Det är skamligt att en bidragstagare tjänar mer än vad än arbetare gör. Ja, jag arbetar heltid och tjänar piss helt enkelt. Nu är det inte de jag ska klaga på utan jag ska ställa en fråga gällande GE moneybank.
Jag har lite småskulder här och där.
Klarna på cirka 17k, betalar då cirka en tusing i månaden!
Försäkringskassan på cirka 1700, betalar 300 i månaden!
CSN på 2200, och har ännu inte börjat betala där.
Klarna har e ränta på cirka 29%, och det är ofantligt högt. F-kassan och CSN har bra räntor, men jag vill samla samtliga lån till ett lån.
Jag gjorde en ansökan hos Lendo, och fick bara ett erbjudande ifrån GE moneybank på cirka 23k med en ränta på 15%. Bättre än vad jag har nu liksom, men min mamma sa att jag skulle ge fan i GE Moneybank då dom kan höja ränta eller vad kärringen pratade om..
Ska jag ta detta erbjudandet, eller finns det bättre sätt att göra detta på? Har sökt hos Nordea, men har ännu inte fått något svar där. Tror jag kommer få ett nej där, då min kreditvärdighet e "medel" enligt ett papper jag fick häromdagen..
Som sagt, något måste jag göra då jag denna månad kommer att få överleva på 400 kr efter somliga räkningar är betalda. Hade fan inte ens råd att betala alla räkningar