Tror faktiskt inte det, jag tror varken Samir eller A.K vill ha tillbaka Jeppe och Paow, och är dom inte helt dumma i huvudet(vilket är mycket möjligt) så borde dom förstå att Niklas försökte övertala dom av en anledning. Tror dock att när dom har valt så kommer Niklas få berätta att det var han, och att Jeppe och Paow ryker.
ser bestämt ut som att han har nån sorts polisdräkt på sig, förmodligen ska han hjälpa ak att lista ut vem mördaren är? och om han lyckas så skickas nicklas ut och samir stannar?
AK får gissa vem mördaren är efter förhör med samtliga deltagare, gissar på Anja trots att alla misstankar är mot Niklas. Samir kommer in som en ytterligare detektiv för att hjälpa AK lista ut vem mördaren är. Niklas får uppdrag att döda en till vilket blir Paow som likt Jeppe får dra direkt. I morgondagens avsnitt ska Samir och AK gissa vem mördaren är. Om Niklas blir påkommen åker han hem och både Jeppe och Paow får komma in igen. Gissar de fel så får Niklas stanna, men Jeppe och Paow är då ute.
AK får gissa vem mördaren är efter förhör med samtliga deltagare, gissar på Anja trots att alla misstankar är mot Niklas. Samir kommer in som en ytterligare detektiv för att hjälpa AK lista ut vem mördaren är. Niklas får uppdrag att döda en till vilket blir Paow som likt Jeppe får dra direkt. I morgondagens avsnitt ska Samir och AK gissa vem mördaren är. Om Niklas blir påkommen åker han hem och både Jeppe och Paow får komma in igen. Gissar de fel så får Niklas stanna, men Jeppe och Paow är då ute.
sett på danska att det varit så fast då att båda får komma tillbaka men bara en stanna ..
osmart av niklas att döda paow, han borde dödat tobias då han går hem hos tjejerna, känns som tobias inte ens har börjat spela spelet än och han är redan i en ganska farlig position.
jag är kluven till om jag vill att niklas ska bli påkommen eller ej, både för och nackdelar där.
jag törs garantera att samir sitter imun i parceremonin.
lite spännande
osmart av niklas att döda paow, han borde dödat tobias då han går hem hos tjejerna, känns som tobias inte ens har börjat spela spelet än och han är redan i en ganska farlig position.
jag är kluven till om jag vill att niklas ska bli påkommen eller ej, både för och nackdelar där.
jag törs garantera att samir sitter imun i parceremonin.
lite spännande
Ganska svårt då han var tvungen att välja en tjej. Visserligen är Thobias en fjolla och kanske borde klassas som nått mellanting, menmen.
Hoppas att Samir skickar hem Emelie direkt när han är tillbaka. Helvete vad det hade varit kul, efter hennes raljerande inför kamerorna om honom och att hon lyckades få ut honom så fort.