Citat:
Här sitter du först och menar på att det kan ha sin förklaring att man blir kär i någon som utnyttjar en. Men å andra sidan sitter du och menar på att Jeppe är "patetisk, inte så cool och butthurt". Så det finns ingen förklaring i att Jeppe är som han är? Han är bara ett "naturligt r*vh*l" och Paow är en ängel?
Jag har aldrig sagt att Jeppe är cool då jag, TILL SKILLNAD FRÅN DIG, kan skilja på SPELET och VERKLIGHETEN. Jeppe var helt fantastisk i den förstnämnda domänen. Jag gillar inte Ibrahimovics attityd men han är en fantastisk fotbollsspelare och briljera där han är som bäst (om du förstår vad jag menar). Annars tycker jag varken att Zlatan eller Jeppe är särskilt coola. Dessutom tror jag att man blir rätt känd om man ger världen ett cancer-vaccin. Historisk är nog ett mer rätt ord.
Paow, om någon, bryr sig mycket om sin självbild då en blogg är ett enda stort klotterplank som skriker BEKRÄFTELSE. Kan ju styrka detta då hon även gråtit ut i sin blogg om hur "hemsk" Jeppe är. "Stackars" flicka.
Oh, herregud. Är du på riktigt? Så du menar att tjejer är MEDVETNA om att de blir utnyttjade och är HELT OKEJ med det? Är det här ditt sätt att bevisa om hur "kvinnor är smartare än män" eller hur "kvinnor har ett sjätte sinne och alltid är steget före"? Kanske du också är tjackskadad som Fröidh.
Ja, säg det till Breivik
Tydligen är det viktigt för dig att bli känd. HUR man blir känd är väldigt oviktigt. Hoppas innerligt att du inte kommer i närheten av några barn. De kommer ju hamna i en casting-couch och bli utsatta för DP för ett par hundra euro för att sedan bli lämnade.
Nej, vet du vad. Du borde kolla på The Bachelor istället. Du tar det här på för känsligt och stort allvar.
Jag har aldrig sagt att Jeppe är cool då jag, TILL SKILLNAD FRÅN DIG, kan skilja på SPELET och VERKLIGHETEN. Jeppe var helt fantastisk i den förstnämnda domänen. Jag gillar inte Ibrahimovics attityd men han är en fantastisk fotbollsspelare och briljera där han är som bäst (om du förstår vad jag menar). Annars tycker jag varken att Zlatan eller Jeppe är särskilt coola. Dessutom tror jag att man blir rätt känd om man ger världen ett cancer-vaccin. Historisk är nog ett mer rätt ord.
Paow, om någon, bryr sig mycket om sin självbild då en blogg är ett enda stort klotterplank som skriker BEKRÄFTELSE. Kan ju styrka detta då hon även gråtit ut i sin blogg om hur "hemsk" Jeppe är. "Stackars" flicka.
Oh, herregud. Är du på riktigt? Så du menar att tjejer är MEDVETNA om att de blir utnyttjade och är HELT OKEJ med det? Är det här ditt sätt att bevisa om hur "kvinnor är smartare än män" eller hur "kvinnor har ett sjätte sinne och alltid är steget före"? Kanske du också är tjackskadad som Fröidh.

Ja, säg det till Breivik
Tydligen är det viktigt för dig att bli känd. HUR man blir känd är väldigt oviktigt. Hoppas innerligt att du inte kommer i närheten av några barn. De kommer ju hamna i en casting-couch och bli utsatta för DP för ett par hundra euro för att sedan bli lämnade.Nej, vet du vad. Du borde kolla på The Bachelor istället. Du tar det här på för känsligt och stort allvar.

åhnej, jag svarade den mest skrivsugna personen i tråden haha. Är det jag som är känslig? Nää, jag tycker det mesta är kul. Kul att analysera folk osv. Vilket du också verkar tycka(?). Tror du att du är originell i din desperation till att analysera mig? Eller att det du kommer med inte visar att du blandar in lika mycket "känslor i detta" som jag? Spänn av, det är bara ett program med konstiga karaktärer som kan vara roligt att följa ibland! All Heil Jeppe eller nått, som inte kommer tillbaka, nu ska jag dra och bli lika tjackskadad som som du påstår mig vara!