2014-01-09, 21:22
Medlem
shitwreckeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseWHOREtel
Här sitter du först och menar på att det kan ha sin förklaring att man blir kär i någon som utnyttjar en. Men å andra sidan sitter du och menar på att Jeppe är "patetisk, inte så cool och butthurt". Så det finns ingen förklaring i att Jeppe är som han är? Han är bara ett "naturligt r*vh*l" och Paow är en ängel?
Jag har aldrig sagt att Jeppe är cool då jag, TILL SKILLNAD FRÅN DIG, kan skilja på SPELET och VERKLIGHETEN. Jeppe var helt fantastisk i den förstnämnda domänen. Jag gillar inte Ibrahimovics attityd men han är en fantastisk fotbollsspelare och briljera där han är som bäst (om du förstår vad jag menar). Annars tycker jag varken att Zlatan eller Jeppe är särskilt coola. Dessutom tror jag att man blir rätt känd om man ger världen ett cancer-vaccin. Historisk är nog ett mer rätt ord.

Paow, om någon, bryr sig mycket om sin självbild då en blogg är ett enda stort klotterplank som skriker BEKRÄFTELSE. Kan ju styrka detta då hon även gråtit ut i sin blogg om hur "hemsk" Jeppe är. "Stackars" flicka.

Oh, herregud. Är du på riktigt? Så du menar att tjejer är MEDVETNA om att de blir utnyttjade och är HELT OKEJ med det? Är det här ditt sätt att bevisa om hur "kvinnor är smartare än män" eller hur "kvinnor har ett sjätte sinne och alltid är steget före"? Kanske du också är tjackskadad som Fröidh.

Ja, säg det till Breivik Tydligen är det viktigt för dig att bli känd. HUR man blir känd är väldigt oviktigt. Hoppas innerligt att du inte kommer i närheten av några barn. De kommer ju hamna i en casting-couch och bli utsatta för DP för ett par hundra euro för att sedan bli lämnade.

Nej, vet du vad. Du borde kolla på The Bachelor istället. Du tar det här på för känsligt och stort allvar.

åhnej, jag svarade den mest skrivsugna personen i tråden haha. Är det jag som är känslig? Nää, jag tycker det mesta är kul. Kul att analysera folk osv. Vilket du också verkar tycka(?). Tror du att du är originell i din desperation till att analysera mig? Eller att det du kommer med inte visar att du blandar in lika mycket "känslor i detta" som jag? Spänn av, det är bara ett program med konstiga karaktärer som kan vara roligt att följa ibland! All Heil Jeppe eller nått, som inte kommer tillbaka, nu ska jag dra och bli lika tjackskadad som som du påstår mig vara!
Citera
2014-01-09, 21:25
Medlem
Herrpalms avatar
Jag orkar inte läsa genom alla sidor, men jag forskade lite om Niklas och Emelie idag och hittade bilder där de festar ihop för 2-3 år sen. Finns på hans facebook.

Är dom polare?!?! Vilket jävla bra spel isf.
Hoppas att de måste avslöja alla lögner sista programmet. Att jesper är 35 bast osv
Citera
2014-01-09, 21:32
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrpalm
Jag orkar inte läsa genom alla sidor, men jag forskade lite om Niklas och Emelie idag och hittade bilder där de festar ihop för 2-3 år sen. Finns på hans facebook.

Är dom polare?!?! Vilket jävla bra spel isf.
Hoppas att de måste avslöja alla lögner sista programmet. Att jesper är 35 bast osv

Samma sak som Rodney och Christian från Big Brother 2011, dom kände varandra sen innan men höll käften om det där inne.

Alla där inne vet redan att Jesper är 35 år. Vi fick inte se det på tv men på hemsidan kunde man se hela Pandoras Ask (tror det var andra/tredje veckan) och då erkände han.
Citera
2014-01-09, 21:34
Medlem
Herrpalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Samma sak som Rodney och Christian från Big Brother 2011, dom kände varandra sen innan men höll käften om det där inne.

Alla där inne vet redan att Jesper är 35 år. Vi fick inte se det på tv men på hemsidan kunde man se hela Pandoras Ask (tror det var andra/tredje veckan) och då erkände han.

Men vet produktionen om det? Det måste dom väl ifs fått reda på vid research.
Jaha, det har inte jag sett. Tack
Citera
2014-01-09, 21:41
Medlem
yedis avatar
Jävla skitprogram. Har försökt kolla några avsnitt men det finns verkligen ingenting som är intressant och då tycker ändå jag att Jersey Shore kan vara kul!
Citera
2014-01-09, 21:44
Medlem
jenny747s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -W-

Självklart är det bådas men klart att hon kan påverka mycket, hur hon böjer sig, hur hon svankar, även fysiska aspekter som nämnts innan, en najs röv hade gjort mycket, hennes hål kanske är en grotta, allt sånt går att träna upp. Så ja brudar bör ta på sig lite mer ansvar.

Jo, såklart går det. Alla dom grejerna du säger kan dock vara lite smått jobbiga, speciellt i en dusch. (de fysiska attributen är ju dock inget man kan direktkorrigera).
Tänker alltså att varför skulle hon bry sig? Det var inget speciellt knull, bara en in ut skjut slut. Ser inte att Jeppe gjorde nåt speciellt heller.

Som sagt, jag som tjej vet att en hel del ligger på mig också. Det betyder dock inte att jag anstränger mig varje ligg. På samma sätt kräver jag inte att killen anstränger sig heller. Ibland kan det vara nice med ett vanligt ligg med utan ansträngning.

Shit, vad off topic det blir. Aja, anledningen till att jag försvarar Paulina i detta är inte att jag är tjej, utan att jag tycker att Jeppe är så jävla vidrig. Så och göra olika tecken under sexet, spela allan ballan, macho inför kompisar osv. Jävla as.
Paow kanske inte är en tjej jag hade velat vara vän med (eller vad vet jag, jag har aldrig träffat henne), men hon verkar jävligt jordnära i jämförelse med Jeppe, och därför tar jag hennes sida.
Citera
2014-01-09, 22:02
Medlem
Modifys avatar
Jesper Johansson har tydligen gjort idol audition.

http://www.youtube.com/watch?v=44JrLeX1pGM
Citera
2014-01-09, 22:16
Medlem
-W-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenny747
Jo, såklart går det. Alla dom grejerna du säger kan dock vara lite smått jobbiga, speciellt i en dusch. (de fysiska attributen är ju dock inget man kan direktkorrigera).
Tänker alltså att varför skulle hon bry sig? Det var inget speciellt knull, bara en in ut skjut slut. Ser inte att Jeppe gjorde nåt speciellt heller.

Som sagt, jag som tjej vet att en hel del ligger på mig också. Det betyder dock inte att jag anstränger mig varje ligg. På samma sätt kräver jag inte att killen anstränger sig heller. Ibland kan det vara nice med ett vanligt ligg med utan ansträngning.

Shit, vad off topic det blir. Aja, anledningen till att jag försvarar Paulina i detta är inte att jag är tjej, utan att jag tycker att Jeppe är så jävla vidrig. Så och göra olika tecken under sexet, spela allan ballan, macho inför kompisar osv. Jävla as.
Paow kanske inte är en tjej jag hade velat vara vän med (eller vad vet jag, jag har aldrig träffat henne), men hon verkar jävligt jordnära i jämförelse med Jeppe, och därför tar jag hennes sida.
Klart att dem kan vara jobbiga men vill man ha det skönt(för båda) så anstränger man sig ju, speciellt om det är något som visas upp för hela svenska folket så hade jag velat "bring my A-game". Därför anser jag att hon skulle bry sig så att hon inte uppfattas som en pinne med ett hål som bara står där rätt uppochner.
Jag tycker man ska anstränga sig vid varje ligg man vill ju vara och ha det så bra som möjligt!

Sen till alla gester, Paow älskade ju det där inne, hon tyckte det var skitkul och hett/charmigt att han gjorde så. Hon sa ju t.om efter någon gång att han skulle kolla in i kameran och peka.
Hade hon tagit illa upp då är det en annan sak.
Citera
2014-01-09, 22:25
Medlem
Måste säga att det var sjukt kul att Niklas var mördaren och fixade uppdraget. Han höjdes i mina ögon. Kul vecka på hotellet.
Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2014-01-09 kl. 22:31.
Citera
2014-01-09, 22:31
Medlem
DaKaktuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Jesper Johansson har tydligen gjort idol audition.

http://www.youtube.com/watch?v=44JrLeX1pGM

Hahahahahhahahahahah kan inte sluta skratta, vilken jävla idiot!!!
Citera
2014-01-09, 22:33
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bpzg
måste slå ett slag för danska PH.
klart mycket mer underhållande än svenska.

en av deltagarna fick prata med paris hilton varpå hon frågar vad han är för stjärntecken, han svarar "im a fish"
hon frågar en annan deltagare vad han gillar för tjejer, han svara "im an ass-person"
en av tjejerna i ph säger "det är konstigt att partis hilton blivit så stor trots sina små bröst"

redan i första avsnittet blev det kyssar och anspelan på sex mellan deltagarna, andra dagen börjar taktik pratas och folk börjar bråka.
tog väl 3 veckor innan första taktiksnacket i svenska ph.

danska ph är även mycket snyggare filmat och känns proffsigare och mer påkostat på alla plan, deltagarna är inte lika wt och är mycket mer underhållande.
tappade fan lusten att ens kolla på svenska ph efter att ha sett danska.
Haha en kompis sa precis likadant om danska PH, så jag kollade några avsnitt och kan konstatera att det är betydligt mer underhållande än den svenska. Som du säger så känns det mer påkostat än svenska versionen.
Citera
2014-01-09, 23:52
Medlem
Mias systers blogg: www.finest.se/hannahelen
Mias systers instagram: www.instagram.com/hannahelen86
Kolla hennes inlägg på instagram den 4 januari. Ett litet bildspel med "gamla jobbilder" som hon själv skriver. Man förstår ju att hon och Mia är systrar om man säger så!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in