2014-01-13, 23:35
Medlem
mckillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseWHOREtel
Class can't exist without trash (vilket fortfarande inte svarar på gåtan hur Emelie kan jobba på Hugo Boss Arlanda)

Jobbar hon kvar efter detta menar du?
Citera
2014-01-13, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
I slutet av dagens avsnitt fick man se trailern till nästa avsnitt.
I trailern var det oxå ett par som pökade under täcket.

Vilka tror ni att det var som pökade?

Jag tror faktiskt på att det var Samir och Anja, med tanke på att Samir sa "jag vill knulla dig" och massa sånt till henne men man vet aldrig, Anja har vart låst och bara kyssts men dom har vart där länge nu så hon är nog en aning kåt..
Citera
2014-01-13, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
En till "bisexuell" som heter Thobias? Vad är chansen? Och den som oroar sig för att Emelie inte ska få jobb efter det här, det verkar inte spela någon roll tydligen i nöjesvärlden.

Hmm, nu när jag tänker efter så känner jag två stycken Thobias i mitt liv. Bägge är asexuella. Min rekommendation är att man borde göra en vetenskaplig utredning på detta. Tills dess: döp inte era barn till Thobias as precaution.
Citera
2014-01-13, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mckillah
Jobbar hon kvar efter detta menar du?

Väldigt tveksamt. Otroligt att hon ens fick representera det exklusiva märket OAVSETT om hon är kvar eller ej.
Citera
2014-01-13, 23:47
Medlem
Sämsta avsnittet hittils. Dom som tycker det var roligt kan inte vara äldre än 15 år. Så jävla less på folket också. Dom som fortfarande håller är Niklas, Samir och Fröidh. Kul med en ny brud nästa avsnitt iaf.
Citera
2014-01-13, 23:54
Medlem
Rifter666s avatar
Så jävla jobbigt med alla dessa bögar. Kallar sig bi men dom är renodlade stjärtryttare. Om dom nu ska ha någon homosexuell kan dom väl ha en tjej för en gångs skull. Börjar kännas som det är många man vill ha ut ur huset nu. Helst Tobias nr1 men han blev ju såklart immun igen...
Citera
2014-01-13, 23:59
Medlem
mckillahs avatar
Den enda därinne som håller nivå är ju ändå fröidh och även han tycker jag är riktigt äcklig på nåt sätt, nä ut med alla och in med nya människor! Men det är ju inga normal vettiga människor idag som söker till dokusåpor. Tänker på Peter i nån gammal bb säsong där har vi en normal kille ja han som pissade på mattan på fyllan men tror det är slut på att se normalt folk i dessa serier tyvär.
Citera
2014-01-14, 00:02
Medlem
Nya deltagaren bör vara: http://www.facebook.com/linnea.eriksson.982

Angående vilka det är som ligger i morgondagens program:
Nu behöver ju paren nödvändigtvis inte ligga på sitt egna rum men om vi ändå antar att så är fallet så är det i det rosa rummet som det sker. Det rummet som tjejerna är i vid 2.50 och vid 40.50 när Emelie ska ploppa ut bollen. Så om vi bara kan lista ut vilka som sover där så borde vi vara ett steg närmare lösningen.
Senast redigerad av NuriSahin 2014-01-14 kl. 00:18.
Citera
2014-01-14, 00:02
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Så jävla jobbigt med alla dessa bögar. Kallar sig bi men dom är renodlade stjärtryttare. Om dom nu ska ha någon homosexuell kan dom väl ha en tjej för en gångs skull. Börjar kännas som det är många man vill ha ut ur huset nu. Helst Tobias nr1 men han blev ju såklart immun igen...

Fräsch attityd? Köpt på Myrorna?
Citera
2014-01-14, 00:06
Bannlyst
Sämsta avsnittet någonsin i PHs historia? Saknar Dorota.
Citera
2014-01-14, 00:06
Medlem
mindtricks1s avatar
Fyfan, homo-hotell.

Nu byter jag till Danska, verkar vara mycket roligare att se än denna skit.

Hoppas fröidh/niklas vinner, får kika i tråden senare vem som vinner då.

over and out
Citera
2014-01-14, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ibsen41a
Jag tror faktiskt på att det var Samir och Anja, med tanke på att Samir sa "jag vill knulla dig" och massa sånt till henne men man vet aldrig, Anja har vart låst och bara kyssts men dom har vart där länge nu så hon är nog en aning kåt..

Nej, deras säng ser helt annorlunda ut i scenen innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in