• 1
  • 2
2013-09-09, 20:15
Medlem
sluttyschoolgirls avatar
Inte bokstavligt talat.

Har bra lön och allt men jag vill sluta behöva planera hur mycket jag kan använda i månaden etc, något tips på hur man kan få in pengar på sitt konto utan att anstränga sig? Och nej, jag vill inte bli cam girl.

(Kan möjligtvis skicka nakenbilder och lite ödmjukhet till någon ensam gubbe. )
Citera
2013-09-09, 20:17
Medlem
xposeds avatar
Investera, jobba mer, starta eget. Du måste ju på ett eller annat sätt jobba för att få tjäna mer.
Citera
2013-09-09, 20:19
Medlem
stelapinnens avatar
Ja du kan försöka vinna med trisslotter och få ett visst belopp i månaden i ett visst antal år, Annars är det nog bara att arbeta som gäller, Och som tjej sitter du på en guld gruva.
Citera
2013-09-09, 20:21
Medlem
Om du är snygg kan du låta vilken man som helst jobba för dig (obs! riktigt snygg)
Citera
2013-09-09, 20:39
Medlem
sluttyschoolgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhatIsThis
Om du är snygg kan du låta vilken man som helst jobba för dig (obs! riktigt snygg)
I USA ja, men i Sverige? Hur? 10+ är jag
Citera
2013-09-09, 20:40
Medlem
sluttyschoolgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stelapinnen
Ja du kan försöka vinna med trisslotter och få ett visst belopp i månaden i ett visst antal år, Annars är det nog bara att arbeta som gäller, Och som tjej sitter du på en guld gruva.
På guldgruva? Ja, om det är mitt jobb du menar. Där kommer jag aldrig få sparken ifrån, inte ens om jag försöker. Och det har jag, haha.
Citera
2013-09-09, 21:07
Medlem
stelapinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluttyschoolgirl
På guldgruva? Ja, om det är mitt jobb du menar. Där kommer jag aldrig få sparken ifrån, inte ens om jag försöker. Och det har jag, haha.
Vill du hellre leva på A-kassa än att jobba? Först ser du till att ha ett nytt arbete sen ser du till att få sparken.
Är du möjligtvis blond lilla fröken?
Citera
2013-09-09, 21:08
Medlem
sluttyschoolgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stelapinnen
Vill du hellre leva på A-kassa än att jobba? Först ser du till att ha ett nytt arbete sen ser du till att få sparken.
Är du möjligtvis blond lilla fröken?
Nej, jag älskar att jobba Skulle bara så om jag var oersättlig eller inte, och det var jag.
Citera
2013-09-09, 21:13
Medlem
stelapinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluttyschoolgirl
Nej, jag älskar att jobba Skulle bara så om jag var oersättlig eller inte, och det var jag.
Varför inte bara vara nöjd med situationen då och lära sig hantera pengarna?
Citera
2013-09-09, 21:26
Medlem
Såååå de där nakenbilderna du pratade om...
Citera
2013-09-09, 21:32
Medlem
stelapinnens avatar
Pma några hit med he he
Citera
2013-09-09, 22:18
Medlem
curiamobiliums avatar
Jag skulle vilja se också. Pm:a mig. Jag kan då bilda mig en bättre uppfattning om vad du kan göra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in