2013-10-17, 22:50
Bannlyst
Passet
Gick riktigt bra, körde mest i cabel förutom första övning och sedan pumpade jag på i CC mest. Vill inte skriva allt för mycket tyvärr pga av outning.

Blev ett 2h pass, 4 enheter insulin pwo och 3 enheter Post. Efter träningen så satte jag 3 enheter och tog enbart en shake, med 15 kollisar. Kände i dushen att jag blev mer yr men ingen större fara. Lagade ett lass med kyckling och tacos efteråt, slank ner fint. Ska bli kul att se vad slinnet ger mig, vill verkligen få valuta för all tid man lägger ner på gymmet. Hade varit kul att få se resultat.

Har fått höra att jag har blivit större och XX muskelgrupper har blivit bättre. Själv tycker jag att jag ser ut som vanligt förutom 1cm + på bicepsen. Fortfarande 1cm+ fast 2-3kg mindre.

Inne på stick 5, satte 5e sticket av CL's olja igår. Känner hur mitt stubin blir kortarare och kortare och jag stör mig på endel grejer (hade anledning att göra det) men avaktar med tren tills läget är stabilare.

Gynon har ömmat det senaste, har inte givit med och tagit någon letro eller armidex utan låter det va tills jag tycker det ser för illa ut. Tycker knölarna har grymt lite det senaste, ömmar gör dom dock. Vill man vara fin får man lida pin.

-----------------

Annars, funderar starkt på att bjuda över en tjej i helgen. Hon verkar skit go men jag vet inte riktigt om jag är mentalt redo för att kanske ha förhållande och grejer, jag är tillräcklig fuckad i huvudet för att behöva min "alone time" hah. Fast man vet ju inte, det kan ju gå hur bra som helst. Men men, dålig på att ta initiativ.

Känner att jag vill ha träningen i huvudet, träningen och jobbsökande, det räcker. Sen en tjej på det...aja får se vad man gör, kanske blir en impulsträff.

Ha det fint allihopa

Kvällens motivationsvideo, får en att villa åka iväg o träna direkt !
http://www.youtube.com/watch?v=GUDt4gz2C6U
Senast redigerad av Chapter-II 2013-10-17 kl. 22:53.
Citera
2013-10-17, 23:08
Medlem
Jo får se vad man gör, tar ju inte ens preworkout och inte gjort det på lääänge, man kanske ska börja i den mildare änden

Mvh
Citera
2013-10-17, 23:57
Medlem
swiftos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
Jag försöker så gott jag kan! prioriterar träningen lite väl mycket nu, har endel i privatlivet att sköta men skjuter bara upp det. Är gymmet som gäller ! kommer få betala för det senare men jag kör mitt race som vanligt.

Ja nu när man är ON så känns det skönt att kunna köra dessa långa pass och bara ösa ! Det funkade inte ren.. och jag älskar att träna hårt.

Okej, how come att det bara blir på helger? bara sätta i en viss muskelgrupp antar jag?

Hur går DNP deffen?

Tackar för filmen, den uppskattades !

Mvh

Haha, låter lite som mig själv. Skönt att bara stänga av och fokusera på träningen..
Tycker det är helt rätt, varför ligga i 2ans växel när man kan köra i 5ans?

Aha, nä jag får det imorgon och ska träna ben tidigt imorgon, så jag kör igf i helgen istället - blir armar i helgen + axlar

Riktigt fint dnp du levererade, svetten är extremt jobbig just nu.. Men visst ger det starka resultat, kan inte vänta tills jag slutar med dnp och tappar all vätska av den.

Kul att du gilla filmen, du levererar riktigt bra filmer med!

Bjuder på en extra så här på sömnkanten;
http://www.youtube.com/watch?v=UJg832DOz70

Klassiker, va!?
Ha en bra helg bro!
Citera
2013-10-18, 06:56
Medlem
dajolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II

Im all yours

Blev lite kur ändrigar efter idag (tror jag). Tänkte byta testo e mot testo p och tren a sen efter 12-13v, men har märkt hur pass mycket mitt humör förändras på endast testo. Sen hade jag ju en anledning till att vara IRRITERAD idag med så kan varit det.

Men ska det gå runt här hemma så är jag inte i skick nog för att köra tren, avtar med det och ser ! så sugen dock...hur mår du på trennet nu o vilken dos?

Mvh

Låter skit bra!
Vilka doser tänkte du?
Tror tren gör susen för dina leder. Ge d några veckor
För ärligt så e mina super mkt böttre

Jag kör just nu
1.2g susta ew
525 tren ew
O precis hoppat på 50mg dbol ed

Humöret e bra. Men som sagt irritationen e ju mkt högre på små saker.
Men e man inte psykiskt stlrd så kobtrollerar man ju det lätt o det e bara man själv som märker av det.
Annars hade jag nog kastat ut hela familjen genom fönstret då dom e jävla jobbiga ibland. Skämtosido
Förra året sa min chef att jag är en riktigt snäll person o då gick jag högdos tren... det jag vill söga e att det eså mkt snack om att man blir galen på tren tycker jag
Kör hårt vännen
Citera
2013-10-18, 12:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swifto
Haha, låter lite som mig själv. Skönt att bara stänga av och fokusera på träningen..
Tycker det är helt rätt, varför ligga i 2ans växel när man kan köra i 5ans?

Aha, nä jag får det imorgon och ska träna ben tidigt imorgon, så jag kör igf i helgen istället - blir armar i helgen + axlar

Riktigt fint dnp du levererade, svetten är extremt jobbig just nu.. Men visst ger det starka resultat, kan inte vänta tills jag slutar med dnp och tappar all vätska av den.

Kul att du gilla filmen, du levererar riktigt bra filmer med!

Bjuder på en extra så här på sömnkanten;
http://www.youtube.com/watch?v=UJg832DOz70

Klassiker, va!?
Ha en bra helg bro!

Ja eller hur, det är tillräckligt krävande med träningen. Fan vad jag velar alltså, suttit här hemma nu "ska ja ta hit henne i helgen eller inte". Sen går det ju inte ta hit henne 1 gång bara och sedan dissa henne, den killen är inte jag och förhållande har jag inte tid med, faaaaan vad jag velar

Härligt, ser ut som det blir ben i helgen för mig med. Kör hårt !! okej så det blir igf endast på armdagar, eller kommer du sätta det i någon mer muskelgrupp?

Kul att du blev nöjd med grejerna, se till att bli av med späcket nu !!

Hann inte se den innan jag somnade. Såg nya "stålmannen" igår, dög precis som tidsfördriv in på natt timmarna. Blev go stämning av att se den när man hade vaknat, motivation för dagen !!!

Detsamma vännen ha d fint !!
Citera
2013-10-18, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dajolle
Låter skit bra!
Vilka doser tänkte du?
Tror tren gör susen för dina leder. Ge d några veckor
För ärligt så e mina super mkt böttre

Jag kör just nu
1.2g susta ew
525 tren ew
O precis hoppat på 50mg dbol ed

Humöret e bra. Men som sagt irritationen e ju mkt högre på små saker.
Men e man inte psykiskt stlrd så kobtrollerar man ju det lätt o det e bara man själv som märker av det.
Annars hade jag nog kastat ut hela familjen genom fönstret då dom e jävla jobbiga ibland. Skämtosido
Förra året sa min chef att jag är en riktigt snäll person o då gick jag högdos tren... det jag vill söga e att det eså mkt snack om att man blir galen på tren tycker jag
Kör hårt vännen

Tänkte isf 50mg tren a eod, testo ej bestämt. På vilket sätt tycker du lederna bli bättre? gamla skador som gör mindre ont eller smörjer det något? mina axlar knakar o håller på, vågar inte hoppas på att tren skulle göra under där om inte eq hjälpte. Men fan dajolle, du mindfuckade mig gott där du nu blev jag ännu mer sugen på att lägga in tren ha ha.

Hade tänkt att denna kuren skulle bli en simpel testo kur för att lägga på sig långsamt och inte vara så ivrig och skynda på, som jag gjort tidigare gånger, och det har ju gått som det gått med kroppen, live and learn. Ja vi får se !

Låter som en riktigt fin kur det där ajajaja vad smarrigt vilken V e du inne på nu?

"skämt o sido" haha nej men ah, jag kan kontrollera mig (till en viss gräns) men jag vet att jag kommer öppna käften mer gånger än vad jag borde göra och har endel i privatlivet att ta hand om förut innan jag kan börja leka med tren. Inte illa att du klarar av familjeliv och hela den biten speciellt på tren, psyke av stål !

ha d fint !!
Citera
2013-10-18, 19:28
Bannlyst
The daily grind

Tanken var att ta fredagen som en vilodag, har varit väldigt rastlös och om jag ska vara ärlig haft lite väl mycket tankar som snurrat runt, negativa. Höll på att bli galen av att gå runt här hemma så tänkte att jag kunde köra ett feeder armpass på ca 15-20 min bara för att få lite blodgenomströmning så att dom kan återhämta sig bättre och suga åt sig näring. Kört armar nästan varje dag dom senaste 3 dagarna.

Iaf så slutade det med att passet gick på 1.30 timmar. Skulle bara pumpa lite armar men svetten droppade efteråt.

Började med lätta skivstångs curls, körde 21an några gånger. Sen blev det lätta skullcrunches, höjde vikten och körde strikta curls med z stång, under hela passet så gick jag från lätt till tungt, samma med skullcrunches. Slutade med att jag stod och curlade med åtstramat bälte, ingen feeder träning där inte... gick inte att köra lätt utan man körde slut sig. Blev 3 olika underarms övningar med brände riktigt fint. Glömt det senaste månaden, att köra underarmar bra, så mer fokus på det nu.

Efter 1h av passet så satte jag 2 enheter slin och tog en protte shake och efter passet blev det kyckling och köttfärs. Kommer sätta 15-33mcg IGF i varje biceps senare ikväll så jag inte stör MGF utsöndringen.

Kvällsmotivation till kvällsmaten
http://www.youtube.com/watch?v=BrSSP7oEVDA - denna låten är ett måste i mp3n på gymmet !!

För er som har ben på schemat eller bara vill se en riktigt bra video.
Denna låten är med ett måste i mp3n. Får ett att vilja mörda !
http://www.youtube.com/watch?v=UZztSUW2q7o

Om som följer tråden tar och läser mina inlägg, tar er tid och kolla BB filmerna jag länkar. Det är TOP NOTCH för motivation, varsågoda

Detta var min fredag, hoppas ni får en trevlig helg allesammans !
Senast redigerad av Chapter-II 2013-10-18 kl. 19:36.
Citera
2013-10-19, 15:34
Bannlyst
Satte 33mcg IGF i varje biceps igårkväll efter armpasset. Efter kvällsmaten så blev de en 40g protte drink och två grova mackor från bageriet som jag la två stekta biffar i varje, + ketchup och dressing.

Några timmar senare 400g kvarg och mysli med några skedar sylt. Låg vaken till 3 inatt så gick upp och tog 100-150g pasta med kyckling och köttfärs o tzatziki.

Så en hel del protte slank det ner, låta IGF'et göra jobbet under natten och suga åt sig all näring och växa !!

Vaknade upp idag efter 12h sömn och var helt slut fysiskt och psykiskt, antar att mina 2-3h pass börjar ta sig...har fortfarande träningsverk sen ryggpasset för 3 dagar sedan och armarna känns misshandlande. Känns som mer än träningsverk i ryggen, känns inte bra i höger axlen, spec baksidan, tagit mycket stryk av mina 2 axelpass som jag körde innan 3h ryggpasset.

Borde egentligen vilat igår men älskar att träna ! min medicin mot ångest. Idag blir det en välförtjänt vilodag då jag har annat planerat, ska bli väldigt trevligt.

Ha en go lördag f161, det kommer jag nog ha (förhoppningsvis)

MVH C2
Citera
2013-10-20, 18:10
Medlem
Grymma videos du länkar. http://www.youtube.com/watch?v=GUDt4gz2C6U t.ex.

Dock ogillar jag Branch Warren då han kör så jävla ostrikt. Han studsar ju bänkpressen mot tuttarna. Det är iofs hans stil och det verkar funka för honom så visst kör på för all del; men det ser ju löjligt ut.
Citera
2013-10-22, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
Grymma videos du länkar. http://www.youtube.com/watch?v=GUDt4gz2C6U t.ex.

Dock ogillar jag Branch Warren då han kör så jävla ostrikt. Han studsar ju bänkpressen mot tuttarna. Det är iofs hans stil och det verkar funka för honom så visst kör på för all del; men det ser ju löjligt ut.

Visst är dom

I vanliga fall så gillar jag inte sånt, men så rå som branch är så tycker jag bara det är kul, att se någon med egen stil, en som verkligen mördar inne på gymmet !! att han inte skadat sig så som han kör är ju ett under.
Citera
2013-10-23, 00:02
Bannlyst
Haft några vilodagar med trevligt sällskap

Satte stick 5 igår med core labs testo E.

Kosten har dock blivit lidande så ligger runt 90-90.5, haft väldigt dålig aptit. Men nuså, körde bröst och triceps, samt mage i morse. 2.5h pass. Satte 3 enheter slin PWO med en vanlig shake med 15 kollisar. Det blev på snäppet till för lite. Blev lite yrare och mer orkeslös, läpparna blev kallare och börjde må lite sämre, satte mig på toan o vilade i 5-10 min (försökte skita men slutade med att jag satt o vilade) sen tillbaka till hantepressen, gick att köra på ! Hade det varit rygg eller ben jag skulle köra så hade jag köpt en protte bar på gymmet eller tagit dextro som jag har med.

Flyes som uppvärmning för att få in blod i bröstet samt rep pushdowns eller vad det nu heter för att mjuka upp armbågarna och få in blod i triceps. Sen bänkpress och körde mer flyes i slutet sen när jag växlade mellan triceps övningar.

Blev smalbänk och ca 5 tricepsövningar med olika varianter och vinklar.

Var helt slut efter träningen så det blev sängläge, en timme senare så satte jag 33mcg IGF-LR3 i varje triceps sko och tog 2 enheter slin innan middagen.

Dagarna bara rinner iväg, blir att bränna av något roligt pass imorgon !!!

Ha d fint !!
Citera
2013-10-23, 22:20
Bannlyst
Bra dag idag, ladda med spagetti o köttfärsås. Satte och kollade flertal bb filmer.

Pwo'n bestod av ca 40mcg IGF i varje biceps 1h innan, sen 5 enheter slin 10 min innan. Var lite smått orolig att jag skulle få hypo eftersom det bara var 15 sabba kollisar i drinken, men blandade med havregryn och det han tydligen komma ut i kroppen tillräckligt snabbt så det gick fint.

Styrkan var inte på topp men passet gick riktigt bra och hade ett bra driv och fokus.

Satte 4 enheter slin post tsm med pasta och köttfärsås, 1 timme senare blev det 500g kvarg med riktiga hallon som jag kokat + mysli. Passade på att få i mig vitaminer under insulinets peak, eftersom man tar upp mycket mer näring så lär det vara smart att klämma in sina vitamin tabbar i samma veva.

--------------

Går i planer på att lägga en ny beställning till formfixarn på någon core lab olja, går i tankarna på deca för för att se om det kan hjälpa kroppen och har hört att vissa tycker deca är riktigt bra i massbygge, men jag har en väldigt underskattande ton till deca, vet inte varför men det känns som en waste att köra det. Någon här som har bra erfarenhet och vilken dos rekomenderas? vill lägga på mig massa tsm med IGF'et och insulinet.

Annars lutar det mot en testo E höjning till 625mg e4d eller 750mg e5d, men det jag helst kör är testo p och tren A efter 12-13v.

Läst mycket om lågdos test och högre dos tren, och det låter väldigt intressant. Tänkte ligga på ca 150mg testo p ew och 300-400mg tren ew.

Video of the day, "back day"
http://www.youtube.com/watch?v=5kmrUR6ApVg
Senast redigerad av Chapter-II 2013-10-23 kl. 22:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in