2014-01-13, 22:21
Medlem
BosseKnopps avatar
Schysst med topless bad... Hehe och killarna sitter med en transa...
Citera
2014-01-13, 22:22
Medlem
janssonkarls avatar
Oj idag bjöds det på gottigheter!!!
Citera
2014-01-13, 22:23
Medlem
berra17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mckillah
Alltså kunde dom inte hitta lite äckligare människor? Emelie är nog det äckligaste jag nånsin skådat hoppas hon skäms så hon inte kan visa sig på stan. Och vad ska hon få för jobb efter detta inte fan på dagis eller i hemtjänsten iaf. Nä enda hon kan göra är nog att flytta från Sverige efter detta.

Blir väll ngt trött utvik i Slitz elr liknande och därefter så blir väll donken för henne.
Citera
2014-01-13, 22:26
Medlem
BosseKnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berra17
Blir väll ngt trött utvik i Slitz elr liknande och därefter så blir väll donken för henne.
Ja det är väl det bästa HON kan hoppas på. Frågan är om slisken Bingo Rimér ens vill fota henne. På den låga äckliga nivån ligger hon. Om du frågar mig, nacka henne direkt så folket slipper lida genom att se henne ute på den öppna gatan.

Och jag har ändå knullat gatuluder i Berlin. Tjackhorornas drottningar.

Så äcklig är Emelie.
Citera
2014-01-13, 22:26
Medlem
mckillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berra17

Okej för donken men inte ens människorna på slitz borde väl vilja ha med henne kan man tycka, nu läser jag inte den tidningen men det kanske e där dessa människorna hamnar till slut Hoppas hon blir blåst av dom isf.
Citera
2014-01-13, 22:28
Medlem
Ledarens avatar
En till "bisexuell" som heter Thobias? Vad är chansen? Och den som oroar sig för att Emelie inte ska få jobb efter det här, det verkar inte spela någon roll tydligen i nöjesvärlden.
Citera
Medlem
Jag har aldrig sett programmet förut, men är det här representativt för resten? När bästa sändningstid bjuder på toplesstjejer som turas om att stoppa upp en boll i frammen på sig själva förstår jag lite hur folk tycker att vår del av världen är en skymf mot gud och allt som är gott.
Citera
Medlem
Hur kunde killarna bli förvånade över att det var en kille, det såg man ju direkt och hur kunde dom inte förutspå att det skulle bli deras nya partner, jag hade ju medvetet gjort en riktigt äcklig drink.

Tjejerna verkar ha glömt att det fanns kameror, särskilt Anja som varit så prydd.

Och vilken jäkla äcklig idé med bollen. Att dom skulle göra det var och en.
Citera
2014-01-13, 22:30
Medlem
mckillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingenperson
Hur kunde killarna bli förvånade över att det var en kille, det såg man ju direkt och hur kunde dom inte förutspå att det skulle bli deras nya partner, jag hade ju medvetet gjort en riktigt äcklig drink.

Tjejerna verkar ha glömt att det fanns kameror, särskilt Anja som varit så prydd.

Och vilken jäkla äcklig idé med bollen. Att dom skulle göra det var och en.

Ja det säger väl sig självt att det finns risk för alla möjliga sjukdomar, men kan nog tänka mig att det är standard med alla möjliga tester innan dom får åka dit.
Citera
2014-01-13, 22:33
Medlem
berra17s avatar
slutar väll med att tjejerna utmanar killarna att stoppa bollen i munnen på fyllan
Citera
2014-01-13, 22:33
Medlem
tjenaretjenares avatar
Kan de inte ta in Sebastian Dawkins och Paul Melén också?
Citera
2014-01-13, 22:34
Medlem
mckillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Kan de inte ta in Sebastian Dawkins och Paul Melén också?

Det hade vart TV det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in