2014-01-06, 22:59
Medlem
Sa jag inte AK?
Citera
2014-01-06, 23:00
Awaiting Email Confirmation
Dom sa ju att niklas blir immun, inte att han får välja vem som ska ut
Citera
2014-01-06, 23:02
Medlem
Kul avsnitt men jäklar vad dåliga "klippningar" massvis avslöjas ju hela tiden om vad som ska hända härnäst, hade ju räckt med att kolla på första 15 minuterna så har man sett hela avsnittet.

Bara det dom sista sekunderna bekräftar ju att Niklas inte kommer att bli upptäckt.

Jeppe kommer garanterat tillbaka skulle jag tro. Produktionen verkar ha velat ha bort honom ett tag, och sedan är han tillbaka om en vecka igen och Niklas lär nog åka på sikt.
Citera
2014-01-06, 23:04
Bannlyst
när ja försöker kolla på play, så kan ja bara kolla 1 min typ sen startas den om?
Citera
2014-01-06, 23:08
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betongbarn163
när ja försöker kolla på play, så kan ja bara kolla 1 min typ sen startas den om?

Ja prova o funka för mig som det ska , prova hoppa fram nån minut precis när det drar igång.
Citera
2014-01-06, 23:09
Medlem
Jaha. Lite tankar:

- Lite småtråkigt att så många har fått komma tillbaka.
- Alla ska kunna hugga varandra i ryggen, usch på det här kompistramset som brudarna håller på med.
- Ljushuvudet Aina tror att det är ett sammanträffande att ingen i huset har läst på universitet.
- Brudarna agerar som de hade gjort hemma i Sverige, herregud det är PH! Som om Niklas ska fortsätta vara "trogen" mot en tjej som han känt i 2 veckor när hon har fått lämna hotellet.
- Helt rätt av Niklas att ta ut Jeppe, även om det blir sämre TV.
- Niklas bör klara av sitt uppdrag. Man lär inte direkt misstänka honom och Fröidh eftersom de var så tajta med Jeppe, och sen är AK inte speciellt skarp.
- Anja går uppenbarligen på mellanstadiet fortfarande.
- Thobias är en riktig kärring. Tar alltid tjejernas parti (ingen överraskning där inte) och vågade inte ta ton förrän Jeppe åkte.
Citera
2014-01-06, 23:12
Medlem
Det funkar inte att kolla om man har adblock på. Pausa så hackar det inte längre (åtminstone inte för mig)

EDIT: eller nej det hackar ändå. Bajs tv3play. Har varit så förut också vid något avsnitt
Senast redigerad av JogaBonito 2014-01-06 kl. 23:20.
Citera
2014-01-06, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Ja prova o funka för mig som det ska , prova hoppa fram nån minut precis när det drar igång.

okej tack för svaret
Citera
2014-01-06, 23:14
Medlem
Marqels avatar
Hittade en jävligt awkward video på vimeo efter att gjort lite research på något modelljobb vid namn "Men of scandinavia" som en helt annan person än detta inlägg berör skryter med som ett riktigt modelljobb. Någon, förmodligen gay, snubbe som verkar betala muskulösa killar för att få filma dem i naturmiljö i bara kalsonger medan de spänner sig. Hela skiten var så absurd så jag kunde inte sluta titta på den skrattandes.

Blev väldigt förvånad över att se ett bekant ansikte. Eller är inte detta lastbils-Niklas himself?

http://vimeo.com/60159178 Spola till 02.25 och kolla killen i vinterskrud.

Ser då fan ut som honom!

Hade varit intressant hur det "modelljobbet" gick till.

Pz.
Citera
2014-01-06, 23:17
Medlem
tuffkatts avatar
Ni som ser på tv3play - Reklamen för Netflix som visas innan avsnittet börjar, är det någon som vet vad det är för låt i reklamen? Alltså låten som börjar när hon ber honom ta av masken i Green Lantern, och säger "That's really cool".

Förlåt för ot. Tack på förhand
Senast redigerad av tuffkatt 2014-01-06 kl. 23:31.
Citera
2014-01-06, 23:19
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqel
Hittade en jävligt awkward video på vimeo efter att gjort lite research på något modelljobb vid namn "Men of scandinavia" som en helt annan person än detta inlägg berör skryter med som ett riktigt modelljobb. Någon, förmodligen gay, snubbe som verkar betala muskulösa killar för att få filma dem i naturmiljö i bara kalsonger medan de spänner sig. Hela skiten var så absurd så jag kunde inte sluta titta på den skrattandes.

Blev väldigt förvånad över att se ett bekant ansikte. Eller är inte detta lastbils-Niklas himself?

http://vimeo.com/60159178 Spola till 02.25 och kolla killen i vinterskrud.

Ser då fan ut som honom!

Hade varit intressant hur det "modelljobbet" gick till.

Pz.

Haha jo visst fan är det Niklas, sjukt att folk lyckas hitta såna klipp bara
Citera
2014-01-06, 23:20
Medlem
SnutteGullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett23fyra
När det visas introt som dom visar deltagare så är samir och a-k kvar. dorota och den mörkhyade borta och kanske nån till.
jag tänkte "varför är dom kvar och andra borta" . nu kom a-k tillbaks vilket betyder att samir kommer tillbaks.

Tänkte precis samma! Kassa de är på spoilers alltså, både i introt och i "nästa avsnitts"-visning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in