Detta publicerades på en blog vid namn TankeTornet, och har ett väldigt tydligt budskap och vettigt innehåll. Det är inte jag som skrivit detta, men allt som han skriver stämmer verkligen. Alla ni såkallade anti-rasister får gärna besvara. Hur ställer ni er till detta öppna brev?
Ett litet utdrag från publikationen:
Öppet brev till alla s.k ”antirasister”:
Jag blir uppriktigt trött och irriterad på allt detta trams med namnlistor, upprop, manifestationer och demonstrationer ”mot rasism och främlingsfientlighet”. Jag är givetvis emot alla former av hat, rasism, diskriminering, mobbning, våld o.s.v. Men när ”antirasisterna” kampanjar ”mot rasism och främlingsfientlighet”, så är det oftast en fortsatt massinvandring, mångkultur och ett ökat islamiskt inflytande i samhället de kampanjar för. Och det har inget med antirasism att göra. När skall ”antirasisterna” fatta att Sverige inte har obegränsade resurser och att de resurser vi har, behövs för att klara sjukvård, äldreomsorg m.m till våra gamla, sjuka och arbetslösa? Om de nu är så engagerade och verkligen vill visa solidaritet med ”flyktingar” o.s.v, – så tycker jag de skall öppna sina egna plånböcker och sina egna hem istället för att kräva att alla andra skall vara med och betala notan.
Läs hela publikationen på TankeTornet