2013-11-15, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Förstår helt ärligt inte varför Fanny överhuvudtaget är i ett förhållande med en man. Så illa som hon tycker om män. Bättre då att bli ihop med en kvinna eller vara singel.

Det är en del av Fannys personlighetsstörning. Hon är livrädd för att bli övergiven och att vara ensam.
Citera
2013-11-15, 16:23
Medlem
TexasTigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletPlit

Jaylazkar. Sorgligt. Behövs inga mer kommentarer än just... sorgligt.

Det här patriarkatet har gått ifrån att vara förtryckande samhällskraft till något som tangerar det allsmäktiga. Patriarkatet kom alltså på heterosexualiteten. Man behöver inte vara tokig eller ens dum för att tro att patriarkatet existerar, men man måste vara fullständigt sinnessjuk för att tro att heterosexualiteten är en produkt av patriarkatet. Har patriarkatet skapat fortplantningssystemet också eller? Alla varelser på jorden?

Dags att byta livsåskådning. Vad dumma vi varit genom historien. Det är ju inte gud eller evolutionen som skapat världen, det är ju patriarkatet. Hur kunde vi vara så blinda?
Citera
2013-11-15, 17:41
Medlem
Mojoyoyos avatar
Kan inte vara kul att vara så jävla förbannad hela tiden alltså, måste verkligen tära på krafterna. Varför hata frihet? Tycker att hon skall experimentera med lite psykedelia och börja älska den här galna berg-och-dalbanan vi är på istället för att sitta och näthata.
Citera
2013-11-15, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TexasTiger
Det här patriarkatet har gått ifrån att vara förtryckande samhällskraft till något som tangerar det allsmäktiga. Patriarkatet kom alltså på heterosexualiteten. Man behöver inte vara tokig eller ens dum för att tro att patriarkatet existerar, men man måste vara fullständigt sinnessjuk för att tro att heterosexualiteten är en produkt av patriarkatet. Har patriarkatet skapat fortplantningssystemet också eller? Alla varelser på jorden?

Dags att byta livsåskådning. Vad dumma vi varit genom historien. Det är ju inte gud eller evolutionen som skapat världen, det är ju patriarkatet. Hur kunde vi vara så blinda?

Först fanns ingenting...sedan kom ordet. Och ordet var PATRIARKATET.
Citera
2013-11-15, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TexasTiger
...
Du vet att det finns andra sorters fortplanting än sexuell hoppas jag.
Citera
2013-11-15, 18:58
Medlem
TexasTigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletPlit
Först fanns ingenting...sedan kom ordet. Och ordet var PATRIARKATET.

Gubbslemmet sade: varde patriarkatet!

Och patriarkatet blev till.

P.S Det är ditt fel.
Citat:
Ursprungligen postat av IngetNick2

Ja. Vi kan ju alltid börja celldela. Eller fortplanta oss genom provrörsbefruktning. Det är ju det som är den naturliga ordningen och inte något förvridet och ondskefullt förtryckarsystem där fortplantningen sker genom samlag. Hör ju bara hur sjukt det låter.
Citera
2013-11-15, 20:05
Medlem
https://twitter.com/sinoes/status/401411666052538368

Skratta eller gråta? Fanny påstår att hon inte bryr sig, men bevisligen så bryr hon sig.
Citera
2013-11-15, 21:29
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
https://twitter.com/sinoes/status/401411666052538368

Skratta eller gråta? Fanny påstår att hon inte bryr sig, men bevisligen så bryr hon sig.

Jag älskar den där typen av inlägg. Folk som påstår att dom inte bryr sig men sen inte kan låta bli att skriva att dom inte bryr sig och då visar att dom bryr sig. Jag skulle fan i mig älska om hon kom hit och förklarade vad patriarkatet är och hur det skapade heterosexualiteten. Jag personligen tror att hon syftar på religion fastän religion var inte uppfunnet då homo sapiens existerade.
Citera
2013-11-15, 21:34
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:

Automatiserad befruktning, något som femifaschisterna vurmar för. Kall, steril befruktning som tillhandahålls av staten. Funkar säkert skitbra med foster som avlas fram av maskiner.
Citera
2013-11-16, 07:36
Medlem
https://twitter.com/sinoes/status/401500668004794368
Nu vet vi att det bara är fel att hata vissa grupper i samhället.
Citera
2013-11-16, 11:39
Medlem
Chrille Ps avatar
https://twitter.com/sinoes/status/401657671633219584

Vi längtar nog alla lika mycket till den dagen Fanny.
Citera
2013-11-16, 12:09
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Åh hon är för underbar den lilla anknäbben! Varför sterilisera sig? Det räcker ju med att hålla ihop benen för alla kukar som står på kö och vill in. För att hylla homosexualitet och hata heteronorm och män så verkar hon knulla en del utan skydd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in