2013-11-21, 07:42
Medlem
Kan den där jävla Samir sluta pilla och röra med sina händer stup i kvarten? För fan vad irriterande det är, och hans allmäna attityd är så äcklig så man har lust att dra till honom. "Åh jag är så bra skådespelare, åh jag har så fina ögon", håll käften.
Citera
2013-11-21, 08:01
Bannlyst
Har dom lyckats med bedriften att få tjejerna att se fulare ut än i verkligheten? Jag känner knappt igen någon på denna bild speciellt hon näst längst till höger.

Senast redigerad av Kokosbollar 2013-11-21 kl. 08:07.
Citera
2013-11-21, 08:51
Medlem
Pallar inte ens kolla på skiten fan vad värdelösa människor. Förstår inte hur jag en gång i tiden kunde kolla på liknande pissprogram.
Citera
2013-11-21, 09:22
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Är det bara jag som får känslan av att Aina är en riktig psykopatbrud? Kolla bara hennes ansikte i parceremonin, någon dag brister det för henne.
Så sjukt pinsamt när hon stod och gjorde grimaser. Blev riktigt, riktigt töntigt, sen blinkade hon åt andra tjejen.

Fick för mig att hon var en av de få med lite vett i skallen men icke sa nicke.
Citera
2013-11-21, 11:36
Medlem
Herems avatar
Är det inte rätt uppenbart att Paow kommer att gå långt? De kan ju knappast ta in en "kändis" och sedan låta denne tävla på samma villkor som alla andra och riskera åka ut tidigt.

Bäst hittils:
Jesper - 35 år som visar starka äckelgubbedrag. Tror att han är 20 år och beter sig som någon som precis blivit tonåring. Hoppas glider genom hela vägen till slutet och hittar på en massa pubertal skit på vägen.

Björn - den enda killen som inte verkar vara en total psykopat. Lär åka ut snart iom att han kanske inte gör så bra TV.

Samir - är så kåt på drama att han skapar ett helvete vart helst han än går, så till den grad att han själv inte ens vet vad det är han gör. Hoppas han trasslar in sig något förjävligt, ska bli intressant och se hur han hanterar det.

Aina - som tidigare nämnt stor psykopotential. Pricket över i:et när hon blinkar till tjejen som åkte ut.

Sämre koll på resten av tjejerna, men det klarnar nog kommande vecka då de är i maktposition. Fan vad jag älskar sån här TV alltså.
Citera
2013-11-21, 12:23
Medlem
Bartix12s avatar
Haha nu börjas det gråta i tidningarna med! Hade Magdalena betet sig mot mig som hon gjorde mot Jesper så hade jag med velat få ut henne. När ska den kvinnan inse att det var ett spel hon var med i och inte ett dejtingprogram?

http://www.expressen.se/noje/jag-tror-inte-att-nagot-har-varit-sa-orattvist/
Citera
2013-11-21, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Pallar inte ens kolla på skiten fan vad värdelösa människor. Förstår inte hur jag en gång i tiden kunde kolla på liknande pissprogram.

Finns väl inget mer underhållande än när värdelösa människor gör bort sig i tv?
Underhållning i världsklass!
Citera
2013-11-21, 12:39
Medlem
Bara jag som tycker att samtliga damer i detta programmet verkar bra mycket mer korkade än killarna? Att den blonde gråter ut i tidningen för att spelet hon anmälde sig till var orättvist bevisar bara hur mycket iq hon besitter

Annars tycker jag paow verkar vara den vettigaste hittills i varje fall men det bränner säkert i mångas jantehjärtan att hon har en blogg och är lite berömd så hon lär väl få ganska mycket skit här ändå.
Citera
2013-11-21, 13:13
Medlem
-W-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suddisen
Har sett alla avsnitt nu ikväll och tycker att det är sådär. Killarna är dock inte det minsta snygga.
Är du skön eller? Jag som snubbe måste ju säga att killarna ser bra ut, sen att dem flesta är idioter och därför blir dem fula är en annan sak.
Ang. killarna så tycker jag att Jesper F får onödigt mycket kritik. Samir är ju bara enbart hemsk, snygg men till sättet vidrig. Björn verkar väldigt torr och slentrian.. Och vad är det för fel på Niklas, samma sak där snygg men ingenting i skallen. Sen att han är 29 och låter som 12 är också ett problem..

Brudarna däremot är fan under all kritik, alla som har åkt ut och dem som är kvar..
Anja däremot ser riktigt bra ut och verkar blyg, söt och vettig. Enda bruden med en tajt kropp.
Aina är dum i huvet, att dem än har castat henne är riktigt elakt och fegt.. Att se på henne i fem sekunder så vet man att hon kommer gå under närsomhelst.
Citera
2013-11-21, 13:33
Medlem
Fiskfjolls avatar
Tycker Samir helt klart är värst. Verkar totalt bombad. Han är den typen som tror han är på en modellagentur 24/7. Samt att han snackar som en femtonåring och går runt med hållning som ett C för att visa magmusklerna AKA discomusklerna.
Citera
2013-11-21, 13:37
Medlem
Bokmasks avatar
Är det bara jag som har probs med tv3play?

Anja är väl den jag anser ska bli påsatt och lite paow.
Citera
2013-11-21, 13:38
Medlem
UlfGullivers avatar
Trodde aldrig jag skulle sjunka så lågt att följa detta programmet, men här är man.

Frågan är hur mycket som är spontant och hur mycket som bygger på ett manus. Programmet blir som en dålig men underhållande film.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in