2014-01-07, 19:12
Medlem
Fuck.n.Rollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuriSahin
- Ljushuvudet Aina tror att det är ett sammanträffande att ingen i huset har läst på universitet.

De skickade ju ut den enda som hade gjort det. Björn gick/går på Handels
Citera
2014-01-07, 19:39
Medlem
När fortsätter det?
Citera
2014-01-07, 19:56
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Skulle det inte vara smartast för Nicklas att i hemlighet säga till AK att han är mördaren? Hon kommer ju inte vilja skicka ut honom eftersom att han är hennes enda chans. Nu kanske hon ändå utpekar honom. Spänningen är olidlig.
Citera
2014-01-07, 20:02
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuck.n.Rolla
De skickade ju ut den enda som hade gjort det. Björn gick/går på Handels

Vilket ändå måste räknas som att han är ganska bra i skolan, krävs ju trots allt nästan genomgående MVGn eller 1.9 på HP. Thobias och Niklas känns dock som personer som hade kunnat läsa på universitet, åtminstone Niklas.

Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Skulle det inte vara smartast för Nicklas att i hemlighet säga till AK att han är mördaren? Hon kommer ju inte vilja skicka ut honom eftersom att han är hennes enda chans. Nu kanske hon ändå utpekar honom. Spänningen är olidlig.

Tycker att dörrarna är ganska öppna nu när Jeppe åkte ut. Paow och Aina är också otroligt utsatta.
Citera
2014-01-07, 20:07
Bannlyst
haha undra hur emilie kommer känna sig nu
Citera
2014-01-07, 20:39
Medlem
Fuck.n.Rollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Vilket ändå måste räknas som att han är ganska bra i skolan, krävs ju trots allt nästan genomgående MVGn eller 1.9 på HP. Thobias och Niklas känns dock som personer som hade kunnat läsa på universitet, åtminstone Niklas.

Haha känns lite ovärdigt att sitta o diskutera PH på flashback, dock råkar jag känna just Björn och har gemensamma vänner med clownen Samir. Samir framstår ganska annorlunda på PH mot den uppfattningen jag fått av honom privat, dock känner jag honom inte alltför väl.

Niklas ja, han verkade rätt vettig och sympatisk i början men ledsnade på att han började hålla på som en fjortis efter att den där fotomodell tjejen kom in. Tobias skulle definitivt kunna läsa på universitet, ganska vanligt förekommande personlighet/karaktär på campusområden.
Citera
2014-01-07, 20:46
Medlem
DaKaktuzs avatar
Alltså dem är ju så jävla dumma om dem pekar ut mördaren. Då får dem ju bara mer konkurrenter!

Förövrigt fan va jag hatar Aina, skriker ju bara fjortis om henne på långt håll. Hon beter sig verkligen som en tonåring, med sitt tjutande och gnällande.. åååh blir bara förbannad av att ens prata om henne!
Citera
2014-01-07, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Hoppas att Samir skickar hem Emelie direkt när han är tillbaka. Helvete vad det hade varit kul, efter hennes raljerande inför kamerorna om honom och att hon lyckades få ut honom så fort.

Word! Samir tyckte jag va skön, så hoppas han skickar ut Emelie senare som en payback liksom.
Citera
2014-01-07, 21:13
Medlem
Otroligs avatar
Någon kanske borde berätta för Joppe att Jeppe inte har blivit mördad på riktigt.
Citera
2014-01-07, 21:15
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuck.n.Rolla
Haha känns lite ovärdigt att sitta o diskutera PH på flashback, dock råkar jag känna just Björn och har gemensamma vänner med clownen Samir. Samir framstår ganska annorlunda på PH mot den uppfattningen jag fått av honom privat, dock känner jag honom inte alltför väl.

Niklas ja, han verkade rätt vettig och sympatisk i början men ledsnade på att han började hålla på som en fjortis efter att den där fotomodell tjejen kom in. Tobias skulle definitivt kunna läsa på universitet, ganska vanligt förekommande personlighet/karaktär på campusområden.

Var tvungen att kolla upp alla tre på Facebook nu haha. 5 gemensamma med Björn (studiekamrater I guess), 3 med Samir (brudar som hänger på Stureplans finare klubbar). Inga med Niklas. Enligt Niklas FB har han dock gått på Stockholms Uni. Inga av dessa herrar känner eller har jag dock träffat privat.
Senast redigerad av Cpt.Obvious 2014-01-07 kl. 21:18.
Citera
2014-01-07, 21:17
Medlem
niklas läser ngn utbildning parallellt med jobb
Citera
2014-01-07, 21:39
Medlem
Är inte så insatt i denna såpa, börjat se lite nu dom senaste avsnitten. Fråga: Är deltagarna i Mexico(?) nu eller har avsnitten spelats in långt tidigare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in