Är det inte troligt att det var Paradise Hotel-produktionen som la fejkad sperma på Emelies bild? För att skapa bra TV vilket det blev... eller var det nån som ligger löst till som ville lägga skulden på Joppe? Och lyckades... vet inte vad jag ska tro.
Hahaha tycker vi skapar en trend och sprutar över bilder på Emelie
Men seriöst, hur jävla korkad får man vara? Emelie tror väl inte på fullt allvar att Joppe drar fram snorren och sen börjar runka och sprutar på hennes bild framför alla kameror? Tror nog produktionen har ett spel med i fingret för annars skulle dom visat vem det var. (Om dom inte visar filmen nästa vecka dvs). Kan vara Jeppe också eftersom Emelie sa vid pandoras ask att hon inte gillade honom.
Tror Jeppe får åka imorgon faktiskt, han syns inte lika mycket nu när Jeppe2 blev mördad. Men han är en riktig orm, en typisk kille som blir lätt svartsjuk och som inte skulle tvekat en sekund på att hugga någon i ryggen.
Emelies senaste blogginlägg måste vara det konstigaste jag har läst på väldigt länge, skönt ändå av henne att inleda det hela med att kalla avsnittet med den rosa bollen för det bästa i hela Paradise Hotels historia. Självinsikt. http://www.tv3.se/blog/emelie-r/historien-om-den-rosa-bollen-0
Det finns något med hennes Barcelonatatuering som summerar upp hennes personlighet ganska väl. Såvida hon nu inte älskar Barcelona otroligt mycket, vilket jag har svårt att tro. Det är skönt att alla här kommer att ha glömt av henne samma sekund som hon åker ut samtidigt som hon kommer att ha kvar sitt liv och sin personlighet.