"Jeppe väljer Aina, Mia kommer tillbaka och bildar par med Tobbe, Jeppe och Aina vinner och Jeppe tar pengarna själv." skrev användaren Flonko igår, om han kunde veta att Mia skulle komma tillbaka (eller var det nån spoiler om det i gårdagens program?) så får vi hoppas han har rätt om resten med...
Även fast jag önskar att det var Aina som tog pengarna själv är det bra mycket bättre än att Mia får ett jävla öre.
Vill du verkligen veta vilka som vinner?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tänk en gång till
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Fick reda på att Jeppe och Aina vinner hela spelet för drygt 2 månader sen av en vän till Paulina (Paow), dock tar Jeppe hem allting medans Aina får inte ens en öre.
Asså Emelie är nog den sjukaste människan jag har skådat!
Ful som stryk, snea pattar, fult jävla leende som hon drar på under pandoras rejält(förövrigt, var det endast Linnea&Emelies frågor som kom med eller?)
Fan vad jag hatar henne. Hoppas folk som ser henne spottar efter henne, hon är fan inte värd mer. Äckeljävel.
Asså Emelie är nog den sjukaste människan jag har skådat!
Ful som stryk, snea pattar, fult jävla leende som hon drar på under pandoras rejält(förövrigt, var det endast Linnea&Emelies frågor som kom med eller?)
Fan vad jag hatar henne. Hoppas folk som ser henne spottar efter henne, hon är fan inte värd mer. Äckeljävel.
Kan inte mer än hålla med dig, hon är så jävla vidrig att klockorna stannar...
Intressant att Joppe inte får vara med på röstningen. Han var med i sammanlagt 12 avsnitt, medan Linnea och TH - som båda är med på röstningen - bara vara med i 7 respektive 5 (!) avsnitt. Till och med Björn var med mer än TH.