2013-10-17, 13:39
Bannlyst
Fortfarande träningsverk och är allmänt psykiskt och fysiskt trött. Slängt i mig 200mg dmaa så piggnar nog till snart.

Satte 33mcg IGF-LR3 imorse. Läst att man blir känsligare för insulin på IGF så tar lite mer kollisar PWO. Kommer sätta 4 enheter insulin pwo och 4-5 enheter post tsm med ett mål mat och juice.

Pwo
http://www.youtube.com/watch?v=tr_qY...4_XvK2Lcdz592Q

Är riktigt laddad !!
Citera
2013-10-17, 13:59
Medlem
dajolles avatar
Att jag gick in hör o lästa "dmaa" fyyyyyfan

Äckligaste jag stoppat i mig i hela mitt liv o då har jag endå testat det mesta
Citera
2013-10-17, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dajolle
Att jag gick in hör o lästa "dmaa" fyyyyyfan

Äckligaste jag stoppat i mig i hela mitt liv o då har jag endå testat det mesta

Antar du gjorde en bomb av pulvret eller drack det, ja då kan jag nästan hålla med dig. Det smakar kärlek direkt....
Citera
2013-10-17, 14:32
Medlem
Din motivation är inspirerande. Får mig att vilja kämpa mer och mer.
Citera
2013-10-17, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
Din motivation är inspirerande. Får mig att vilja kämpa mer och mer.

Riktigt kul att höra bane, tack för orden !!
Citera
2013-10-17, 15:37
Medlem
dajolles avatar
Jag e ju kär i dig ditt otrogna svin

Förlåt trenet gör mig svartsjuk
Citera
2013-10-17, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
Fortfarande träningsverk och är allmänt psykiskt och fysiskt trött. Slängt i mig 200mg dmaa så piggnar nog till snart.

Satte 33mcg IGF-LR3 imorse. Läst att man blir känsligare för insulin på IGF så tar lite mer kollisar PWO. Kommer sätta 4 enheter insulin pwo och 4-5 enheter post tsm med ett mål mat och juice.

Pwo

Är riktigt laddad !!

Det stämmer, man får hypo enklare vid användning av bägge igf och slin.

Man kanske ska ge sig påt dmaa, har aldrig rört skitet än.

mvh
Citera
2013-10-17, 16:58
Medlem
swiftos avatar
Citat:

Pwo

Är riktigt laddad !!

KUNG! Du tränar på hög nivå det gillas, brukar själv köra runt 2h nu för tiden. Mest för att de är så jävla kul att vara på gymmet och sen är ju återhämtningen på topp. Visst, att träna 2-3h är säkert lika effektivt om 1h med bra intensitet och volym. Men jag älskar fan att träna så varför inte..

Ska själv köra igf på i helgen, hoppas pumpen blir bra även om man är på DNP.
Har inga problem alls so far med trycket på gymmet även fast jag har typ inget glykogen / atp i musklerna..

bra film där, jobbigt att se dock när man redan tränat...
vet att du gillar kai, men jag bjuder på en phil film

http://www.youtube.com/watch?v=9zwKbhLOTIA
Citera
2013-10-17, 17:50
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:

Pwo

Är riktigt laddad !!

200mg dmaa?! hur mår du några tim senare?

kör hårt

mvh
Citera
2013-10-17, 19:25
Medlem
Grym video du länkade med Kai Greene. Han är en stor förebild för mig. Han har verkligen fört in passion i sporten.

Jag har vänner som tävlar i SM i kroppsbyggning. Jag har själv aldrig genomgått det dom gör. Men att se dom i flera månader dieta för att få bort allt fett och få fram konturerna för att sedan stå på scen. Allt slit dom lägger ner och sedan är det över så jävla fort. Det är just detta som gör kroppsbyggning till en sådan sport man måste vara supermotiverad för att klara av detta.
Citera
2013-10-17, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Det stämmer, man får hypo enklare vid användning av bägge igf och slin.

Man kanske ska ge sig påt dmaa, har aldrig rört skitet än.

mvh

Ja det tycker jag verkligen du bör prova, lagt ner jakten på efedrin helt. Skönt att det finns något som kan få ett att vakna till liv, annars hade det nog inte blivit några 3h pass, haha !

Finns billigt på hb, stort tips

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
200mg dmaa?! hur mår du några tim senare?

kör hårt

mvh

Jag mår fint, aldrig upplevt någon vidare crash på dmaa. Blir tröttare framåt kvällen och lite mindre social, men det kan lika gärna vara träningen som gjort en slut på energi.

Kul att du tittade förbi zeuz !

Mvh
Citat:
Ursprungligen postat av dajolle
Jag e ju kär i dig ditt otrogna svin

Förlåt trenet gör mig svartsjuk

Im all yours

Blev lite kur ändrigar efter idag (tror jag). Tänkte byta testo e mot testo p och tren a sen efter 12-13v, men har märkt hur pass mycket mitt humör förändras på endast testo. Sen hade jag ju en anledning till att vara IRRITERAD idag med så kan varit det.

Men ska det gå runt här hemma så är jag inte i skick nog för att köra tren, avtar med det och ser ! så sugen dock...hur mår du på trennet nu o vilken dos?

Mvh
Citera
2013-10-17, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swifto
KUNG! Du tränar på hög nivå det gillas, brukar själv köra runt 2h nu för tiden. Mest för att de är så jävla kul att vara på gymmet och sen är ju återhämtningen på topp. Visst, att träna 2-3h är säkert lika effektivt om 1h med bra intensitet och volym. Men jag älskar fan att träna så varför inte..

Ska själv köra igf på i helgen, hoppas pumpen blir bra även om man är på DNP.
Har inga problem alls so far med trycket på gymmet även fast jag har typ inget glykogen / atp i musklerna..

bra film där, jobbigt att se dock när man redan tränat...
vet att du gillar kai, men jag bjuder på en phil film

http://www.youtube.com/watch?v=9zwKbhLOTIA

Jag försöker så gott jag kan! prioriterar träningen lite väl mycket nu, har endel i privatlivet att sköta men skjuter bara upp det. Är gymmet som gäller ! kommer få betala för det senare men jag kör mitt race som vanligt.

Ja nu när man är ON så känns det skönt att kunna köra dessa långa pass och bara ösa ! Det funkade inte ren.. och jag älskar att träna hårt.

Okej, how come att det bara blir på helger? bara sätta i en viss muskelgrupp antar jag?

Hur går DNP deffen?

Tackar för filmen, den uppskattades !

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
Grym video du länkade med Kai Greene. Han är en stor förebild för mig. Han har verkligen fört in passion i sporten.

Jag har vänner som tävlar i SM i kroppsbyggning. Jag har själv aldrig genomgått det dom gör. Men att se dom i flera månader dieta för att få bort allt fett och få fram konturerna för att sedan stå på scen. Allt slit dom lägger ner och sedan är det över så jävla fort. Det är just detta som gör kroppsbyggning till en sådan sport man måste vara supermotiverad för att klara av detta.

Kul att du gillade videon, du kanske det är värt att fortsätta posta. Har en hel del sparat, behöver min dagliga dos av bb

Ja, bb är minst sagt en krävande sport. Jag kan inte komma på någon sport som är mer krävande, alla som ens lyckat ta sig till scenen ska ha cred enligt mig, det krävs mycket dedication !

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in