Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-22, 16:39
  #1
Medlem
Jag var nog med om de sjukaste ruset i hela mitt liv igår. jag hade druckit ett glas alkohol( 16%) och skulle sedan röka på. Efter 3 bloss blir jag helt hängig och det kändes chill, men efter en kvart börjar kroppen domna och hela ryggen kändes varm, allt kändes varmt och sen börja det sticka överallt och helt plötsligt kan jag knappt andas. Hela kroppen darrar och mitt hjärta slår inte i takt. Det kändes som ett anfall, men det försvann. Efter ett tag händer detta 3 gånger till och min hörsel försämras och jag ser suddigt. Min polare som skulle hjälpa mig, var suddig och huvudet var helt plötsligt suddigt avlångt. Jag vet inte vad som hände med mig men jag har aldrig varit med om detta förr. Idag 10 h senare, fick jag ett anfall till, hade svårt för att andas osv och det börja sticka i kroppen som igår och jag har ont i hjärtat. Vad händer och har någon varit med om liknande tidigare?
detta har inte förekommit tidigare.
Tacksam för alla svar som hjälper!
__________________
Senast redigerad av Assssee1 2013-09-22 kl. 17:13.
Citera
2013-09-22, 16:47
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VIKVIKVIKVIKVIK
Är du 17 år ska du inte ens dricka och röka haha!

Du ska inte ens vara medlem här 18 år

Har du något bra svar på texten jag skrev innan?
__________________
Senast redigerad av Assssee1 2013-09-22 kl. 17:14.
Citera
2013-09-22, 16:49
  #3
Medlem
Saker händer när du använder olika sorters cannabis, det kan kännas som att det bara LÄCKER ut lycka ur din hjärna när du använder det. Du blir euforisk och glad, det är ångestdämpande och lugnande.

Du kan bli handlingsförlamad om du har rökt på för mycket det är det värsta som kan hända typ : amotivationssyndrom kallas det eller nåt. Du orkar inte göra någonting.. Du blir slö och du förstör ditt liv långsamt. Men att röka på lite då o då, då menar jag en gång i månaden eller en gång varannan månad är inget som förstör ditt liv för evigt direkt. Om du röker jämt så kan du dock få problem med massa saker.

Tänk själv liksom du slår ut saker i din hjärna som försämrar ditt tal och du blir snurrig, tänk då om du röker på för mycket det är klart att du blir snurrig efter ett tag. Tog mig 1 år att komma ur cannabisdimman. Ha en god söndag lillkillen

P,s: När jag rökte på för mycket orkade jag inte ens gå och träna + att jag inte visste vad jag skulle "säga" till folk när jag var hög. Men det är ju som sagt för att jag var hög. Det tar ett tag att komma ur det, plugga istället för fan orka röka på det är för losers, lovar.
Citera
2013-09-22, 16:52
  #4
Avstängd
VIKVIKVIKVIKVIKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assssee1
Ja men du vet inte ifall jag snart blir 18? -_-
Har du något bra svar på texten jag skrev innan?
>_> Första gången du rökte narkotika? Var det b eller g? Man får låg puls av rökat. Jag vet inte om du har något hjärtproblem eller äter mediciner det var många obehagliga symptom du beskriver. Du kanske ska avstå allt?
Citera
2013-09-22, 16:56
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VIKVIKVIKVIKVIK
>_> Första gången du rökte narkotika? Var det b eller g? Man får låg puls av rökat. Jag vet inte om du har något hjärtproblem eller äter mediciner det var många obehagliga symptom du beskriver. Du kanske ska avstå allt?

Nej jag har rökat och druckit innan, men denna gången var det tydligen annorlunda.
Jag har vad jag vet aldrig haft hjärtproblem innan, men jag har försökt sluta med att röka vanliga cigg och då har jag i mellanåt fått lite svårare att andas än vanligt. det är det ända jag kommer på. Jag tar bara allergitabletter
Citera
2013-09-22, 17:00
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puttosleep
Saker händer när du använder olika sorters cannabis, det kan kännas som att det bara LÄCKER ut lycka ur din hjärna när du använder det. Du blir euforisk och glad, det är ångestdämpande och lugnande.

Du kan bli handlingsförlamad om du har rökt på för mycket det är det värsta som kan hända typ : amotivationssyndrom kallas det eller nåt. Du orkar inte göra någonting.. Du blir slö och du förstör ditt liv långsamt. Men att röka på lite då o då, då menar jag en gång i månaden eller en gång varannan månad är inget som förstör ditt liv för evigt direkt. Om du röker jämt så kan du dock få problem med massa saker.

Tänk själv liksom du slår ut saker i din hjärna som försämrar ditt tal och du blir snurrig, tänk då om du röker på för mycket det är klart att du blir snurrig efter ett tag. Tog mig 1 år att komma ur cannabisdimman. Ha en god söndag lillkillen

P,s: När jag rökte på för mycket orkade jag inte ens gå och träna + att jag inte visste vad jag skulle "säga" till folk när jag var hög. Men det är ju som sagt för att jag var hög. Det tar ett tag att komma ur det, plugga istället för fan orka röka på det är för losers, lovar.

Det var tredje gången i mitt liv jag rökte på och jag tog inte många bloss bloss. Idag orkar jag som sagt inte göra någonting osv o kroppen känns fortfarande öm. Jag har aldrig känt så innan i alla fall...
Citera
2013-09-22, 17:02
  #7
Medlem
Flashback55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assssee1
Ja men du vet inte ifall jag snart blir 18? -_-
Har du något bra svar på texten jag skrev innan?

Du är fortfarande inte 18, har du missat det?
Citera
2013-09-22, 17:17
  #8
Medlem
Så går det när man köper skit utblandat med kamelbajs.
Citera
2013-09-22, 17:20
  #9
Avstängd
Applejackss avatar
Kan det bero på att du intog alkohol innan, därav anledningen till att du sneade. Man ska aldrig blanda alkohol med CB, inte ens lättöl!
Citera
2013-09-22, 17:22
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assssee1
Det var tredje gången i mitt liv jag rökte på och jag tog inte många bloss bloss. Idag orkar jag som sagt inte göra någonting osv o kroppen känns fortfarande öm. Jag har aldrig känt så innan i alla fall...

Människorna som använder det här är knarkare, de vill att du ska hålla på med knarket för att de ska kunna hustla dig eller för att de behöver någon att knarka med. Vi är sociala varelser vi människor LYSSNA NU PÅ MIG du kommer bli mer och mer AVTRUBBAD inte dum, du kommer tycka att skolan blir mindre och mindre viktig och du kommer inte att ha lika bra kontakt med dina syskon och dina föräldrar som du hade innan. Säg till dina föräldrar att du har testat och behöver hjälp för att komma ifrån dina kompisar som håller på och röka på det är INGET positivt. SLUTA OMEDELBUMS asså! Förstör inte dina chanser genom att hamna med losergänget, du behöver inte spela SHACK du kan kolla filmer och röka cigg och dricka sprit tills du spyr tarmarna ur dig men fall för fan inte ner i det här grabben. Hippieskit tony soprano hade gett dig en box om du rökte mer. Tänk och använd hjärnan jag lovar att det är kasst för dig mannen!!
Citera
2013-09-22, 17:26
  #11
Avstängd
VIKVIKVIKVIKVIKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Applejacks
Kan det bero på att du intog alkohol innan, därav anledningen till att du sneade. Man ska aldrig blanda alkohol med CB, inte ens lättöl!
Och varför ska man aldrig blanda CB med Alkohol? Jag har gjort det massa gånger och aldrig mått dåligt.
Citera
2013-09-22, 17:37
  #12
Medlem
Blauschimmelkases avatar
puttosleep måste fan vara ett troll eller något...

Jag har enbart positiva erfarenheter av cannabis. Jag använder även cannabis medicinskt och jag skulle vilja gå så långt som att säga att cannabis gör så att livet är värt att leva för mig.
Att du måste gå till hobbygangsters för att få tag på cannabis är knappast cannabisens fel.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback