Citat:
Ursprungligen postat av
wzbz
Jag vill se ett konkurrerande pastaföretag nu göra en reklamfilm med homosexuella. Det vore grädden på moset!
Tack!

Blev du butthurt för att du själv är bög eller? Seriöst, detta hets alltså...
Och bara för det ska jag svara på ditt tidigare idiotinlägg som jag egentligen inte ville slösa tid på att behandla.
Citat:
Ursprungligen postat av
wzbz
Ni fattar ju ingenting.
Det är givetvis deras beslut. Det är ingen som tvingar dem att ha med homosexuella i sina reklamfilmer. Scenariot var hypotetiskt. Det är extremt enkelt att slingra ur sig ett pk-svar om varför man bara vill visa klassiska kärnfamiljer, och det är förståeligt ur en marknadsföringsmässig synvinkel. Men nu kom han istället med ett idiotiskt uttalande som framställer honom som homofobisk, istället för att stå neutral till frågan. Det är därför folk är upprörda och uppmanar till bojkott.
Om man inte visar judar är det ingen som bryr sig. Om man säger att man aktivt väljer att inte visa judar därför att man är nazist, då är det en annan femma.
Alltså din liknelse är ju bristfällig. Han sa ju inte att han var homofob, därmed går den inte ihop med hans verkliga uttalande.

Kan du nu sluta predika din kontraproduktiva PK-propaganda och hets? Sluta vinkla händelser till dina egna motiv. Sluta desinformera. Är du med i SSU/Ungvänster eller vad är det frågan om? Detta kollektiv brukar nämligen befinna sig en slags verklighetsfrånvaro, tänka svartvitt, vara missinformerade, desinformerar o.s.v... Typ som du.