Citat:
Ursprungligen postat av
rostademandlar
Haha... Denna massgrav av stolpskott är levande bevis på att vi behöver fler människor som
leder kampen mot ett jämlikt samhälle. Helt absurt att man kan ha så mycket personligt riktat
hat mot en människa man aldrig har träffat. Ni borde skämmas, eller vara stolta för att ni helt
utan Fanny's hjälp lyckas sprida smuts över det manliga släktet. Jag hoppas innerligt att ni som skriver här är modigare gömda bakom era datorer.
Ni är något av det sorgligaste detta samhälle har lyckats forma.
Fortsätt driva din kamp och kämpa för dina åsikter Fanny, du har redan gjort skillnad.
Jag tror inte att någon av oss här
hatar Fanny. Då menar jag hat som i ordets rätta mening och inte i den punkterade innebörd som det idag har. Själv tycker jag mest synd om henne och Helena.
Men visst att jag inte har träffat Fanny. Hon har då givetvis inte heller träffat mig men det hindrar henne inte från att smutskasta män. Skillnaden är väl då att vi inte skriver "kvinnor har fel" utan "Fanny har fel" vilket jag antar kallas att diskutera till skillnad från att bunta ihop män som en grupp och säga att denna grupp är blä.
Testa att ta någon utav Fannys eller Helenas texter och byt ut män emot negrer, judar eller bögar och se om det fortfarande känns okej att läsa. Vem är det egentligen som hatar?