Varenda gång jag ser en bild av Fanny får jag lust att brista ut i gapskratt. Hon ser så lustig ut. Hon var ju ingen skönhet förut heller. Men sen hon klippte av sig håret ser hon verkligen ut som en påse skit.
Jag förstår att hon hatar män. Pga att hon är så oattraktiv har hon väl fått mycket lite eller ingen uppmärksamhet alls av det manliga könet. Hon är väl sexuellt och känslomässigt utsvulten flickebarnet.
Det stod också "mycket lite" inte inget alls. Och jag tror inte att hon har en pojkvän speciellt mycket längre när hon och jaylazkar sitter och hetsar varandra hela dagarna.
Hur mycket tror ni att Laxsill har haft att säga till om i valet av denna nya inneboende?
Jag står på kontraktet, så jag fattar slutgiltiga beslut om hyresgäster.
Citat:
Ursprungligen postat av IngetNick2
För att du skriker så högt om hur mycket det suger att ta betalt för saker, fast det kanske bara är när det är något du vill ha?
Och ändå så framhärdar du i att alltid veta bäst. Hur ställer du dig till Fannys senaste utspel om att sexuella preferenser inte är medfödda?
Jag ser inga skäl i att lägga mig i Fannys ekonomi. Det är systemet det är fel på, inte individerna. Vi lever i ett samhälle där vi måste sälja vår arbetskraft för att klara oss.
Jag vet för lite för att uttala mig, men jag tror att sexualitet är mycket mer komplext än att det är medfött. Det beror nog på rätt många andra faktorer. Men jag bara gissar.
Du måste komma ihåg att de flesta killar som hänger på flashback helt saknar kvinnliga vänner, eller något vettigt att göra om dagarna, så därför klankar de ner så mycket på feminister.
Trots att du har så mycket vettigt att göra om dagarna så finner du både tid och motivation att generalisera och raljera över flashbacks manliga medlemmar utan kunna vederlägga ditt påstående. Fascinerande!
Citat:
Ursprungligen postat av laxsill
Jag ser inga skäl i att lägga mig i Fannys ekonomi. Det är systemet det är fel på, inte individerna. Vi lever i ett samhälle där vi måste sälja vår arbetskraft för att klara oss.
Jag vet för lite för att uttala mig, men jag tror att sexualitet är mycket mer komplext än att det är medfött. Det beror nog på rätt många andra faktorer. Men jag bara gissar.
Så homosexuella skulle med andra ord kunna bli heterosexuella om de identifierade de externa faktorer som påverkat dem?
Trots att du har så mycket vettigt att göra om dagarna så finner du både tid och motivation att generalisera och raljera över flashbacks manliga medlemmar utan kunna vederlägga ditt påstående. Fascinerande!Så homosexuella skulle med andra ord kunna bli heterosexuella om de identifierade de externa faktorer som påverkat dem?
Med den inställningen så skulle Radikalfeministerna och Ultrakristna kunna hitta ett genmenskap. Homo Sexualitet kan skapas/botas med tillräcklig övertygelse (Feminism skapar, bön till Gud kurerar)
Om Fanny och/eller partner tror på detta så blir de nog snart religiösa fanatiker, vilket förmodligen inte är ett stort steg ifrån troende feminister.
Då borde du skämmas att låta Fanny skaffa ännu en inneboende som är extremt skadligt inflytande för henne, du borde definitivt sätta ned foten vad gäller att skaffa ännu en dagdrivare som lever på statens pengar samtidigt som hon ylar om hur förtryckt hon är av systemet.
Citat:
Fanny lever på sjukpenning och är således överhuvudtaget inte beroende av att sälja sin "konst" för att överleva. Det handlar om ren och skär girighet från hennes sida.
Citat:
Det är märkligt att du alltid vet för lite när det handlar om sakfrågor, samtidigt som du gärna hävdar din överlägsna intelligens när det gäller att tycka i allmänhet. Hur ska du ha det egentligen?
Du menar, vi måste arbeta för att klara oss. Herregud vilket förtryck!
Detta är ett av huvudskälen till att den nutida vänstern är så jävla snett ute. En gång i tiden var folk stolta över att arbeta. Att göra rätt för sig. Att bära sin egen vikt och bidra direkt till sina nära och kära.
Numera föraktar stora delar av vänstern arbete. Men tycker det är fullständigt legitimt att snylta på andras lön. "Jag vill hellre sitta hemma och teckna eller spela dataspel, så kan någon annan plocka upp notan för mitt leverne." Nivån av narcissism och förakt för sina medmänniskor som delar av vänstern har är slående.
Jag tänker på hur det vore att leva i en värld utan att i princip alla ens vänner var arbetslösa, deprimerade eller sönderstressade
Vi har mindre än 10% arbetslösa i Sverige, om alla ens vänner är arbetslösa, deprimerande och sönderstressade så kanske man ska börja fundera lite. Har Fanny 100 vänner så ska det vara 90 som arbetar eller studerar nu har hon runt 5.
Fanny det är dags att tänka lite, du är en bidragande orsak till att dina vänner mår kass och är utan jobb. Du har skapar en skock offerlamm.
Och den första som kommer att offras är den tragiska Jaylazkar... manhaterskan och kvinnan som inte ens förstår evolution utan tror att det var PATRIAKATET som skapade universum. Finns det ngn dummare här i Sverige tro?
Fanny kanske skulle klippa sig. CHECK...
växa upp...no check
och fixa sig ett jobb...no check.
Jag tänker på hur det vore att leva i en värld utan att i princip alla ens vänner var arbetslösa, deprimerade eller sönderstressade
Vi har mindre än 10% arbetslösa i Sverige, om alla ens vänner är arbetslösa, deprimerande och sönderstressade så kanske man ska börja fundera lite. Har Fanny 100 vänner så ska det vara 90 som arbetar eller studerar nu har hon runt 5.
Fanny det är dags att tänka lite, du är en bidragande orsak till att dina vänner mår kass och är utan jobb. Du har skapar en skock offerlamm.
Och den första som kommer att offras är den tragiska Jaylazkar... manhaterskan och kvinnan som inte ens förstår evolution utan tror att det var PATRIAKATET som skapade universum. Finns det ngn dummare här i Sverige tro?
...
"...Där det inte var vardag att höra om hur förnedrande någon blivit behandlad av arbetsförmedlingen eller socialstyrelsen." Har Fannys vänner så mycket kontakt med HSAN och/eller socialstyrelsens rättsliga råd? Eller är det kanske så att den hyperintelligenta Fanny inte känner till skillnaden mellan försörjningsstödsenheten hos den lokala kommunen och socialstyrelsen?
Fanny vill alltså förbjuda amning. Är Fanny troende? Det enda som kan förklara denna "logik" är om hon tror på en Gud (som är man) och har "skapat" kvinnan till ett offer för amning.
Citat:
Ellen @enligtellen 2h
I den bästa av världar är amning helt opolitiskt och helt valfritt. Vill man amma så gör man det och ska få göra det var man vill osv.
Citat:
Hysterisk Kvinna@sinoes
@enligtellen tkr det ska förbjudas
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!