Citat:
Det öppna brevet var på pricken. Anti-rasister har som enda mål att islamisera hela Europa och hela Sverige och att göra om staten Israel till en islamistisk diktatur. Anti-rasister betraktar allt som är svenskt, europeiskt och israeliskt som rasistiskt per definition. Personligen är jag ingen biologisk rasist eftersom flera av mina vänner är icke-muslimska svarta men jag är däremot islamofob på mycket goda grunder.
Du säger ju emot dig själv till den grad att det bara blir pinsamt.
Om vårt enda mål är att islamisera Sverige, vad fan skulle då poängen vara med detta öppna brev som enligt dig är så på pricken?
Från brevet:
Citat:
När skall ”antirasisterna” fatta att Sverige inte har obegränsade resurser och att de resurser vi har, behövs för att klara sjukvård, äldreomsorg m.m till våra gamla, sjuka och arbetslösa?
Vad är det för oss att förstå om vårt enda mål är en islamisering? Då är det väl struntsamma om vi har resurser eller inte.
Citat:
Hur kan de undgå att se och förstå att det stora och växande problemet i Sverige idag, inte är ”främlingsfientlighet och rasism” från svenskarnas sida , utan tvärtom är det våld och hat som finns bland svenskfientliga invandrare?
Om vi hatar Sverige varför skulle vi då bry oss om våld mot svenskar?
Osv osv.
Så jävla roligt att få höra självsäkra bedömningar av hur man är som person från nån som inte ens är intelligent nog att föra resonemang utifrån sin egen världsåskådning.