2014-01-09, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Är inte direkt förtjust i Jeppes stil och personlighet överlag och trodde jag skulle bli mer kritisk inställd till honom efter studio-paradise. Jag fann emellertid att det blev det motsatta!. Jag menar själva grunden till paows hat verkar ju ligga i det faktum att jeppe inte enligt eget utsago hade känslor, medan hon erkänt att hon hade det. Och vad är grejen egentligen? Visst paows stolthet får lida men i övrigt ser jag knappast Jeppe som ett svin gentemot henne på ngt sätt. Varför ska alltid killen få massa skit i sådana här fall? Hade aldrig uppstått ngn hysteri om det var ombytta roller. Visst Jeppe fällde en olämplig kommentar under studio-paradise men det var paow som började med spydigheterna

+1
Jävligt många fitt-riddare här inne som är snabba och ta Paows sida.

Citat:
Ursprungligen postat av spLitpersonaLity
Enligt Paulina gav Jesper henne klamydia och han ska också ha varit riktigt svartsjuk under tiden de umgicks. Hon gav ett exempel i Studio Paradise om att Paulina tog Niklas på kuken (på byxorna antar jag) på ett skämtsamt sätt inne i huset och det skulle tydligen Jesper ha blivit jätteupprörd över. Hon har tidigare skrivit i sin blogg att Jesper förbjöd henne att fixa läpparna och göra hårförlängning och när hon gjorde det ändå gick han och hade sex med andra tjejer endast för att han blev sur på henne. Att Jesper sitter i Studio Paradise och säger att allting mellan henne och honom bara var ett spel för honom menar hon är skitsnack bara för att han vill leka "kingen".

Jag tror hon snackar rent skit. För att smutskasta Jeppe. Hennes stolthet fick lida eftersom hon föll för Jeppe och vart kär, medans han säger att han bara spelade henne, så det kan hon inte ta utan måste smutskasta utan grunder.
Senast redigerad av Guuyfawkes 2014-01-09 kl. 19:42.
Citera
2014-01-09, 19:38
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av nilleboy
Tyckte Jeppe verkade jäkligt skön och avslappnad inne i huset men i studio paradise måste han ha varit koksad. Hade han inte haft några känslor inne i huset så hade det väl inte varit sådär viktigt att hävda att han inte brydde sig och aldrig någonsin hade brytt sig ett skit om paow på riktigt.

Verkade som att hon hade sårat honom på något sätt och han därför kände sig tvungen att ge tillbaka. Om man på riktigt är oberörd så finns det heller ingen anledning att snacka skit om någon i onödan.

Hon skrev på sin blogg för nån veckasen att Jeppe hade gått med en annan tjej en kväll efter en barturne och hon blev väl svartis . för några dagarsen var det nåt annat, typ han är en idiot.
Citera
2014-01-09, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dressc
Jisses vad off-topic du hamnade nu. Samt håller jag inte med av det mesta du skrev, men vi är alla olika, så är det bara.

Rätt så on-topic om du frågar mig. Ja, väldigt olika tydligen då sanningen sved
Citera
2014-01-09, 20:13
Medlem
shitwreckeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseWHOREtel
Jeppe gav Paow det hon förtjänade. Varför bara ta Paows berättelse som sanning? Finns alltid två sidor av en berättelse nämligen - välkommen till verkligheten.

Dessutom är det känt sedan avsnitt nr 1 att Jeppe inte är pojkvän-material. Han använde Paow som påladdningsstation i hotellet och det med råge. Om Paow är "rätt känd" i din lilla värld så kan jag säga att jag inte visste ÖVER HUVUD TAGET vem hon var innan PH. Ska hon vara någon slags förebild eller vad syftar du på? Dessutom vet jag inte vad det är hon har i livet som är så mycket "på g". Ska hon rädda världen från en asteroid? Bota cancer? Vinna OS-guld? Hjälpa fattiga i Afrika? Börja utbilda sig? Nej, jag tycker att en sopgubbe bidrar mycket mer till samhället än vad Paow gör. Att hon har fans säger ju ganska mycket om hur illa ställt det är med våra ungdomar idag som ser upp till destruktiva människor som lever på att vika ut sig, knulla i TV och vara allmänt trashiga. Tragiskt.

Återigen - välkommen till verkligheten

Att bli kär i någon som utnyttjar en är inte svårt för vissa. Att man sen väljer att tolka det som dåligt beteende bara för att det inte är 100% smart är inte så självklart som du beskriver. Det är möjligt och sådant händer, alltså något som man inte ska hålla på och bedömma som en dödssynd! Om man kan stå för vad man gör borde det tas med lite respekt. Men bara lite. Förstår om du misstycker och tycker det är mer befogat att tracka folk som faller för sliskiga personer...

Känd betyder inte heller att man ger världen cancer-vaccinet. Att man är känd för något dåligt, ja so what? Som sagt tycker jag själv att man ändå ska stå för det man gör. Det låter helt enkelt som att du försvarar Jeppe som att han vore den heligaste. Jag tycker personligen att paow är skön, och det är för att hon inte bryr sig om nått. Jeppe däremot bryr sig grymt mycket om sin bild av att vara en player som high five:ar folk. Han är inte så cool som ni tror bara för att han "använt" en tjej och playat henne. Hon visste mycket väl om det. Tjejer vet sånt mer är ni anar!

Edit: Vidare så visar Jeppes patetiska försök att kalla henne för skadat gods, att han är butthurt så det bara skriker om det. Han är en osäker tönt och så är det med det. Tråkigt att han åkte ut (för han var en rolig deltagare att följa). Men jag antar att hans tid var kommen efter att Samir kastades ut osv som nämnts innan!
Senast redigerad av shitwrecked 2014-01-09 kl. 20:18.
Citera
2014-01-09, 20:20
Medlem
-W-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bpzg
studio paradise va klart sevärd, brukar inte kolla men idag va det roligt haha.
jeppe är HELT klart tjackad/koksad, inget snack om det saken.

tycker han va lite hård mot paow, hon gjorde väl inget för att förtjäna dissarna hon fick?
Jag gillar inte Jeppe som person men man vet ju inte vad som har hänt dem emellan nu när dem har varit hemma i några månader. Båda har säkert gjort en del dumt och provocerande.

Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Vem fan var det Jeppe satt och stirrade ut och flinade mot bakom kamerorna hela tiden?
Det var en bild på en tv så han såg sig själv i bild samt alla roliga frågor som flödade in från twitter.

Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Jeppes förklaring känns som en dålig efterhandskonstruktion. Varför satt han annars och grinade över henne bakom kulisserna och skrev någon kärleksförklaring på spegeln när han åkte ut? Var det också ett spel? Nä, sjukt osäker snubbe asså.
Ja han hade säkerligen känslor men skämdes eller tyckte att det var jobbigt när det inte fungerade. En försvarsmekanism.

Citat:
Ursprungligen postat av jenny747
Det där är dock så jävla roligt. Att knullet inte var bättre än så är knappast paows fel, det ligger hos Jeppe. Jag är knappast den tjej som tror att ett bra knull hänger helt på killen, det går att göra mycket som tjej också för att förbättra det. MEN i den posititionen är det sjukt svårt att bidra till att göra det bättre.

Det enda Jeppe gör är att kalla sig själv för medelmåttig i sängen, eloge!

Självklart är det bådas men klart att hon kan påverka mycket, hur hon böjer sig, hur hon svankar, även fysiska aspekter som nämnts innan, en najs röv hade gjort mycket, hennes hål kanske är en grotta, allt sånt går att träna upp. Så ja brudar bör ta på sig lite mer ansvar.
Citera
2014-01-09, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Skulle någon kunna klar göra en del saker kring AK.
Jag har följt alla avsnitt, sett om vissa avsnitt för att inte missa dom viktiga bråken.

Men.. Igår när AK lämnade så sa hon att hon var så besviken på alla, hon hade ställt upp för alla när dom har varit ledsen osv.
När hann hon med det?
Det var inge bråk eller tjafs på hotellet när hon va med i leken.
Varför vart hon sur på Aina? Ska inte Aina få välja partner? (Parceremonin)
Har AK ett intellektuell på 14år i sitt huvud?
Möjligtvis kanske hon har ett intellekt som en 14-åring, svårt att se att hon skulle ha ett intellekt som är 14 år gammalt, men man vet ju aldrig... Tror dock att ordet "förstånd" passar bättre. Just saying... Inga besserwisser-tendenser här inte

För övrigt tycker jag att Jeppe tågar ut med stil. Och då syftar jag på hans insats i Studio Paradise när han mosar Paow för det äckel hon är (inte för att hon ligger, hon är bara ett genuint äckel) och ger Nicklas respekt för hans sätt att spela. Jeppe hade gjort sitt dessutom, det är min mening
Citera
2014-01-09, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitwrecked
Att bli kär i någon som utnyttjar en är inte svårt för vissa. Att man sen väljer att tolka det som dåligt beteende bara för att det inte är 100% smart är inte så självklart som du beskriver. Det är möjligt och sådant händer, alltså något som man inte ska hålla på och bedömma som en dödssynd! Om man kan stå för vad man gör borde det tas med lite respekt. Men bara lite. Förstår om du misstycker och tycker det är mer befogat att tracka folk som faller för sliskiga personer...

Känd betyder inte heller att man ger världen cancer-vaccinet. Att man är känd för något dåligt, ja so what? Som sagt tycker jag själv att man ändå ska stå för det man gör. Det låter helt enkelt som att du försvarar Jeppe som att han vore den heligaste. Jag tycker personligen att paow är skön, och det är för att hon inte bryr sig om nått. Jeppe däremot bryr sig grymt mycket om sin bild av att vara en player som high five:ar folk. Han är inte så cool som ni tror bara för att han "använt" en tjej och playat henne. Hon visste mycket väl om det. Tjejer vet sånt mer är ni anar!

Edit: Vidare så visar Jeppes patetiska försök att kalla henne för skadat gods, att han är butthurt så det bara skriker om det. Han är en osäker tönt och så är det med det. Tråkigt att han åkte ut (för han var en rolig deltagare att följa). Men jag antar att hans tid var kommen efter att Samir kastades ut osv som nämnts innan!

Här sitter du först och menar på att det kan ha sin förklaring att man blir kär i någon som utnyttjar en. Men å andra sidan sitter du och menar på att Jeppe är "patetisk, inte så cool och butthurt". Så det finns ingen förklaring i att Jeppe är som han är? Han är bara ett "naturligt r*vh*l" och Paow är en ängel?
Jag har aldrig sagt att Jeppe är cool då jag, TILL SKILLNAD FRÅN DIG, kan skilja på SPELET och VERKLIGHETEN. Jeppe var helt fantastisk i den förstnämnda domänen. Jag gillar inte Ibrahimovics attityd men han är en fantastisk fotbollsspelare och briljera där han är som bäst (om du förstår vad jag menar). Annars tycker jag varken att Zlatan eller Jeppe är särskilt coola. Dessutom tror jag att man blir rätt känd om man ger världen ett cancer-vaccin. Historisk är nog ett mer rätt ord.

Citat:
Jeppe däremot bryr sig grymt mycket om sin bild av att vara en player som high five:ar folk.

Paow, om någon, bryr sig mycket om sin självbild då en blogg är ett enda stort klotterplank som skriker BEKRÄFTELSE. Kan ju styrka detta då hon även gråtit ut i sin blogg om hur "hemsk" Jeppe är. "Stackars" flicka.

Citat:
Han är inte så cool som ni tror bara för att han "använt" en tjej och playat henne. Hon visste mycket väl om det. Tjejer vet sånt mer är ni anar!

Oh, herregud. Är du på riktigt? Så du menar att tjejer är MEDVETNA om att de blir utnyttjade och är HELT OKEJ med det? Är det här ditt sätt att bevisa om hur "kvinnor är smartare än män" eller hur "kvinnor har ett sjätte sinne och alltid är steget före"? Kanske du också är tjackskadad som Fröidh.

Citat:
Att man är känd för något dåligt, ja so what? Som sagt tycker jag själv att man ändå ska stå för det man gör.

Ja, säg det till Breivik Tydligen är det viktigt för dig att bli känd. HUR man blir känd är väldigt oviktigt. Hoppas innerligt att du inte kommer i närheten av några barn. De kommer ju hamna i en casting-couch och bli utsatta för DP för ett par hundra euro för att sedan bli lämnade.

Nej, vet du vad. Du borde kolla på The Bachelor istället. Du tar det här på för känsligt och stort allvar.
Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2014-01-09 kl. 20:46.
Citera
2014-01-09, 20:50
Medlem
Fyfan vad jobbig AK är. Står ju och blåljuger.
Citera
2014-01-09, 20:56
Medlem
nilleboys avatar
Fan vad förjävligt paow såg ut i studio paradise med sin "nya" mun. Tyckte hon var söt på ett lite horigt sätt innan, nu såg hon bara jäkligt skum ut.

AK verkade ha en jäkla skev verklighetsuppfattning. Tyckte att hon själv var jättestarkt och jättesnygg, visade inga direkta prov på något av det i programmet.
Citera
2014-01-09, 21:08
Medlem
nilleboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseWHOREtel
Oh, herregud. Är du på riktigt? Så du menar att tjejer är MEDVETNA om att de blir utnyttjade och är HELT OKEJ med det? Är det här ditt sätt att bevisa om hur "kvinnor är smartare än män" eller hur "kvinnor har ett sjätte sinne och alltid är steget före"? Kanske du också är tjackskadad som Fröidh.

Om det är någon som försöker vinna vm i att vara buttert så verkar det vara du. Skapat ett alldeles speciellt nick bara för att få sitta och böla över hur hemskt det är med ditten och datten.

ALLA är medvetna om att de blir utnyttjade i ALLA relationer. Har du hört talas om ge och ta? Man ger något för att få något annat. Hon ville knulla, det ville han med. Han sa att han gillade henne och det trodde hon på. Han säger efteråt att han bara ljög hela tiden, ok vad synd hon känner sig lite dum för att han var falsk mot henne. Hade han verkligen bara playat henne så finns ingen anledning att sitta och vara extra taskig mot henne i efterhand, man såg hur det blixtrade till i hans ögon när han fick frågan om vad han tyckte om henne och Samir. Skadat blir bara godset om det varit med en skithög. Har det varit med en äkta player så borde ju godset snarare ha ökat i värde, iaf enligt playern
Citera
2014-01-09, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilleboy
Om det är någon som försöker vinna vm i att vara buttert så verkar det vara du. Skapat ett alldeles speciellt nick bara för att få sitta och böla över hur hemskt det är med ditten och datten.

ALLA är medvetna om att de blir utnyttjade i ALLA relationer. Har du hört talas om ge och ta? Man ger något för att få något annat. Hon ville knulla, det ville han med. Han sa att han gillade henne och det trodde hon på. Han säger efteråt att han bara ljög hela tiden, ok vad synd hon känner sig lite dum för att han var falsk mot henne. Hade han verkligen bara playat henne så finns ingen anledning att sitta och vara extra taskig mot henne i efterhand, man såg hur det blixtrade till i hans ögon när han fick frågan om vad han tyckte om henne och Samir. Skadat blir bara godset om det varit med en skithög. Har det varit med en äkta player så borde ju godset snarare ha ökat i värde, iaf enligt playern

Oh, du är ju en psykolog av högsta rang. Du känner mig så väl. Snälla, berätta mer. Jag lyssnar
Du är ju själv en solstråle med din tomma kritik. Jag har superkul här på forumet medan du pratar om känslor precis som många andra som inte kan skilja på SPEL och VERKLIGHET.

Och vad är det här för tes om "varit med en äkta player ... ökat i värde ... bla bla"? Va!? Att Samir är med Paow säger väl ganska mycket om hur destruktiva bägge är. Att man ser skapligt bra ut gör en inte smartare per automatik. Nej, attraktion ligger bortom ytan men det kanske tar några år tills du själv inser det tillsammans med alla andra 14-åringar.

Skadat blir godset om man inte har ett filter mellan hjärna och mun. Om man inte har filter mellan hjärta och könsorgan. Då blir man skadad och det blev Paow. Huruvida det beror på dålig uppfostran eller ej kan inte jag svara på. Jeppe må inte vara herre på täppan men hur lågt nere han än är på skalan så är han fortfarande ovanför Paow.

Välkommen till verkligheten ... du har blivit spelad (av mig)
Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2014-01-09 kl. 21:22.
Citera
2014-01-09, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
http://www.tv6play.se/play/308308?autostart=true

Alla 72 avsnitt av danska PH, med svensk text. Rekommenderas.
måste slå ett slag för danska PH.
klart mycket mer underhållande än svenska.

en av deltagarna fick prata med paris hilton varpå hon frågar vad han är för stjärntecken, han svarar "im a fish"
hon frågar en annan deltagare vad han gillar för tjejer, han svara "im an ass-person"
en av tjejerna i ph säger "det är konstigt att partis hilton blivit så stor trots sina små bröst"

redan i första avsnittet blev det kyssar och anspelan på sex mellan deltagarna, andra dagen börjar taktik pratas och folk börjar bråka.
tog väl 3 veckor innan första taktiksnacket i svenska ph.

danska ph är även mycket snyggare filmat och känns proffsigare och mer påkostat på alla plan, deltagarna är inte lika wt och är mycket mer underhållande.
tappade fan lusten att ens kolla på svenska ph efter att ha sett danska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in