2013-11-20, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lper
Alltså det måste ju vara ganska många som redan vet vem som vann Paradise Hotel 2013. Hur kommer det sig att alla klarar av att hålla käften om vem som vinner?

Jag menar deltagarna i programmet är ju tillbaka i Sverige, programmet är ju redan klart.
de har antagligen skrivit kontrakt....
Citera
2013-11-20, 15:34
Medlem
Lpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bugatti123
de har antagligen skrivit kontrakt....

Jaha, och i det kontraktet står det vadå? Att de måste betala en miljon kr om de avslöjar vem som vann Paradise Hotel? Hur skulle det gå att bevisa vem som läckt i så fall?

På ett eller annat sätt måste det ju komma ut för fan. Någon av deltagarna måste ju berätta det till sin partner eller någon nära vän och vips så är det någon på fyllan som råkar slinka ur sig vem vinnaren är. Inte för att jag bryr mig om vem som vinner Paradise Hotel, jag undrar bara hur det kan hålla tätt.

Och angående de 5 första tjejerna som åkte ut efter en dag. Tror ni seriöst att de är ute ur Paradise Hotel? Självklart kommer de tillbaka.
Citera
2013-11-20, 15:41
Medlem
HerrVs avatar
Citat:
Alltså det måste ju vara ganska många som redan vet vem som vann Paradise Hotel 2013. Hur kommer det sig att alla klarar av att hålla käften om vem som vinner?

Jag menar deltagarna i programmet är ju tillbaka i Sverige, programmet är ju redan klart.
En användare skrev detta tidigare i tråden:

OBS! SPOILER!!!

Citera
2013-11-20, 15:54
Medlem
Citat:
Jaha, och i det kontraktet står det vadå? Att de måste betala en miljon kr om de avslöjar vem som vann Paradise Hotel? Hur skulle det gå att bevisa vem som läckt i så fall?

På ett eller annat sätt måste det ju komma ut för fan. Någon av deltagarna måste ju berätta det till sin partner eller någon nära vän och vips så är det någon på fyllan som råkar slinka ur sig vem vinnaren är. Inte för att jag bryr mig om vem som vinner Paradise Hotel, jag undrar bara hur det kan hålla tätt.

Och angående de 5 första tjejerna som åkte ut efter en dag. Tror ni seriöst att de är ute ur Paradise Hotel? Självklart kommer de tillbaka.

Va de inte Jackie eller vad hon nu heter som vann tillsammans med den korte Partick för något år sedan som läckte det på fyllan själv att hon hade vunnit? Ganska säker på att jag såg ett inlägg om det här på fb iaf om att en användare hört de av en polare eller något liknande.
Citera
2013-11-20, 15:57
Medlem
Citat:

Ja det skulle väl bli rättegång om dom bara går ut och säger vem som vann. Men självfallet så kommer det ut i förhand, på ett eller annat sätt, och i olika skalor(När Jackie vann så var det ju ganska svårt att undvika). Sen är det upp till tittarna om dom faktiskt vill försöka leta upp den här informationen på nätet eller inte, om man inte vill veta på förhand är det ju bara att undvika att kolla upp det.

Jag tror deltagarna förstår att det är ganska viktigt att inte sprida det, dom vill väl också att det ska vara någon spänning runt programmet.
Citera
2013-11-20, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridgeback
Med frågan om hur dessa medverkande mår ja. Huruvida han gnällde om dessa själar som medverkar med diverse "dumma ord" skiter jag i.
Nej om hur han mådde. Och fortfarande mår nog de i programmet bättre än han som satt och skrev massa skit om dom.
Citera
2013-11-20, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrV
En användare skrev detta tidigare i tråden:

OBS! SPOILER!!!

Brutal spoiler, bakom den står det vilka som vinner PH.. SÅ NI VET KANKSE VÄRT O LÄGGA TILL
Citera
2013-11-20, 16:52
Medlem
merrilys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av violentsky
Var det btw Paow som var tillsammans med Jockiboi men knullade med Nemo samtidigt? Kan dock blanda ihop detta med hennes bloggkollega Desiree Nilsson (?). Samt annonserade ut i sin FB-status att hon sålde spice. Tror mig veta att hon varit tillsammans med idioten Hugo Rosas (från vem vill dejta Rosing). Kändiskåt så det skriker om det.

Stör mig så mycket på denna skitunge. Stripigt löshår. Konstig uppsyn. Trots detta så tycker jag att hon är en av de intressantare i PH i år

Om jag inte är ute och cyklar så var det när hon var tillsammans med Hugo som hon låg med Nemo, och då tog det slut. Jag skulle inte sätta mitt liv på det, men har för mig att det var så.

Jag har egentligen inte så mycket till övers för Paow, kikar in på hennes blogg någon gång i kvartalet typ. Men jag gillar henne i PH, hon är ju riktigt skön! Avslappnad, rak.
Citera
2013-11-20, 17:06
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article17873336.ab

Haha skrämmande vilka pissluder. De som är med i detta tvjippo är riktiga luder.

AHAHAHAHAHAHA!!!!
Det är så roligt att jag dör lite inombords!!
det roligaste utan tvekan är ju hur brudarna från landet verkar tro att det är "STHLMstjejernas" fel att det blev såhär.
En av lantisbabsen vrålar med mascara i hela ansiktet "dom kan DÖÖÖÖÖÖ!!!1" samtidigt som någon annan ogenereat, likt en vild 14åring, säger "jag HATAR DOM!!!" och verkar HELT oblivious när det kommer till så abstrakta och svårtolkade ord så som "produktionsbolag" och "tittarsiffror"!

Jag kan verkligen inte sluta skratta! Aftonbladet gav oss precis årets roligaste nyhet 2013!
Citera
2013-11-20, 18:02
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Vad är det man ämnar anspela på när man spelar Icona pop i dont care
vid presentationen av det anorektiska våpet?..
Citera
2013-11-20, 18:08
Medlem
Anja är väl fräschast. Mia Helen kommer två....bra kuksugarläppar (med detta sagt så behöver det inte betyda att jag tycker någon av de är snygg)
Citera
2013-11-20, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Av ren nyfikenhet gick jag in på Facebook och kollade upp vart alla bonnbrudar nu bodde. Alla utom en har flyttat till Stockholm.

Emelie - Stockholm
Magdalena - Stockholm
Anna-Katarina - Lidingö
Aina - Stockholm

Emelie har bott under en längre tid i Sthlm vad jag förstod det som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in