2013-11-15, 22:30
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
OM jag gör

Vad bra! Ledsen att jag kladdar ned din rapport. Men om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte och det gör nog inte du heller. Det är ju trots allt JAG som skriver!
Citera
2013-11-15, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Vad bra! Ledsen att jag kladdar ned din rapport. Men om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte och det gör nog inte du heller. Det är ju trots allt JAG som skriver!

Måste du skriva och kladda ner i alla rapporterna som finns här?

puss
Citera
2013-11-15, 22:45
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dundergossen
Måste du skriva och kladda ner i alla rapporterna som finns här?

puss

Men det är ju JAG som skriver!
Citera
2013-11-15, 22:53
Medlem
Citat:

Kolla hur många inlägg du har, 4000 för många! Tänk på det!
Citera
2013-11-15, 23:55
Bannlyst
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Dundergossen
Kolla hur många inlägg du har, 4000 för många! Tänk på det!

Haha sköna ni är
Citera
2013-11-15, 23:56
Bannlyst
Citat:

Det gör du verkligen inte, är alltid kul att se dig här vännen !
Citera
2013-11-15, 23:59
Bannlyst
Citat:
Det jobbiga med majoriteten av tjejer är att de fryser så jävligt hela tiden. Öppet fönster är ju bara att glömma om man är en toffel som mig själv.
Så man får ligga och vrida sig i sin egen svett. Lär nog bli ett svetthelvete utan någon form av nåd när det är dags att köra igång igen...

Haha ja då kan man ju inte tycka synd om din tjej iaf som får sova i en svettig säng, eftersom de är hennes egna fel eftersom hon inte vill ha öppet fönstret

Varm av dig nu när du är off med? nästan så jag undrar om aas'en har gett mig förhöjd kroppsverme förgott, för jag svettades fortfarande som en gris när jag hade hoppat av.
Citera
2013-11-16, 12:04
Medlem
itsasins avatar
Citat:
Haha helt rätt har du bestämt än vad det blir för märke?

Jag köpte på mig en hel del så det kommer jag nog använda ett bra tag misstänker jag. Hypo menar du. Nej har aldrig varit "nära" hypo, enda som hänt är att jag blivit yr och börjat frysa men då köpte jag en protte bar på gymmet och det gick över. Jag tror slin är ganska ofarligt om man sköter det rätt. Var lite orolig i början och läste att man inte ska ta det pwo innan man använt det ett tag, men jag tycker inte det är några problem alls. Något jag tycker du borde testa !

Mvh

Nä har inte hunnit kolla upp vilka märken som är bra, har fan inte kollat nån aas shop på säkert ett halvår så jag har noll koll på vad det finns för märken.

Yes var hypo jag tänkte på. Allt är väl ofarligt bara man kan använda det rätt Är grymt sugen efter deffen att prova, ska bara läsa på som en idiot innan.

Mvh
Citera
2013-11-16, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av itsasin
Nä har inte hunnit kolla upp vilka märken som är bra, har fan inte kollat nån aas shop på säkert ett halvår så jag har noll koll på vad det finns för märken.

Yes var hypo jag tänkte på. Allt är väl ofarligt bara man kan använda det rätt Är grymt sugen efter deffen att prova, ska bara läsa på som en idiot innan.

Mvh

Jasså, så längesen som du köpte något? låter som du handlat stooor bulk hehe

Ja ta och kolla upp slin, jag trodde det var mer avancerat än var det var, men man lärde sig snabbt.

Mvh
Citera
2013-11-16, 18:05
Bannlyst
16 november

Då var man vaken nu då, körde ben imorse då gymmet stänger tidigt. Satte 7 I.U slin pwo, sen när man hade kommit hem så somnade man direkt i soffan.

Vägde mig imorse med och vikten ligger på 95kg, blivit lite mycket mat det senaste och gillar inte att väga såpass så ska ner till 92-93. Räcker att äta "normalt" så går jag ner, dom kg'na försvinner under några dagars träning.

Potatisen är i ugnen och fläskfilen är marinerad, blir en lugn helg. Ha d fint !!!

Mvh
Citera
2013-11-16, 20:16
Medlem
itsasins avatar
Citat:
Jasså, så längesen som du köpte något? låter som du handlat stooor bulk hehe

Ja ta och kolla upp slin, jag trodde det var mer avancerat än var det var, men man lärde sig snabbt.

Mvh

Köpte testo för 5-6 månader så jag skulle kunna lägga pengar på annat. Kommer göra det nu också, köpa allt jag behöver ända till sommaren, då kan man lägga mer pengar på bra protein etc.

Okej, ja det låter ju jävligt simpelt när jag läser alla som kör insulin!

Mvh
Citera
2013-11-20, 11:52
Bannlyst
20 November

Vintern närmar sig med stormsteg, börjat bli riktigt kallt det senaste. Är det något jag verkligen ser fram emot iår så är det JULBORDET... första året på länge som man inte deffar på julafton, och nu bulkar jag med så jäklar vad det ska ätas he he ..

Träning
Det fortsätter att gå bra, körde ben för ett tag sedan och har ökat ca 20-30kg i böjjen sen kurstart. Så det ska man väll allt vara glad över, inte för att jag är det men ändå. Kommer va "nöjd" när jag drar 10kg över mitt pb.

Körde rygg igår, samt högsta dosen på slinnet. Satte 8 I.U pwo, 10 I.U post och sedan 10 I.U på kvällen med mat.

Jag misstänker att decan har börjat komma igång, bra ökningar på gymmet. Sämre libido och sexlust samt lite sämre mående men det kan ha med annat att göra.

Väger 95kg nypissad. Låg på 96.5 igår med frukost i magen. Ätit cleant hela veckan förutom en ätardag, decan binder en jävla massa vatten sen har väll högre doser slin gjort sitt med. Nu blir det en minideff denna veckan !

Siktar på 30 I.U slin efter dagen är slut, börjar bli sjuk nu så tänkte egentligen vila men har grejer att göra så kan lika gärna åka förbi gymmet på vägen hem.

Just det, började med letro och nolvadex igår. Kör nu två dagar i rad, sen kommer jag ta letro och nolva e5d, samma dag jag sätter sticket. Efter att ha rådfrågat bengtzz så blir det såhär. Mycket hjälpsam kille!

http://www.youtube.com/watch?v=ddhqK...-MEuw&index=12
Senast redigerad av Chapter-II 2013-11-20 kl. 12:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in