2013-11-20, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
AHAHAHAHAHAHA!!!!
Det är så roligt att jag dör lite inombords!!
det roligaste utan tvekan är ju hur brudarna från landet verkar tro att det är "STHLMstjejernas" fel att det blev såhär.
En av lantisbabsen vrålar med mascara i hela ansiktet "dom kan DÖÖÖÖÖÖ!!!1" samtidigt som någon annan ogenereat, likt en vild 14åring, säger "jag HATAR DOM!!!" och verkar HELT oblivious när det kommer till så abstrakta och svårtolkade ord så som "produktionsbolag" och "tittarsiffror"!

Jag kan verkligen inte sluta skratta! Aftonbladet gav oss precis årets roligaste nyhet 2013!
Haha

"o igår sa de att de inte ens gillade stockholmstjejer"
Citera
2013-11-20, 18:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark

Jag hoppas dom nån gång under programmets gång, slänger in nån som står ut lite från mängden. Nån med lite cojones, eller en tjej som inte är så äckligt trashig som dom där stureplans hororna.

Drömma går ju Tror aldrig det funnits någon med stake och skön humor i Paradise Hotel.
Citera
2013-11-20, 18:55
Medlem
seriöst hon lenita ser ju ut o va typ 35 år
Citera
2013-11-20, 18:58
Medlem
SpooN.s avatar
Den där 35'åringen som är värsta pajasen verkar vara en grabb som BARA blir friendzonad, är det bara jag som känner så?

"Kan jag få en godnattpuss gumman?" Så ser man hur fokuserar för att kyssen ska träffa rätt och fint

Eller från första avsnittet, "Kan jag få skeda dig?" Det är något med hans aura som skriker "FRIENDZONED!"
Citera
2013-11-20, 19:16
Awaiting Email Confirmation
Fyfan vad en av stockholmstjejerna pratar grov stockholmska. Låter bissart.

Och vad leker Lastbilschaffisen att han brukar festa på stureplan? HAHA
Senast redigerad av Gabrio 2013-11-20 kl. 19:20.
Citera
2013-11-20, 19:19
Medlem
Har nu börjat titta på första avsnittet och herregud, de är väldigt bra på att vara med i just Paradise Hotel om man säger så...Måste man vara en bimbo (och det gäller båda könen) för att vara med i detta? Känns som en olycka man tittar på trots att man vet att man inte borde.
Citera
2013-11-20, 19:26
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Drömma går ju Tror aldrig det funnits någon med stake och skön humor i Paradise Hotel.

Nää tror inte heller det. Men det är väl så dom vill ha det. De väljer ut de mest patetiska YOLO idioterna dom kan hitta. Såna som gör absolut allt för lite uppmärksamhet, även om dom framstår som hjärndöda nollor.
Men visst vore det skoj om nån skön jävel kunde komma in och röra om lite. Nån som kan sätta dom andra på plats
Citera
2013-11-20, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Fyfan vad en av stockholmstjejerna pratar grov stockholmska. Låter bissart.
Vem av brudarna syftar du på?
Citera
2013-11-20, 19:35
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Vem av brudarna syftar du på?

Anja såg jag att hon hette nu. Jag syftar på en av de sista scenerna när hon och hennes rumskamrat sitter på ett par solstolar ensamma en bit bort under "festen."

Jag gillar när tjejer pratar stockholmska men hennes var alldeles för extrem, speciellt i den scenen haha.
Citera
2013-11-20, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Anja såg jag att hon hette nu. Jag syftar på en av de sista scenerna när hon och hennes rumskamrat sitter på ett par solstolar ensamma en bit bort under "festen."

Jag gillar när tjejer pratar stockholmska men hennes var alldeles för extrem, speciellt i den scenen haha.
Haha, ja det var rätt grovt såg jag nu. Som Stockholmare reagerar jag inte på när andra pratar Stockholmska men det där lät nästan tillgjort.
Citera
2013-11-20, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laprikapaprika
Är det här ett program som Carl-Philip och Sofia tittar på och blir nostalgiska av?
Fruktansvärt osmakliga och fula killar. Är det idealet bland ungdomarna idag? Sorgligt. Folk är ju rena aliens med rakade, fula, pumpade kroppar. Tatueringar var spännande när de kom och ingen hade det, nu är det fruktansvärt uttjatat och trashigt. Naturligt utseende blir istället exotiskt, men de mest blåsta begriper inte det.
Hahah, att vår prinsessa gjort det här
Citera
2013-11-20, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritskakan
Aina går ut på instagram för att förtydliga att hon och Jeppe inte hade sex i avsnitt 1. haha..
http://instagram.com/p/g6cyeZNYua/
Hahahah

Undrar hur det känns för henne se henne bli penetrerad på riks-TV, samtidigt som klippen avbryts med Jeppes kommentarer om att han inte ens skulle fundera på att ligga med henne om det var utanför. Antar att hon inte hört det innan avsnittet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in