2013-11-14, 13:51
Bannlyst
Ådrorna böjar krypa fram mer o mer, trotts att jag väger 2kg mer än vad jag gjorde förra veckan.

Snart 3v på deca och dom senaste nätterna har sömnen varit svettigare och mer omständig men efter att ha vaknat upp inatt med en fuktig säng så kan jag konstatera att det är decan som börjar komma igång.

Har bestämt mig för att höja dosen insulin litegrann, kommer ligga mellan 13-18 I.U ed.

Efter att ha läst om proffsens doser på 200 I.U ed till 600 I.U.....ed så har man kommit underfund med vad en "stor" dos är slin är. 200-300 iu räcker för att förstöra magen och få en fin gh gut...

Det fick ju en att öppna ögonen lite. Satan vad omständligt att sätta en hel penna insulin om dagen.
Citera
2013-11-14, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
Ådrorna böjar krypa fram mer o mer, trotts att jag väger 2kg mer än vad jag gjorde förra veckan.

Snart 3v på deca och dom senaste nätterna har sömnen varit svettigare och mer omständig men efter att ha vaknat upp inatt med en fuktig säng så kan jag konstatera att det är decan som börjar komma igång.

Har bestämt mig för att höja dosen insulin litegrann, kommer ligga mellan 13-18 I.U ed.

Efter att ha läst om proffsens doser på 200 I.U ed till 600 I.U.....ed så har man kommit underfund med vad en "stor" dos är slin är. 200-300 iu räcker för att förstöra magen och få en fin gh gut...

Det fick ju en att öppna ögonen lite. Satan vad omständligt att sätta en hel penna insulin om dagen.

och vilket proffs har personligen gått ut med den dosen? läser man runt på nätet så säger folk att proffsen kör 25g testo 10g tren m.m också
Citera
2013-11-14, 14:04
Medlem
Glöm inte att en stor del av alla dom enheterna är lantus.

Edit.. 600 iu är dock inte rimligt.
Senast redigerad av stortrollet 2013-11-14 kl. 14:07.
Citera
2013-11-14, 14:05
Medlem
dajolles avatar
Har hört iaf 100-200 men jag har sämst koll på insulin då jag inte e på den nivån är

120kg då får du löra mig lite chapter
Citera
2013-11-14, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowBoxer
och vilket proffs har personligen gått ut med den dosen? läser man runt på nätet så säger folk att proffsen kör 25g testo 10g tren m.m också

Jag är inte helt bakom flötet, detta var inte något någon random kille på något forum skrev.

Kolla upp vad GH15 har att säga om IGF, Insulin, GH så finner du mycket intressanta grejer. Han har stor koll på allt från bb i the golden age tills nu o han vet vad han pratar om samt har mycket, mycket erfarenhet.

Sen ska man såklart inte lita blint på detta men det ger en ett hum om vilka doser som används.

Mvh
Citera
2013-11-14, 14:11
Medlem
Citat:
Du, inget illa menat men är du helt jävla dum i huvudet?

Vad gör du i min journal öht med ditt jävla midset. Du tycker alltså att alla som dopar sig ska skylta med att dom trycker, VARFÖR?

Om du inte har missat så bor vi i sverige, där man kan bli av med både jobb, körkort och sen framtida problem med polisen i ett BRA tag. + Avstängd från varenda gym i stan.

Alltså för helvete, tycker du verkligen att man ska sätta sitt liv på spel bara för att "doping ger en vinklad del av träningen", kom igen för fan. Det är väll ingen som är så jävla dum att dom tror stora muskelberg till killar är rena?

Tyvärr anbelangar det inte mig vad som händer med dig. Det är inte jag som bryter mot lagen. Det roliga i det här är att du skriver som om det du gör är rätt. Ni dopade ger en fel bild av träningen och det påverkar andra nybörjare/naturella. Varför skulle jag eller någon annan bry sig om du som, delinkvent, åker fast. Självfallet, prioriterar jag den andra målgruppen. Nu tänker jag även lämna denna meningslösa tråd fylld med osäkra anabola torskar.
Citera
2013-11-14, 14:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dajolle
Har hört iaf 100-200 men jag har sämst koll på insulin då jag inte e på den nivån är

120kg då får du löra mig lite chapter

Jag är långt ifrån den nivån där man "behöver" insulin men jag tycker det är upp till var och en att avgöra vad man "behöver" och inte. Alltid kul att testa nytt
Citera
2013-11-14, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fravoenx
Tyvärr anbelangar det inte mig vad som händer med dig. Det är inte jag som bryter mot lagen. Det roliga i det här är att du skriver som om det du gör är rätt. Ni dopade ger en fel bild av träningen och det påverkar andra nybörjare/naturella. Varför skulle jag eller någon annan bry sig om du som, delinkvent, åker fast. Självfallet, prioriterar jag den andra målgruppen. Nu tänker jag även lämna denna meningslösa tråd fylld med osäkra anabola torskar.

Och varför skulle jag vilja riskera att bli uthängd för att någon random gymkille ska få en annan syn på träningen?
Citera
2013-11-14, 14:22
Medlem
Citat:
Jag är inte helt bakom flötet, detta var inte något någon random kille på något forum skrev.

Kolla upp vad GH15 har att säga om IGF, Insulin, GH så finner du mycket intressanta grejer. Han har stor koll på allt från bb i the golden age tills nu o han vet vad han pratar om samt har mycket, mycket erfarenhet.

Sen ska man såklart inte lita blint på detta men det ger en ett hum om vilka doser som används.

Mvh
600iu är nog fantasier skulle jag tro.200iu säkert....lite bakom flötet är vi väl alla vad kör du för insu?,jag kör actrapiden själv. gillar att ta den som pwo i doser på 7-9iu.Tycker att jag blir mera seg om jag går över 10iu och förlorar den där brutala orken man får
Citera
2013-11-14, 14:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowBoxer
600iu är nog fantasier skulle jag tro.200iu säkert....lite bakom flötet är vi väl alla vad kör du för insu?,jag kör actrapiden själv. gillar att ta den som pwo i doser på 7-9iu.Tycker att jag blir mera seg om jag går över 10iu och förlorar den där brutala orken man får

GH15 syftade på att 200-400 är det som gör monsterna, sen att finns det ett fåtal idioter som kör 600 och förstör sig totalt.

Är det den mest snabbverkade? har inte så jätte bra koll på dom olika märkena om jag ska vara helt ärlig. Själv kör jag novorapid och sätter pwo och post, sitter i 4h.

Hur länge har du kört slin och vad tycker du om det? Du kanske ska dela upp dosen så du slipper tröttheten? Jag har faktiskt aldrig gått över 10 iu i ett stick, kör 10 iu vid rygg o armpass, sen sätter jag post 4-7iu med en shake och ett mål mat.

Mvh
Senast redigerad av Chapter-II 2013-11-14 kl. 14:39.
Citera
2013-11-14, 16:30
Medlem
Citat:
Och varför skulle jag vilja riskera att bli uthängd för att någon random gymkille ska få en annan syn på träningen?

Det är ingen random kille. Det här är en grupp inom träningen som förvisso är en prevalent grupp inom träning alldenstund antalet personer som tränar har ökat mer än någonsin. Och denna grupp prioriteras självfallet före "anabola torskarna" i alla fall enligt mig och många jag känner.
Citera
2013-11-14, 17:27
Medlem
Citat:
GH15 syftade på att 200-400 är det som gör monsterna, sen att finns det ett fåtal idioter som kör 600 och förstör sig totalt.

Är det den mest snabbverkade? har inte så jätte bra koll på dom olika märkena om jag ska vara helt ärlig. Själv kör jag novorapid och sätter pwo och post, sitter i 4h.

Hur länge har du kört slin och vad tycker du om det? Du kanske ska dela upp dosen så du slipper tröttheten? Jag har faktiskt aldrig gått över 10 iu i ett stick, kör 10 iu vid rygg o armpass, sen sätter jag post 4-7iu med en shake och ett mål mat.

Mvh
vet ej om den är snabbast,snabbt insulin är den iaf då den verkar inom 30min och når sitt max inom 1,5-3,5t och effektdurationen är 7-8t.Ser ingen orsak att sätta pwo och post då det pekar typ efter passet.Jag har kört slin många år och gillar det som en slags pwo då orken är helt sjukt bättre.Försöker oftast använda den endast i samband med träning för att ej bli för fet och för att slippa undvika fett i kosten under hela dagen.Kört 20iu som mest i ett stick men det var för mycket.Inte för att jag blev minsta hypo,utan för biverkningarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in