Citat:
Ursprungligen postat av
SmiskarRumpa
Emelie Rydberg är Den Största äckligaste Fittäckelhoran Som Jag Någonsin Sett, Jag Hatar Henne Mer än Allt Annat, Om Jag Skulle Få Välja En Person Som Skulle Dö Så Skulle Jag Valt Emelie Rydberg, Hitler är Bättre än Emelie Rydberg Fyfan Vilken äcklig Skåning Som Tror Att Hon är Något, Varför Slog Bara Inte Niklas Henne Blodig I Ansiktet Efter Hon Hade Slog Honom I Ansiktet? Niklas Skulle Ha Slagit Sönder Den äckliga Skånska Fittan. Hon Tror Att Hon är Så Jävla Bra När Hon är Ett äckligt Luder
Dock tror jag inte det vore så smart av Niklas att slå Emelie "blodig i ansiktet" då det för det första är straffbart att slå någon blodig i ansiktet, för det andra att det skulle vara ganska svårt att förklara bort då de flesta deltagarna förmodligen hade sett (för att inte tala om videobevisen) och för det tredje att det är ett grövre brott då hon är en tjej.
Dessutom hade han förmodligen precis vid det tillfället sagt upp varje möjlighet till framtida arbete. Därför, även om då inte hade gjort det, så visar ju snarare hans lugn på att han är en ganska smart person.