2014-01-06, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
Nä, för då åker han ju ut!

Han blir inte avslöjad, man fick se klipp på nästa avsnitt,och han får då ytterligare uppdrag att mörda nån
Citera
2014-01-06, 23:51
Medlem
Xshss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqel
Hittade en jävligt awkward video på vimeo efter att gjort lite research på något modelljobb vid namn "Men of scandinavia" som en helt annan person än detta inlägg berör skryter med som ett riktigt modelljobb. Någon, förmodligen gay, snubbe som verkar betala muskulösa killar för att få filma dem i naturmiljö i bara kalsonger medan de spänner sig. Hela skiten var så absurd så jag kunde inte sluta titta på den skrattandes.

Blev väldigt förvånad över att se ett bekant ansikte. Eller är inte detta lastbils-Niklas himself?

http://vimeo.com/60159178 Spola till 02.25 och kolla killen i vinterskrud.

Ser då fan ut som honom!

Hade varit intressant hur det "modelljobbet" gick till.

Pz.

Haha fyfan vad äckligt, känner två st av killarna. Kan vara den bögigaste videon någonsin
Citera
2014-01-06, 23:52
Medlem
h4xors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Men kan dom fixa tv3play någon gång.. herregud

Trodde att de var min adblocker som var problemet, men de var de inte. Avsnittet stannar ca 12 min in för mig.
Citera
2014-01-06, 23:53
Medlem
Elementarts avatar
Hur många tittare har Paradise Hotel haft denna säsong?
Citera
2014-01-06, 23:59
Medlem
DaKaktuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmelicious
Vad menas med det?

Det betyder att den som rullar jointen får tända den och röka först!
Klassikt uttryck inom cannabiskulturen.

Många som röker har sk. "Röka-regler" vilket betyder att man gör vissa saker när man rullar en jolle eller hur många bloss varje person får ta innan man skickar den vidare till nästa person!.. många använder just den frasen när man rullar en joint.

En rolig grej bland polarna tycker vissa
Citera
2014-01-07, 00:04
Bannlyst
AK är fan skitsnygg. Hon är singel va?

Att Anja börjar grina för det där
Senast redigerad av Kokosbollar 2014-01-07 kl. 00:16.
Citera
2014-01-07, 00:10
Medlem
Svartbåts avatar
Bra att skiten fungerar...
Citera
2014-01-07, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UnderwearMan
Jag avfärdar inget men ordet flummig används även för att beskriva flummiga nyktra människor så jag skulle inte lita för mycket på det. Joppe avslöjade sig dock som en solklar rökare i kvällens avsnitt när han drog klassikern "meckarn tänder i alla länder, utom peru där tänder du" under killarnas minnesceremoni till jeppe-
då va min analys rätt ändå
skrev inlägget innan dagens ph sändes och sitter fortfarande och väntar på att det ska gå att titta på programmet på tv3play, har samma problem som dom övriga i tråden.

guldmedalj till mig
Citera
2014-01-07, 00:21
Medlem
Otroligs avatar
Att Niklas vinner immunitet i parceremonin om han lyckas med sitt uppdrag implicerar väl att det måste vara någon slags twist på parceremonin? Som läget är nu är det ju överskott på tjejer (2 för många) och om Niklas då tar sig till parceremomin borde han ju vara automatiskt immun (precis som de andra killarna som tar sig dit) och skulle alltså inte behöva immunitet om det inte lurar någon slags twist i buskarna.
Citera
2014-01-07, 00:25
Medlem
http://www.swefilmer.com/paradise-hotel-sverige-s05e16/paradise-hotel-sverige-s05e16-video_5b248d3a4.html

Swefilm<3
Citera
2014-01-07, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bpzg
senaste nytt: jeppe röker cannabis.

i avsnitt 7 när han ska välja badbyxor inför fotograferingen med dorota så säger han "jag tog dom badbyxorna som passar mig bäst, jag är ju en flummig kille som gillar blommor så dom badbyxorna passade ju mig perfekt" sen sken han upp som en sol.

för dom som inte vet är ordet "flummig" ett väldigt utbrett uttryck för att man är cannabispåverkad.
när man röker cannabis så röker man alltså blommorna och INTE bladen som är den vanligaste uppfattningen hos okunniga.
hans beteende stärker även mina misstankar, skön bakåtlutad person som är lite sådär halvseg, avslappnad "det ordnar sig" attityd.

vad tror ni?

haha det känns solklart att trion jeppe joppa o jesper alla röker gräs rätt friskt

edit:

joppa: dagens citat om meckaren tänder i alla länder. det säger det mesta
jeppe: http://instagram.com/p/gX0KTCwHQH/ + det krogliv han levt (+http://instagram.com/p/eFbvmqwHcS/ dåligt ljus, svårt att se om det är en vanlig cigg eller en spliff)
jesper: varit i thailand o levt hippieliv alldeles för länge. om han inte röker nu har han säkert gjort det en hel del genom tiderna
Senast redigerad av cidinho 2014-01-07 kl. 00:53.
Citera
2014-01-07, 01:24
Medlem
mckillahs avatar
Känns inte som nån vidare bra pr för CB tyvär med tanke på intelligensen dom besitter, tragiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in