Att vara hotellets bartender lär vara riktigt jobbigt faktiskt. Bara sett Fröidh vara vänlig mot honom.
Fröidh är nog genomsnäll. Skulle jag ha ett eget företag och jag fick anställa någon av de på PH skulle jag anställa Fröidh direkt, även om vissa andra är smartare och har bättre utbildning (Björn). Fröidh kan man nog lita på till 100 % och ställer upp för sina vänner till varje pris och sprider glädje dygnet runt.
Roligt hur alla säger "Alfa-Jeppe". Killen kanske är "flockledaren" bland mentalt handikappade, men knappast något i det verkliga livet.
Jeppe är såklart inte "alfahanne" i alla lägen, (han skulle nog inte dominera på universitetet så att säga...) men i PH, o grabbarna grus-liknande miljöer så är han säkerligen "kung". Tror inte det finns någon som kan dominera i alla sammanhang, vilket inte utesluter att det finns "alfahannar"
De måste ha lite action för att locka tittare, när Jeppe försvann så blev det helt dött på stället...
Exakt, Det är ett underhållningsprogram så självfallet kommer redaktionen att vinkla programmet till att få det att framstå som så dramatiskt och kaotiskt som möjligt, Dels genom konflikter eller sex, och det är ganska svårt att skapa drama i ett hus där alla är vänner med alla, samt att det finns individer som konstaterar att man inte ens vill kyssas i TV.
Förstår mig inte riktigt på folk som kritiserar att Jeppe alternativt Samir fick komma tillbaka, Kan ni tänka er hur det hade sett ut utan dessa? Kan lova er att tittarsiffrorna hade sjunkit ganska markant.
Jag tror även att redaktionen drog en chansning i att ta in Paow igen, med tanke på hur Jeppe knullade snett med Linnea. Lite i ett desperat syfte att skapa drama. Hoppas bara inte Jeppe börjar toffla efter Paow nu, som i dom sista avsnitten av hans första chans.
Senast redigerad av Flowzo 2014-01-21 kl. 17:42.
De måste ha lite action för att locka tittare, när Jeppe försvann så blev det helt dött på stället...
Tycker nog ändå inte att det är legitimt att bara kasta in folk sådär, många tittare blir ju bara irriterade då det känns som att elimineringarna i stort sett är redundanta när tittare som var "populära" kommer tillbaka ändå (Samir, AK, Paow, Jeppe etc). De kan åtminstone göra det till någon slags grej, typ att de som är på hotellet får rösta alternativt någon får välja i hemlighet. Känns trist att bara kasta tillbaka folk.
Förstår mig inte riktigt på folk som kritiserar att Jeppe alternativt Samir fick komma tillbaka, Kan ni tänka er hur det hade sett ut utan dessa? Kan lova er att tittarsiffrorna hade sjunkit ganska markant.
.
Jo absolut, men frågan är hur långt man kan tweaka spelreglerna som programansvarig utan att urvattna konceptet. Även om starka karaktärer drar upp tittarsiffrorna så är det min åsikt att det förstör idén. Krävs inte direkt någon ljushuvud för att förstå att det har med ratings och tittarsiffror att göra herregud, men det hindrar väl ingen ifrån att kritisera konceptet?
Jo absolut, men frågan är hur långt man kan tweaka spelreglerna som programansvarig utan att urvattna konceptet. Även om starka karaktärer drar upp tittarsiffrorna så är det min åsikt att det förstör idén. Krävs inte direkt någon ljushuvud för att förstå att det har med ratings och tittarsiffror att göra herregud, men det hindrar väl ingen ifrån att kritisera konceptet?
Nej det är självklart. Om jag hade varit en utav dom som deltar hade jag antagligen varit rasande (Speciellt om mitt namn var Niklas Örn). Men jag kan bara spekulera i att redaktionen ansåg att dom som hade blivit placerade som "jokers" inte hade en tillräckligt stark personlighet för att sätta sin stämpel på publiken, så då får man helt enkelt spela säkert och ta in gamla spelare. Dock så förstår jag din sida utav det hela i att genom att göra så att folk kastas in och ut förstör själva idén utav spelet, parceremonin och grundreglerna av PH.
Senast redigerad av Flowzo 2014-01-21 kl. 17:52.