Passet
Gick riktigt bra, körde mest i cabel förutom första övning och sedan pumpade jag på i CC mest. Vill inte skriva allt för mycket tyvärr pga av outning.
Blev ett 2h pass, 4 enheter insulin pwo och 3 enheter Post. Efter träningen så satte jag 3 enheter och tog enbart en shake, med 15 kollisar. Kände i dushen att jag blev mer yr men ingen större fara. Lagade ett lass med kyckling och tacos efteråt, slank ner fint. Ska bli kul att se vad slinnet ger mig, vill verkligen få valuta för all tid man lägger ner på gymmet. Hade varit kul att få se resultat.
Har fått höra att jag har blivit större och XX muskelgrupper har blivit bättre. Själv tycker jag att jag ser ut som vanligt förutom 1cm + på bicepsen. Fortfarande 1cm+ fast 2-3kg mindre.
Inne på stick 5, satte 5e sticket av CL's olja igår. Känner hur mitt stubin blir kortarare och kortare och jag stör mig på endel grejer (hade anledning att göra det) men avaktar med tren tills läget är stabilare.
Gynon har ömmat det senaste, har inte givit med och tagit någon letro eller armidex utan låter det va tills jag tycker det ser för illa ut. Tycker knölarna har grymt lite det senaste, ömmar gör dom dock. Vill man vara fin får man lida pin.
-----------------
Annars, funderar starkt på att bjuda över en tjej i helgen. Hon verkar skit go men jag vet inte riktigt om jag är mentalt redo för att kanske ha förhållande och grejer, jag är tillräcklig fuckad i huvudet för att behöva min "alone time" hah. Fast man vet ju inte, det kan ju gå hur bra som helst. Men men, dålig på att ta initiativ.
Känner att jag vill ha träningen i huvudet, träningen och jobbsökande, det räcker. Sen en tjej på det...aja får se vad man gör, kanske blir en impulsträff.
Ha det fint allihopa
Kvällens motivationsvideo, får en att villa åka iväg o träna direkt !
http://www.youtube.com/watch?v=GUDt4gz2C6U