2016-05-26, 02:49
Medlem
Muertosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Fast Fanny utmanar i den mån att hon är konsekvent! Jag har inga problem med feminister så länge de är lesbiska t.e.x. det är trots allt det ända logiska alternativet för en kvinna som ens har feminist-light åsikter. Därför respekterar jag Fanny, hon vill inte knulla människor som hon från djupet av sitt hjärta föraktar, som många andra feminister vill. Var gärna feminister men hyckla inte så förbannat.

För att vara lesbisk och inte vilja ha sex med män har hon väldigt mycket sex med män.
Citera
2016-05-26, 18:32
Medlem
"Vi måste bli självständiga som kollektiv och det blir vi genom att sluta leva våra liv för och genom män"

När ska Fanny och company fatta att de låter som en trött gammal repig skiva som hakat upp sig?
Saaaamma meningslösa ältande, gnällande och tyck-synd-om-oss-ande dag ut och dag in, år efter år. Hur blir de inte trötta på sig själva och varandra? Helt makalöst.
Citera
2016-08-03, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvaDahlgren
Det känns som att många däremot inte verkar förstå charmen med provokatörer. Det kanske bara är lösa spekulationer från min sida men det verkar som att många idag inte förstår överdrifter, polemik eller människor som för debattens skull tycker om att vara extrema. Istället för att ta det för vad det är hänger folk upp sig i detaljer och förfäras över hur dessa provokatörer uttrycker sig och vad hemskt det är att de är så extrema. Om man läser debatter från 1960-talet -- då folk också kunde vara extrema -- så märker man att det var ett helt annat klimat då. Man förstod att man överdrev, det var liksom inget att hänga upp sig på annat än att överdriva tillbaka, och om folk inte överdrev utan var helt seriösa i sin extremism så spelade det heller inte så stor roll. Idag saknar människor däremot humor och har förvandlats till autistiska idioter som hänger upp sig på detaljer och tolkar allting bokstavligt helt utan förmåga att se helheten. Det är därför, tror jag i alla fall, vi har så många metadebatter idag där folk bjäbbar om debatten istället för dess innehåll. Extremt tråkigt är det i alla fall.

Provokationerna är mycket plattare idag, och mycket mer personinriktade (dvs ad hominem på riktigt). De är varken lika kreativa eller utförda med samma stil och sting som för femtio år sedan. samtidigt har medieklimatet blivit mycket mer moraliserande än för bara tjugo-trettio år sedan.

Vi får alltså den paradoxala anblicken av ett gäng obildade, arroganta och gnällspikiga debattörer/posörer som tror att de är offer för t ex patrarkatet och hela tiden har det kortet i bakfickan. "Ni får inte ifrågasätta mig tydligt, kritisera det jag säger, för då hatar ni mig (och min grupp)!"
Citera
2016-11-17, 18:46
Medlem
Helenedals avatar
Allas vårt lilla hjärtegull har börjat med bedrövligt dålig (eller genialisk) diktning igen - se frökens instagram! Detta innebär att det enbart handlar om dagar tills hon lägger upp bilder på sin målade söta lilla mun, för att strax därefter berika våra liv med fler nakenbilder.

Jag skulle gärna själv diktat lite till hennes ära, men förmodligen kommer OT-rapport som ett brev på posten, i så fall. Som förra gången! *fnys*
Citera
2016-11-18, 01:11
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helenedal
Allas vårt lilla hjärtegull har börjat med bedrövligt dålig (eller genialisk) diktning igen - se frökens instagram! Detta innebär att det enbart handlar om dagar tills hon lägger upp bilder på sin målade söta lilla mun, för att strax därefter berika våra liv med fler nakenbilder.

Jag skulle gärna själv diktat lite till hennes ära, men förmodligen kommer OT-rapport som ett brev på posten, i så fall. Som förra gången! *fnys*
Det låter lovande, vi kan behöva något spännande att studera i höstmörkret. Själv använder jag givetvis förstoringsglas för att inte missa en enda millimeter av denna frodiga marxists kurviga behag.
Citera
2016-11-18, 21:48
Medlem
Floragatans avatar
Här får vi betrakta Fanny sittandes spritt språngande naken i en smakfull skräddarställning, konstnärligt fotograferad genom en spegel. Den är på lite avstånd, så fram med förstoringsglasen (mitt immar dock igen av någon anledning varje gång jag tittar).

https://www.instagram.com/p/BLjMzdVgqsb/
Citera
2016-12-25, 23:18
Medlem
Helenedals avatar
Fanny medger utan att säga det att hon känner av lite julstämning. Det förhåller sig nämligen på det viset att hon tänkt på sin fanklubb på Flashback (tror jag). Hon bestämmer sig raskt för att ge oss en julklapp, som hon (jag) kallar 'Sinnesro i badkaret':

https://www.instagram.com/p/BOat0PYgJFf/

OnT: hennes fd pojkflickvän fick en legobyggsats i julklapp - Frost, isprinsessan. Enligt hörsägen misslyckades denne med att sätta ihop det hela.
Citera
2016-12-27, 23:42
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helenedal
Fanny medger utan att säga det att hon känner av lite julstämning. Det förhåller sig nämligen på det viset att hon tänkt på sin fanklubb på Flashback (tror jag). Hon bestämmer sig raskt för att ge oss en julklapp, som hon (jag) kallar 'Sinnesro i badkaret':

https://www.instagram.com/p/BOat0PYgJFf/

OnT: hennes fd pojkflickvän fick en legobyggsats i julklapp - Frost, isprinsessan. Enligt hörsägen misslyckades denne med att sätta ihop det hela.
Fanny förefaller ha rasat i vikt, det mesta av tuttarna verkar dock vara kvar.
Citera
2016-12-28, 00:10
Citat:
Ursprungligen postat av Floragatan
Här får vi betrakta Fanny sittandes spritt språngande naken i en smakfull skräddarställning, konstnärligt fotograferad genom en spegel. Den är på lite avstånd, så fram med förstoringsglasen (mitt immar dock igen av någon anledning varje gång jag tittar).

https://www.instagram.com/p/BLjMzdVgqsb/
Det är fullständigt övertydligt att Fanny fantiserar om att bli påsatt av oss patriarkala rasister på precis det hårda och sunkiga vis som hon inser att hon är förtjänt av. Jag ger mig tusan på att hon går igång på fantasierna om horder av Flashback-högerextremister när hon ligger hemma i sängen och kliar bönan. Hon njuter av att bli objektifierad av oss som en simpel bit kött, därav nakenbilderna som hon lite pliktskyldigt kamouflerar som lite artsy svartvitt, men det är bara spel för gallerierna. Det är bara en ren tidsfråga innan hon särar som mittuppslaget i Aktuell Rapport eftersom det är precis det bilderna är avsedda att vara; ett sätt att bli uttittad och objektifierad av alla de där hemska men ack så lockande ansiktslösa rasisterna på det där hatforumet som hon både hatar och älskar på samma gång.

Ja, vänsterkvinnor är motsägelsefulla. Ett nej kan mycket väl betyda ett ja när det hoppar ur munnen på en vänstertoka.
Citera
2016-12-28, 00:23
Medlem
5549s avatar
Fanny är sååå jäkla basic. Om 10 år jobbar hon inom vården och har glömt allt det hon stod för idag.
Citera
2016-12-28, 00:37
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saccard
Det är fullständigt övertydligt att Fanny fantiserar om att bli påsatt av oss patriarkala rasister på precis det hårda och sunkiga vis som hon inser att hon är förtjänt av. Jag ger mig tusan på att hon går igång på fantasierna om horder av Flashback-högerextremister när hon ligger hemma i sängen och kliar bönan. Hon njuter av att bli objektifierad av oss som en simpel bit kött, därav nakenbilderna som hon lite pliktskyldigt kamouflerar som lite artsy svartvitt, men det är bara spel för gallerierna. Det är bara en ren tidsfråga innan hon särar som mittuppslaget i Aktuell Rapport eftersom det är precis det bilderna är avsedda att vara; ett sätt att bli uttittad och objektifierad av alla de där hemska men ack så lockande ansiktslösa rasisterna på det där hatforumet som hon både hatar och älskar på samma gång.

Ja, vänsterkvinnor är motsägelsefulla. Ett nej kan mycket väl betyda ett ja när det hoppar ur munnen på en vänstertoka.
Jag vill inte skrämma den knoppande erotiska blomman, men i stora drag har du rätt.

Jag minns att hon skrev ett smått triumferande inlägg om att "högermännen" på Flashback uppskattade hennes nakenbilder till "högerkvinnornas" förtret. Klart hon gillar det och går igång på det, vem skulle inte det? Den insikten kommer att få henne att förstå världen lite bättre.
Citera
2016-12-28, 02:37
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saccard
Missade först att detta slank med. Islamistiskt bullshit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in