Citat:
Ursprungligen postat av
Chapter-II
Tack för upplysningen, det där såg intressant ut. Har faktiskt väldigt bra greppstyrka, men hört av vänner att det är bra underarmsträning, och det är inte min starka sida direkt. Är det något att ha för att hjälpa till med underarmarna tror du?
Haha, jasså du blir sugen på insulin. Fast det jag inte ens använder det, komiskt eftersom jag har med börjat känna ett stort sug efter slin. Inget jag "behöver" men nu när man kör IGF och fått nyp om det här med att näringsupptaget blir bättre osv osv, så blir man sugen på att köra det. Post workout. Detta är såklart bara en tanke.
Har 2st årskurer i bagaget.
ha d fint

Personligen är jag helt ointresserad av greppträning på något sätt växer mina under armar i bra takt med resten av kroppen än så länge
Använder dock aldrig dragremmar eller någon sorts grepp hjälp.
Men ja Coc är väldigt bra under arms träning det är ju musklerna på underarmen som drar ihop greppet.
Om du scrollar ner lite på länken med bilder så ser du lite underarmar på folk som tränar mycke grepp.
Jaha oj, tänkte inte igenom det där helt.
Så många olika peptider och skit med konstiga namn att hålla reda på.
Men ja visst blir man sugen på slin då det ska vara det mest anabola ämnet vi känner till.
Tillsammans med AAS ska det ju vara ordentligt ös.
Det är något jag jag inte tänker röra än på några år om jag nu någonsin ska prova det.
Men kan ju inte heller säga säkert att jag kommer låta bli.