2014-02-04, 22:03
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
En sak till med horjäveln Emelie är att hon kan med att fråga Aina hur hon kan "ligga sig till" final medan Emelie är den enda som särat på benen för att uppnå något i spelet. I hela programmet.

Skall fan ansöka om tillstånd att avliva henne för nationens bästa.
Hatade henne från första dagen jag såg henne i programmet..
Citera
2014-02-04, 22:17
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Fri transkribering av Thobias och Jeppes dialog efter parsplittringen.

Citat:
"Du har verkligen visat att du är en falsk person som bara varit här för pengarna och som gått in enbart för att förstöra för folk, och det har du verkligen lyckats med."

"Tack som van!" ("Här har jag precis skickat ut dig, och du står och ger mig komplimanger")
Citera
2014-02-04, 22:17
Medlem
snubbuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmiskarRumpa
Emelie Rydberg är Den Största äckligaste Fittäckelhoran Som Jag Någonsin Sett, Jag Hatar Henne Mer än Allt Annat, Om Jag Skulle Få Välja En Person Som Skulle Dö Så Skulle Jag Valt Emelie Rydberg, Hitler är Bättre än Emelie Rydberg Fyfan Vilken äcklig Skåning Som Tror Att Hon är Något, Varför Slog Bara Inte Niklas Henne Blodig I Ansiktet Efter Hon Hade Slog Honom I Ansiktet? Niklas Skulle Ha Slagit Sönder Den äckliga Skånska Fittan. Hon Tror Att Hon är Så Jävla Bra När Hon är Ett äckligt Luder

Dock tror jag inte det vore så smart av Niklas att slå Emelie "blodig i ansiktet" då det för det första är straffbart att slå någon blodig i ansiktet, för det andra att det skulle vara ganska svårt att förklara bort då de flesta deltagarna förmodligen hade sett (för att inte tala om videobevisen) och för det tredje att det är ett grövre brott då hon är en tjej.

Dessutom hade han förmodligen precis vid det tillfället sagt upp varje möjlighet till framtida arbete. Därför, även om då inte hade gjort det, så visar ju snarare hans lugn på att han är en ganska smart person.
Citera
2014-02-04, 22:21
Bannlyst
Jävla horproduktion kan de sluta ta in gamla deltagare hela jävla tiden!
Citera
Medlem
Chrillies avatar
Vad är det med grejen att göra ett val > få makt > göra sitt val > sen spelar det ingen roll ändå. Fan vad dåligt manus av tv3
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snubbul
Dock tror jag inte det vore så smart av Niklas att slå Emelie "blodig i ansiktet" då det för det första är straffbart att slå någon blodig i ansiktet, för det andra att det skulle vara ganska svårt att förklara bort då de flesta deltagarna förmodligen hade sett (för att inte tala om videobevisen) och för det tredje att det är ett grövre brott då hon är en tjej.

Dessutom hade han förmodligen precis vid det tillfället sagt upp varje möjlighet till framtida arbete. Därför, även om då inte hade gjort det, så visar ju snarare hans lugn på att han är en ganska smart person.

Spelar ingen roll om han förstört sitt liv, det hade varit värt det. Vi hade säkert kunna starta en fond för honom här på FB. Vidrigare person än Emelie får man leta efter.
Citera
2014-02-04, 22:23
Bannlyst
Och Anja den dumma jävla babiankäften! hur hon resonerar och beter sig är fan skrämmande!
Citera
2014-02-04, 22:24
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apologi
Jävla horproduktion kan de sluta ta in gamla deltagare hela jävla tiden!
Att de inte förstår hur mycket de saboterar säsongen genom att ta in gamla deltagare stup i kvarten...
Citera
2014-02-04, 22:24
Medlem
Även om ni tuffa skribenter här inne hatar Emelie så är de väll inte rätt att köra detta näthat? Det är en ung tjej ni snackar om. Empatilösa jävla 16 åringar
Citera
2014-02-04, 22:25
Medlem
Härligt att Jeppe ändå har någon insikt, till skillnad från de andra om att han inte kommer få ett normalt arbete, så det kvittar om han så tatuerar händerna.
Senast redigerad av Ritinkin 2014-02-04 kl. 22:28.
Citera
2014-02-04, 22:28
Medlem
Citera
2014-02-04, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plytten
tjena, någon som vet låtnamnet vid 17 minuter på senaste avsnittet (29). Låten med gittar och vissel i.

någon som vet?

sen är det jävligt drygt att de fortsätter att ta in gamla deltagare... WTF liksom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in