2013-11-20, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickeSoder
"De gillar ju inte ens Stockholmstjejer sa de igår..." *säger någon med gråt i halsen*

Var det bara jag som började asgarva vid det här tillfället?

Haha hoppas dom ryker för gått.
Citera
2013-11-20, 00:30
Medlem
Har lite svårt att förstå hur man kan tycka om någon i det här programmet. Jag har tidigare bara kollat på BB men där är det åtminstone varierade personligheter, här känns det som att alla är identiska. Till och med den "tysta" mörkhåriga killen (Björn?) med minst tv-tid skiljer sig inte det minsta.
Hade varit betydligt mer underhållande att se folk med olika stilar och personligheter bli påtvingade som par.

Klonkriget i Star Wars v0.5
...och jag gillar inte ens Star Wars
Citera
2013-11-20, 00:36
Medlem
Lakritskakans avatar
Aina går ut på instagram för att förtydliga att hon och Jeppe inte hade sex i avsnitt 1. haha..
http://instagram.com/p/g6cyeZNYua/
Citera
2013-11-20, 00:39
Medlem
MickeSoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritskakan
Aina går ut på instagram för att förtydliga att hon och Jeppe inte hade sex i avsnitt 1. haha..

Hon snackar skit imo...
Bruden försöker bara täcka över sina spår!
Citera
Medlem
Kommer nog följa programmet. Dock besviken på tjejerna, fula och hängarslen på flera av dom. Tränar inte tjejer från småstäder lr??
Killarna var dock sköna om man bortser från han 35 åringen, jobbig och pinsam som fan..
Citera
Medlem
arneankanns avatar
Haha Jeppe är fantastisk. Men Jesper är så fruuuktansvärt störande.

AV de nya tjejerna var nog Anja snyggast, men Aina är snyggast totalt. Rätt säker på att alla 5 kommer tillbaka imorgon och då lär många av de "gamla" ryka.
Citera
2013-11-20, 00:41
Medlem
BosseKnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbjaevel
Spekulerar vilt och säger att alla 10 kommer vara med i parceremonin. Killarna kommer alltså få en småstads- och en storstadstjej att välja mellan.
Det känns rätt rimligt faktiskt.. Kul också, då lär det ju bli majoriteten "storstadstjejerna" som kommer vara majoriteten.
Citat:
Ursprungligen postat av MickeSoder
"De gillar ju inte ens Stockholmstjejer sa de igår..." *säger någon med gråt i halsen*

Var det bara jag som började asgarva vid det här tillfället?
Haha nää, kan vara det mest patetiska jag hört på bra länge...
Citera
2013-11-20, 00:42
Medlem
Rifter666s avatar
För dom som har premium finns tredje avsnittet ute som förhandstitt. Kollade det nyss.
Citera
2013-11-20, 00:43
Medlem
9852178523698741s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritskakan
Haha, yeah right!

Citat:
Ursprungligen postat av arneankann
Haha Jeppe är fantastisk. Men Jesper är så fruuuktansvärt störande.

AV de nya tjejerna var nog Anja snyggast, men Aina är snyggast totalt. Rätt säker på att alla 5 kommer tillbaka imorgon och då lär många av de "gamla" ryka.
Om du tittar i slutet av programmet så ser du någon som drar upp gardinerna. Min gissning är att de gamla tjejerna kommer att få göra det på sina respektive partners.
Citera
2013-11-20, 00:46
Medlem
Ganska komiskt att Aina i sin presentation säger att hon bara gillar långa mörka killar och så fort hon kom in hoppade hon på den blondaste av dom alla och "vill inte ha någon annan".
Citera
2013-11-20, 00:46
Medlem
BosseKnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9852178523698741
Haha, yeah right!

Om du tittar i slutet av programmet så ser du någon som drar upp gardinerna. Min gissning är att de gamla tjejerna kommer att få göra det på sina respektive partners.
Det var dessutom en intervju med Magdalena i slutet utav dagens avsnitt
Citera
2013-11-20, 00:50
Medlem
anusvibrators avatar
Vilka fjortisar tjejerna är. Står och hatar på stockholmsbrudarna för att de åkte ut.
asgarv på
-De verkade rätt bitchiga efter att bara ha sätt dem i 2 min
- Hon den superopererade som säkert opererat fittan med, säger hon med sillisar

för övrigt tror jag att Grabbarna får välja om de vill ha kvar stockholm eller gamla fjortisarna imorgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in