2024-03-26, 18:13
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolidoo
Vad sger han om dem?
Han tycker svl PF som AKS r bra och ger dem en trea i betyg.
Citera
2024-03-26, 22:22
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg

Att de sedan lgger en betygsttning bakom betalvgg r i sig komik p ljlig niv. Ja han mste supa om han ger dem treor. Allt ver minus r gldjebetyg.
Citera
2024-03-26, 22:29
Medlem
Ganska oserist att ge Ludvig Svan en geting utan att egentligen motivera det heller. Kndes som internskmt. Vill minnas att pajasen som skrivit skiten fick mycket kritik fr ngot annat han publicerat nyligen om sport TV.

Under tiden har Brnholm twittrat sjlvgott om att Sportscom lagts ned.
Citera
2024-03-26, 22:45
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Ganska oserist att ge Ludvig Svan en geting utan att egentligen motivera det heller. Kndes som internskmt. Vill minnas att pajasen som skrivit skiten fick mycket kritik fr ngot annat han publicerat nyligen om sport TV.

Brnholm, mannen som tror att baktider r de mellantider som karen som startat efter fr p den som startat fre.
Citera
2024-03-27, 00:11
Moderator
Hjv9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg

Haha. Vilket skmt. Jag undrar verkligen hur mycket han sett av Viaplays sndningar i vinter. Han nmner Jihdes besatthet av Diggins men inte Forsbergs..

Trffar tminstone rtt i bedmningen av Teo och Olsson, men det andra var skrattretande uselt.

Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945

Ludde har visserligen svajat rtt mycket under ssongen men en etta i betyg med noll motivering bakom r bara pinsamt dligt. 100% internt.

Brnholm p X framstr som en komplett rikstnt. Tycker han r viktig och har intressanta pong men i verkligheten skriver han smre n smst.
Citera
2024-03-27, 14:03
Medlem
FNLSs avatar
Vem har frstrt skidpepp? Jag gissar p surgubben
Citera
2024-03-28, 18:58
Medlem
Surgubben-Jans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FNLS
Vem har frstrt skidpepp? Jag gissar p surgubben
Varfr tror du jag ha intresse av att frstra Skidpepp? Jag r vl den flitigaste skribenten dr.

Jag r inte frvnad ver att bloggen hackats, Oskar Karlin och Martin Viklund och Jrgen-snubben som tillsammans driver stllet verkar inte vara IT-kunniga, det har i flera sttt att sidan inte r sker utan att det gjort ngot t den. Folk har ftt spam skickat till sig och hela sidan var nere fr ngot r sedan.

Dessutom r det mycket enkelt att posta falska inlgg d inloggningsfunktion saknas. Jag tycker de borde skapa ett bulletin board forum istllet fr att envisas med bloggformatet.

Gissningsvis r det ngon ryss som hackat sidan d vi skrivit en del kritiskt om deras hgerregim.
Citera
2024-03-30, 09:26
Medlem
Fr dom som tycker pskbrasorna, VM-rallyt i Afrika och all direktsnd surfing vrmer upp hjrnan fr mycket och vill kyla ner sinnet lite s finns det vacker direktsnd vintersport ven idag, en Freeride Challenger-tvling i Avoriaz, med svenskar p plats, och en finska.

Skidorna bjuder p #2 Nils Wersn och #10 Edvin Olsson, likas #5 Petra Ohlsson och #11 Elly Ohlsson(systrar?).

I Snowboarden finns #10 Arvid Gustavsson, likas finskan #4 Mikaela Hollsten, dr damerna dock ker fre mnnen. Startnummer fr respektive klass. Tror denna tvlingen skulle krts redan igr men skts upp pga vdret, som ven frskjutit dagens start, men dom skjuter upp den med vldigt korta intervall s jag antar att dom rknar med att kra den. Tyvrr lgger dom inte ut ngon bild p berget, s man kan se vdret, men det r en tekniskt korrekt stream i 1080p60:

https://www.youtube.com/@fisfreerideworldtour/streams

Nr/om det vl kommer igng lr det hlla p i ngra timmar, s missa inte, OffTopic, dagens vriga sport, vilket inkluderar terrnglpning och den rliga rodden frn London:

Lrdag 30 Mars

08:00-14:00 2024 French Freeride Series Avoriaz FWT Challenger

Edit: Nu verkar det faktiskt bli start strax 09:30. Var bilder frn drnaren fr en stund sedan. Sg inga Yetis s det r nog ok att ka.
Senast redigerad av pumahunter 2024-03-30 kl. 09:44.
Citera
2024-03-30, 10:38
Medlem
r det bara jag som lider extra mycket i r av att det inte finns ngot stt att teruppleva lngskidssongens hjdpunkter? Om man nu inte sjlv har spelat in dom... Inget tillts p youtube och viaplay har som vanligt har inget kvar att visa.
Citera
2024-03-30, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amak
r det bara jag som lider extra mycket i r av att det inte finns ngot stt att teruppleva lngskidssongens hjdpunkter? Om man nu inte sjlv har spelat in dom... Inget tillts p youtube och viaplay har som vanligt har inget kvar att visa.

Sk p anvndaren "Apelsinmannen".
Brukar lgga upp diverse skidkning p YT bla samlingar p olika kares bsta lopp.
Citera
2024-03-30, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokieknife
Sk p anvndaren "Apelsinmannen".
Brukar lgga upp diverse skidkning p YT bla samlingar p olika kares bsta lopp.

Jag har skummat igenom det mesta p YT bla. den kanalen du nmner men blir inte samma sak nr det bara r korta sekvenser. Jag vill kunna se hela loppen. Det r inte s att jag r snl. Betalar fr viaplay idag och skulle skert betala en slant till fr att f en repris funktion men mjligheten finns ju inte ens. P den fronten var SVT s himla mycket bttre.

Tillgg: Egentligen rtt konstigt att det inte blivit mera liv ver att man tar bort sndningarna efter bara 48 timmar. Varfr gr man s? Vem vinner p att vi inte kan se sportgonblick i repris?
Senast redigerad av Amak 2024-03-30 kl. 13:56.
Citera
2024-03-30, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amak
Nej. Du r verkligen inte ensam. Jag gr ofta tillbaka och ser gamla lopp s jag saknar det verkligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in