra Sthlm - Öland som den här planerande iskalle mannen. Den andre planerade inte under en hel månad, han "tappade" verkligen "allt". Där och då.
Jag begriper inte det där, som kommer upp titt som tätt. En brottsling som drar fram att han inte hade någon egen pappa och berättar hur mycket han led av det. Sedan struntar han i att vara pappa till sina egna barn. Vill inte träffa dem för att mamman då kan träffa människor, lägger ansvaret att ta kontakt på tonårsdottern, planerar att dö ifrån de levande barnen och till slut ser till att bli Sveriges för tillfället mest hatade man. Borde han inte istället måna om att hans egna barn får en bättre relation till sin far, när han själv har insett hur viktigt det är?