Citat:
Ursprungligen postat av
^Eaz
Över 10 år i Irland, händer hela djävla tiden för mig nu...Är ok om du snor en bil, för då knuffar du ut snubben i bilen, men är det din bil så ska du gå runt och ha dig, och då har jag gått runt för att gå in på "rätt" sida
Jag sket i spelet på PS4 eftersom jag är PC gamer även om jag har en PS4:a så har ingen koll på hur releasen var på PS4:an.
Vet inte hur det funkar just nu för online eller något. När spelet är igång, så är det faktiskt löjligt snyggt. Är bara de där random crasherna jag stör mig på. Om de löser det. Fan, många timmar kommer spenderas i det här spelet.
Är med PC gamer i blodet, men skönt att ha nåt vid soffan när man har polare hemma m.m och kunde bara inte låta bli GTA V :P
JÄvla otur då, För här har det gått av bara farten, smärtfritt, inte ett enda jidder, Spelat som sagt 6 timmar från och till hela dagen till nu typ,
Ska tilläggas att efter som jag har boxen kunde jag inte starta förns runt 10.00 i dag så hur det var från den absoluta början vet jag inte , men var en bra ledig dag för mig, men nu ska jag sova snart, men det rycker i spel fingrarna :P