Han tycker såväl PF som AKS är bra och ger dem en trea i betyg.
Att de sedan lägger en betygsättning bakom betalvägg är i sig komik på löjlig nivå. Ja han måste supa om han ger dem treor. Allt över minus är glädjebetyg.
Ganska oseriöst att ge Ludvig Svan en geting utan att egentligen motivera det heller. Kändes som internskömt. Vill minnas att pajasen som skrivit skiten fick mycket kritik för något annat han publicerat nyligen om sport TV.
Under tiden har Bränholm twittrat självgott om att Sportscom lagts ned.
Ganska oseriöst att ge Ludvig Svan en geting utan att egentligen motivera det heller. Kändes som internskömt. Vill minnas att pajasen som skrivit skiten fick mycket kritik för något annat han publicerat nyligen om sport TV.
Bränholm, mannen som tror att baktider är de mellantider som åkaren som startat efter får på den som startat före.
Han tycker såväl PF som AKS är bra och ger dem en trea i betyg.
Haha. Vilket skämt. Jag undrar verkligen hur mycket han sett av Viaplays sändningar i vinter. Han nämner Jihdes besatthet av Diggins men inte Forsbergs..
Träffar åtminstone rätt i bedömningen av Teo och Olsson, men det andra var skrattretande uselt.
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Ludde har visserligen svajat rätt mycket under säsongen men en etta i betyg med noll motivering bakom är bara pinsamt dåligt. 100% internt.
Bränholm på X framstår som en komplett rikstönt. Tycker han är viktig och har intressanta poäng men i verkligheten skriver han sämre än sämst.
Vem har förstört skidpepp? Jag gissar på surgubben
Varför tror du jag ha intresse av att förstöra Skidpepp? Jag är väl den flitigaste skribenten där.
Jag är inte förvånad över att bloggen hackats, Oskar Karlin och Martin Viklund och Jörgen-snubben som tillsammans driver stället verkar inte vara IT-kunniga, det har i flera stått att sidan inte är säker utan att det gjort något åt den. Folk har fått spam skickat till sig och hela sidan var nere för något år sedan.
Dessutom är det mycket enkelt att posta falska inlägg då inloggningsfunktion saknas. Jag tycker de borde skapa ett bulletin board forum istället för att envisas med bloggformatet.
Gissningsvis är det någon ryss som hackat sidan då vi skrivit en del kritiskt om deras högerregim.
För dom som tycker påskbrasorna, VM-rallyt i Afrika och all direktsänd surfing värmer upp hjärnan för mycket och vill kyla ner sinnet lite så finns det vacker direktsänd vintersport även idag, en Freeride Challenger-tävling i Avoriaz, med svenskar på plats, och en finska.
Skidorna bjuder på #2 Nils Wersén och #10 Edvin Olsson, likaså #5 Petra Ohlsson och #11 Elly Ohlsson(systrar?).
I Snowboarden finns #10 Arvid Gustavsson, likaså finskan #4 Mikaela Hollsten, där damerna dock åker före männen. Startnummer för respektive klass. Tror denna tävlingen skulle körts redan igår men sköts upp pga vädret, som även förskjutit dagens start, men dom skjuter upp den med väldigt korta intervall så jag antar att dom räknar med att köra den. Tyvärr lägger dom inte ut någon bild på berget, så man kan se vädret, men det är en tekniskt korrekt stream i 1080p60:
När/om det väl kommer igång lär det hålla på i några timmar, så missa inte, OffTopic, dagens övriga sport, vilket inkluderar terränglöpning och den årliga rodden från London:
Lördag 30 Mars
08:00-14:00 2024 French Freeride Series Avoriaz FWT Challenger
10:50-15:10 Belgrade 2024 - English, World Athletics Cross-Country Championships ---> EurovisionSports
11:45 Badminton | Olympic Qualifier | Semi-finals | Madrid Spain Masters | Madrid
12.55-15.30 DFB-Pokal Frauen, Wolfsburg - Essen, Semifinal
13.25-15.30 Women's Super League, Liverpool - Man City
13.55-16.00 Gjensidige Kvindeliga, FC Nordsjælland - Brøndby IF
14.55-17.00 Gjensidige Kvindeliga, Fortuna Hjørring - AGF
15.05-17.15 Women's Six Nations, Skottland - Frankrike
15:30-16:14 78th Women’s Race - English, 2024 Gemini Boat Race ---> EurovisionSports/OlympicChannel
16:00-18:00 Atletico Madrid vs. Vlencia | LIGA F 2023-24 Matchday 22 @DAZN
17.35-19.45 Women's Six Nations, England - Wales
18.00-21.00 Nascar, ToyotaCare 250, Xfinity Series
20.00-05.30 Premier Padel, Puerto Cabello P2, Semifinaler
20.25-22.30 National Women's Soccer League, Kansas City - Angel City
21:45 Rip Curl Pro Bells Beach Presented By Bonsoy 2024 - Day 6
23.00-02.30 LPGA Ford Championship presented by KCC, Tredje rundan
Söndag 31 Mars
00:00 North Carolina Courage - NJ/NY Gotham FC, WakeMed Soccer Park, Cary, North Carolina, NWSL+
00:30 Portland Thorns FC - Racing Louisville FC, Providence Park, Portland, Oregon, NWSL+
03:00 Bay FC - Houston Dash, PayPal Park, San Jose, California, NWSL+
03.30-08.00 Ladies European Tour, New South Wales Women's Open, Andra rundan
14:45-16:26 Cykel, Flandern Runt | Damer ---> Eurosport 1
Edit: Nu verkar det faktiskt bli start strax 09:30. Var bilder från drönaren för en stund sedan. Såg inga Yetis så det är nog ok att åka.
Senast redigerad av pumahunter 2024-03-30 kl. 09:44.
Är det bara jag som lider extra mycket i år av att det inte finns något sätt att återuppleva längskidsäsongens höjdpunkter? Om man nu inte själv har spelat in dom... Inget tillåts på youtube och viaplay har som vanligt har inget kvar att visa.
Är det bara jag som lider extra mycket i år av att det inte finns något sätt att återuppleva längskidsäsongens höjdpunkter? Om man nu inte själv har spelat in dom... Inget tillåts på youtube och viaplay har som vanligt har inget kvar att visa.
Sök på användaren "Apelsinmannen".
Brukar lägga upp diverse skidåkning på YT bla samlingar på olika åkares bästa lopp.
Sök på användaren "Apelsinmannen".
Brukar lägga upp diverse skidåkning på YT bla samlingar på olika åkares bästa lopp.
Jag har skummat igenom det mesta på YT bla. den kanalen du nämner men blir inte samma sak när det bara är korta sekvenser. Jag vill kunna se hela loppen. Det är inte så att jag är snål. Betalar för viaplay idag och skulle säkert betala en slant till för att få en repris funktion men möjligheten finns ju inte ens. På den fronten var SVT så himla mycket bättre.
Tillägg: Egentligen rätt konstigt att det inte blivit mera liv över att man tar bort sändningarna efter bara 48 timmar. Varför gör man så? Vem vinner på att vi inte kan se sportögonblick i repris?
Senast redigerad av Amak 2024-03-30 kl. 13:56.
Nej. Du är verkligen inte ensam. Jag går ofta tillbaka och ser gamla lopp så jag saknar det verkligen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!