2015-04-14, 22:59
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Över 10 år i Irland, händer hela djävla tiden för mig nu...Är ok om du snor en bil, för då knuffar du ut snubben i bilen, men är det din bil så ska du gå runt och ha dig, och då har jag gått runt för att gå in på "rätt" sida

Jag sket i spelet på PS4 eftersom jag är PC gamer även om jag har en PS4:a så har ingen koll på hur releasen var på PS4:an.

Vet inte hur det funkar just nu för online eller något. När spelet är igång, så är det faktiskt löjligt snyggt. Är bara de där random crasherna jag stör mig på. Om de löser det. Fan, många timmar kommer spenderas i det här spelet.

Är med PC gamer i blodet, men skönt att ha nåt vid soffan när man har polare hemma m.m och kunde bara inte låta bli GTA V :P
JÄvla otur då, För här har det gått av bara farten, smärtfritt, inte ett enda jidder, Spelat som sagt 6 timmar från och till hela dagen till nu typ,

Ska tilläggas att efter som jag har boxen kunde jag inte starta förns runt 10.00 i dag så hur det var från den absoluta början vet jag inte , men var en bra ledig dag för mig, men nu ska jag sova snart, men det rycker i spel fingrarna :P
Senast redigerad av SithXM 2015-04-14 kl. 23:04.
Citera
2015-04-14, 23:03
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithXM
JÄvla otur då, För här har det gått av bara farten, smärtfritt, inte ett enda jidder, Spelat som sagt 6 timmar från och till hela dagen till nu typ,

Av nyfikenhet, vilken är din rigg? För att spåna vad som får vissa att crasha, medans andra inte gör det.
Citera
2015-04-14, 23:04
Medlem
CommanderShepards avatar
Hörru ni, hur fan kör man flygplan egentligen? Satte mig i ett sånt där stuntplan, höll in höger musknapp men det var 10000% omöjligt att styra, skulle våga gissa mig på att det är lättare att styra ett flygplan i verkligheten!
Citera
2015-04-14, 23:06
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Av nyfikenhet, vilken är din rigg? För att spåna vad som får vissa att crasha, medans andra inte gör det.

i7 4790k ddr3 g skill ripjaws Två Msi GTX 970, Win 7 64bit home, moderkort inget speciellt alls nån msi variant jag inte kommer ihåg exakt siffror på, tur jag hade boxen för har bara två st snabba ssd diskar på endast 240 gig var den ena e OP och en massa nytto program på, den andra 240 är bara för tunga spel, och spelar en del nu så det hade varit jobbigt att behöva riva om i den, och det skulle det krävas om 120 gig skulle behövas även om så temporärt! aj jobbigt :/
Senast redigerad av SithXM 2015-04-14 kl. 23:19.
Citera
2015-04-14, 23:07
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Fysatan, spelet är snyggt. När det inte crashar.

De måste verkligen fixa random crasharna.

Kör på höga settings, allt flyter bra, men så mitt i mission crash. Irriterande som få.

Men som sagt, satan det är snyggt. Sätt dig i den vita bilen du har i början, dra view point så du ser bilen och solnedången och se på avgaserna bakom bilen. Det är faktiskt snyggt.

Men fixa crasherna...Tappar sugen när det helt plötsligt fryser och random crashar.

Det kan vara en idé att öka det virtuella minnet (page filen) i datorn om man upplever att det craschar med jämna mellanrum.
Senast redigerad av lighten-up 2015-04-14 kl. 23:09.
Citera
2015-04-14, 23:16
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvmacka
Ja eller dem som uppskattar att köra tillsammans med sina vänner, men det kanske är en okänd faktor för en hel del människor, svårt när man inte har sådana.

Varför citerar du mig innan det uttalandet? Kommenterade jag någonstans i mitt lnlägg om de som faktiskt är intresserade av MP?

Och nej jag har inga vänner, det är korrekt.
Citera
2015-04-14, 23:31
Medlem
deadhead.s avatar
Undrar om de kommer släppa GTA V till Mac?
Citera
2015-04-14, 23:32
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Undrar om de kommer släppa GTA V till Mac?

Nej till99.9% säkerhet
Citera
2015-04-14, 23:42
Medlem
Hasseroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kNarkluder
Herregud hållt på sen 16.00 och när man tror det var klart,så är det någon jävla update som först skulle ta en timme.. Sen en och en halv. Och nu 2,5 timmar.

Började bra med ca 2mb/s första 5 minuterna innan det droppade till ca 50-100kb/s.................

samma här trodde de skulle va klart 19.40 men så kom uppdatering på 5gb så gick ja ut när ja kom tillbaka 2 timmar senare stog det error och retry..... snacka om att bli förbannad, o nu får man ta retry hela tiden för de ska klara av o köra på 3,4mbits konstant för de droppar ner o blir connection failed.
Citera
2015-04-14, 23:44
Medlem
Despiracys avatar
Satan -4 timmar för spelet!
Sitter på 100/100.
Haha.

Finns det någon genväg?
Citera
2015-04-14, 23:51
Medlem
Hasseroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Varför citerar du mig innan det uttalandet? Kommenterade jag någonstans i mitt lnlägg om de som faktiskt är intresserade av MP?

Och nej jag har inga vänner, det är korrekt.

Gå med i en crew online så har du gott om online vänner ibland.

HELL är en bra crew http://socialclub.rockstargames.com/...angels_nomads1 finns även på PC
Citera
2015-04-14, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Despiracy
Satan -4 timmar för spelet!
Sitter på 100/100.
Haha.

Finns det någon genväg?
Torrent men utan att cracka kanske?
Inte provat det själv, förladdade spelet igår
Citera