2014-04-04, 11:21
Medlem
Machinerators avatar
Hennes intellekt framstår ofta som ytters medelmåttigt.
Citera
2014-04-07, 22:20
Medlem
varför fick hon inte gå till talpedagog som liten?
Trist för henne nu ju.
Citera
2014-04-08, 08:46
Medlem
Trolljägarna ikväll där Fanny ska få gråta ut. Är det fler än jag som är nyfiken på att få en inblick i Fannys mentala värld?
Citera
2014-04-08, 12:02
Medlem
Engelskas avatar
Fanny är inte särskilt omtyckt bland söderfeminister har jag märkt.
Citera
2014-04-08, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engelska
Fanny är inte särskilt omtyckt bland söderfeminister har jag märkt.

Jaså? Hon verkar rätt populär bland twitteratin.
Citera
2014-04-08, 16:06
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngetNick2
Trolljägarna ikväll där Fanny ska få gråta ut. Är det fler än jag som är nyfiken på att få en inblick i Fannys mentala värld?

Ja, jag har väntat på programmet i ett par dagar nu.

Fast nu har ju någon eller några mordhotat henne så det lär ju handla om det och inget annat. Sedan undrar jag hur dumhuvudena som gör programmet tänkte när de gjorde inslaget om henne. Säkerligen kommer det att visas lite bilder från hennes blogg och twitter så nog har tv-mupparna läst en hel del utav det hon har skrivit och någon gång under den tiden måste de ju ha undrat vad för jäkla spånskalle Fanny tråkigt nog är.
Citera
2014-04-08, 16:34
Medlem
Muertosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkurtDenOnda
Ja, jag har väntat på programmet i ett par dagar nu.

Fast nu har ju någon eller några mordhotat henne så det lär ju handla om det och inget annat. Sedan undrar jag hur dumhuvudena som gör programmet tänkte när de gjorde inslaget om henne. Säkerligen kommer det att visas lite bilder från hennes blogg och twitter så nog har tv-mupparna läst en hel del utav det hon har skrivit och någon gång under den tiden måste de ju ha undrat vad för jäkla spånskalle Fanny tråkigt nog är.

De räknar nog kallt med att ingen som vet (och bryr sig om) hur hon egentligen är har tillgång till några kanaler att få ut den informationen. Att en liten klick på twitter och flashback kommer kackla lite är helt ofarligt. De kommer tystas ned som hatare av pk-maffian som inte bryr sig om källor och bakgrund osv.
Citera
2014-04-08, 20:49
Medlem
Engelskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngetNick2
Jaså? Hon verkar rätt populär bland twitteratin.

Alltså, "twittervänster" är även ett populärt nedsättande uttryck bland vänstmänniskor. Inte heller verkar många av de mest rabiata twitterfolket bo eller verka på Södermalm (eller ens söder om Söder) utan istället i städer som typ Uppsala (där Fanny, exempelvis, bor). Det är en skillnad mellan de som är "populära" på Twitter och de som är populära i köttvärlden.

Fanny är inte särskilt populär, precis som Johanna Sjödin och Lady Dahmer heller inte är populära. Eller, rättare sagt: det är roligt att prata skit om dem. Mig veterligen så är det ingen utanför mediesfären som tar dessa personer seriöst (och då är jag inte så säker på att ens mediesfären gör det).
Citera
2014-04-08, 21:49
Medlem
Hon är med i Trolljägarna just nu. Varför redovisar inte programmet vad det är hon står för?
Citera
2014-04-08, 21:58
Medlem
asså fanny så jävla bra jag dör!
Citera
2014-04-08, 22:02
Bannlyst
Fan man blir arg när man ser hennes ansikte och tusenmilablicken i ögonen.

Hon ser ju för övrigt precis ut som south park gingern.

http://www.youtube.com/watch?v=EY39fkmqKBM
Senast redigerad av HannaWaginiusss 2014-04-08 kl. 22:10.
Citera
2014-04-08, 22:13
Medlem
Dumt att döma hennes utseende istället för hennes keffa åsikter. I slutändan framstår man själv som den större idioten om man inte ens gör ett halvdassigt försök att sakligt kritisera henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in