2014-01-22, 19:27
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porterbiff
Du får gärna använda spoiler-tags, ditt jävla miffo.
Hur tänker du? Detta är ett anonymt forum och deltagarna får inte säga vem som vinner.

Hur kan du ens ta informationen på allvar?
Citera
2014-01-22, 19:27
Medlem
BoysNoizes avatar
Har aldrig fattat vad deltagarna menar när dom kallar någon "en stark spelare." En "stark" spelare är ju den som alla ser som ett hot, dvs den ALLA vill ha ut. Då är ju den personen knappast starkast? Eller menar dom att den personen är manipulativ? Isåfall handlar det ju om att alla andra är svaga. Typ Joppe som skulle kunna suga Jeppes kuk.
Citera
2014-01-22, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoysNoize
Har aldrig fattat vad deltagarna menar när dom kallar någon "en stark spelare." En "stark" spelare är ju den som alla ser som ett hot, dvs den ALLA vill ha ut. Då är ju den personen knappast starkast? Eller menar dom att den personen är manipulativ? Isåfall handlar det ju om att alla andra är svaga. Typ Joppe som skulle kunna suga Jeppes kuk.

Som sagt ... lågt IQ. Ser ett X och Y på Z som ett hot vore det logiskt att X och Y gaddar ihop sig för att få ut hotet Z. Men inte på PH Sverige. Där står de bara och väntar på att saker ska hända. Joppe är i mina ögon långt mer intelligent än majoriteten av deltagarna. Eller rättare sagt: Joppe är bland de mindre dumma deltagarna i programmet trots att han ser ut som en luffare. Han har skapat sig en stark allians i Jeppe och nu är frågan om Paow kommer gå före Joppe. Visserligen kan Jeppe utnyttja honom men Joppe är fortfarande betydligt mer trygg än de övriga deltagarna just för att de övriga deltagarna varit urusla på att gadda ihop sig mot Jeppe. Otaktiska som fan och nu är det försent.

Kolla på Mia bara. Det enda hon gör är att hon såsar i soffan med sin äckliga gäddkäft. Sedan hoppar hon på TH (Tobias 2) helt oprovocerat i gårdagens program över att han inte vill berätta om hur många han har legat med. Det är hans privatsak och hur han svarar på hennes fråga är helt upp till honom. Hon blev bara arg för att hon inte fick som hon ville. Jag har sagt det tidigare: Mia är den där skrikiga tjejen som stod vid butikshyllan som fick allt hon pekade på. Det visar sig att den tesen stämmer in väldigt bra på henne. Jävla hagga. Hade nog också misshandlat och låst in henne i lägenheten (som hennes ex gjorde) med tanke på hur hon beter sig. Helt otroligt att hon kommit så långt i programmet utan att bidra med något förutom hyckleri och en äcklig twerk på festbordet. Yuck!
Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2014-01-22 kl. 19:44.
Citera
2014-01-22, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cidinho
klockrent vore om björn kommer in

+1 på den
Nu verkar alla komma tillbaka helt plötsligt, löjligt att paow och jeppe fick ännu en chans
Citera
2014-01-22, 19:42
Medlem
Många har skrivit att
vinner. Kan någon bekräfta? Och vem är isf den andra vinnaren?
Citera
2014-01-22, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimax00
Många har skrivit att
vinner. Kan någon bekräfta? Och vem är isf den andra vinnaren?

Återigen. Finns inget att bekräfta. Allt är myter. I början gick det en streak om att Fröidh vann. Sedan Samir. Sedan Paow. Allmänheten VET INGET med all säkerhet. Så lägg ned med att försöka hitta vinnaren. Deltagarna har skrivit på kontrakt att inte avslöja något. Konceptet med PH är just att det ska vara spännande ända till finalen och man vill inte tappa TV-tittare (vilket är en potentiell risk om sanningen kommer fram). Lev med det istället och skaffa ett tålamod. Det verkar vara en viktig sak för dig att veta vem som har vunnit i förväg. Sense - makes none.
Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2014-01-22 kl. 20:06.
Citera
2014-01-22, 19:51
Medlem
Komposthoegs avatar
Efter dagens första parcermoni kände jag:

Efter dagens andra parcermoni kände jag:

Helt rätta val utifrån situationerna iaf!
Senast redigerad av Komposthoeg 2014-01-22 kl. 20:03.
Citera
2014-01-22, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Nu sa ja inte direkt att Aina är den bästa tjejen här i Sverige och att jag vill att hon ska bli min fru, låångt därifrån. Jag sa att hon verkar Någorlunda vettig och iaf hade gått att kommunicera med vilket det inte lär gå med t.ex Anja eller Mia. Men om man jämför med alla svenska tjejer, klart det finns bättre tjejer att välja på. Men sånna tjejer väljer nog inte att ställa upp i Paradise Hotell..

Jag håller med dig att Aina är en bättre spelare än Mia och Anja. Aina är mer medveten om spelet och desperat/benägen att spela sina kort för att stanna kvar. Hon grät trots allt första dagen när hon åkte ut. Tydligen sade hon upp sig från sitt jobb för att vara med i PH.
Citera
2014-01-22, 20:10
Medlem
Bagdadkingens avatar
Någon som vet var i Malmö Jeppe är ifrån?
Citera
2014-01-22, 20:12
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bagdadkingen
Någon som vet var i Malmö Jeppe är ifrån?
Han är inte från Malmö, han är från Staffanstorp. Men det är väl inte tillräckligt ghetto och coolt.
Citera
2014-01-22, 20:21
Medlem
Bagdadkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Han är inte från Malmö, han är från Staffanstorp. Men det är väl inte tillräckligt ghetto och coolt.

Haha ghetto är lite att ta i.
Men kan förstå att han hellre säger Malmö än Staffanstorp.
Citera
2014-01-22, 21:24
Medlem
Emelie kan dra åt helvete och varför finns mia och Jeppe gör paradise!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in