20 November
Vintern närmar sig med stormsteg, börjat bli riktigt kallt det senaste. Är det något jag verkligen ser fram emot iår så är det JULBORDET... första året på länge som man inte deffar på julafton, och nu bulkar jag med så jäklar vad det ska ätas he he ..
Träning
Det fortsätter att gå bra, körde ben för ett tag sedan och har ökat ca 20-30kg i böjjen sen kurstart. Så det ska man väll allt vara glad över, inte för att jag är det men ändå. Kommer va "nöjd" när jag drar 10kg över mitt pb.
Körde rygg igår, samt högsta dosen på slinnet. Satte 8 I.U pwo, 10 I.U post och sedan 10 I.U på kvällen med mat.
Jag misstänker att decan har börjat komma igång, bra ökningar på gymmet. Sämre libido och sexlust samt lite sämre mående men det kan ha med annat att göra.
Väger 95kg nypissad. Låg på 96.5 igår med frukost i magen. Ätit cleant hela veckan förutom en ätardag, decan binder en jävla massa vatten sen har väll högre doser slin gjort sitt med. Nu blir det en minideff denna veckan !
Siktar på 30 I.U slin efter dagen är slut, börjar bli sjuk nu så tänkte egentligen vila men har grejer att göra så kan lika gärna åka förbi gymmet på vägen hem.
Just det, började med letro och nolvadex igår. Kör nu två dagar i rad, sen kommer jag ta letro och nolva e5d, samma dag jag sätter sticket. Efter att ha rådfrågat bengtzz så blir det såhär. Mycket hjälpsam kille!
http://www.youtube.com/watch?v=ddhqK...-MEuw&index=12