2005-07-09, 18:13
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beslutsångest
Känner ett par byggarbetare som tar tjack ibland på jobbet, ska tydligen funka bra, speciellt när det ska rivas

Kan tänka mig det...en lina o sen slår ni ner väggen där grabbar...
Citera
2005-07-09, 18:21
Medlem
rezniks avatar
fattar inte vitsen med att ta droger på jobbet/skolan... utan att gå in i närmre detalj kan jag iaf säga att mina egna erfarenheter hemska av sånt. :thumbsdow
Citera
2005-07-09, 18:23
Medlem
KillYourGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reznik
fattar inte vitsen med att ta droger på jobbet/skolan... utan att gå in i närmre detalj kan jag iaf säga att mina egna erfarenheter hemska av sånt. :thumbsdow

Du kan ju inte dra alla droger över en kam, smartass
Citera
2005-07-09, 19:08
Medlem
rezniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillYourGod
Du kan ju inte dra alla droger över en kam, smartass

hmm, nej. finns säkert mkt som är jättekul att ta i samband med jobb/skola. kaffe är underbart att ta då
Citera
2005-07-09, 19:24
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reznik
kaffe är underbart att ta då

Mmm...om du har en kaffeböngård i Brasilien möjligen...riktiga män/kvinnor skiter i allt o drar i sig en fix innan jobbet...det mest manliga är ju att dra en mlpump i armen med tjack till frukost...bara o smita i väg o slå i sig en panna
Citera
2005-07-10, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
Mmm...om du har en kaffeböngård i Brasilien möjligen...riktiga män/kvinnor skiter i allt o drar i sig en fix innan jobbet...det mest manliga är ju att dra en mlpump i armen med tjack till frukost...bara o smita i väg o slå i sig en panna
Väldigt seriöst. Är inte det mest manliga att stå ut med abstinensen för att sedan förbereda en sil som man sedan slänger? Är inte det hårt och manligt?
Citera
2005-07-26, 22:59
Bannlyst
Iallafall, vilken drog är att rekommendera om man vill kunna plugga intensivt och bra? Är det amfetamin eller?
Citera
2005-07-27, 10:23
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeztroo
Iallafall, vilken drog är att rekommendera om man vill kunna plugga intensivt och bra? Är det amfetamin eller?

Amfetamin helt klart. Skrev min stora gymnasieuppsats i Svenska B kvällen/natten innan den skulle lämnas in. Satt i bra många timmar och filade och resultatet då? Ptja, Väl Godkänt med beröm

Den drog som inte lämpade sig så väl i plugget är helt klart LSD...

Var på Turbine i Sthlm och klockan var 4:30 en Torsdagmorgon, när vi fick den brillianta idea att slänga i oss ett par microdots utan att tänka på att stället stänger 05:00. Sagt och gjort och traditionsenligt spelades BBE - Seven Days and One Week som sista låt innan man vid 05:30 var på väg mot norrort med tuben. Vid det här laget hade det börja färga skapligt och när man väl var hemma satt man vid köksbordet med päronen som ett j-a kryss medans man hade fullt upp att försöka begripa vad dom pratade om ( nåt i stil med, hur fan orkar du gå till skolan utan att sova typ ) samt att smörgåsen hade udda proportioner.

Hur som helst, cykeln ner till plugget i bästa Hoffmann stil bara för att på lektionen be en polare ( som ganska snart förstod min situation ) hjälpa mig löda fast ett par kablage då jag knappt visste ut eller in om vad en lödstation var eller varför, om än mindre vilken sladd jag skulle ha..

Ganska roligt när man tänker tillbaka, men absolut inget att rekommendera då iQ-nivån inte var den bästa. ( Eller kanske var på tok för hög, så man brydde sig mindre om dessa triviala saker man skulle göra i skolan - I AM GOD )
Citera
2005-07-27, 10:46
Medlem
Fisk_den_tredjes avatar
Lite valfri datura skulle sitta fint en trist skoldag, det skulle nog liva upp stämningen lite
Citera
2005-07-27, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Man kan vara hur stenad, flöddrad, tjackad, full och zonkad som helst utan att någon märker det så länge ingen kollar efter det... Folk tänker helt enkelt inte på hur du beter dig, de har egna problem att tänka på... Men om de däremot misstänker att du tagit droger, då kommer de att tycka att du är påverkad även om du är nykter...

Kunde inte sagt det bättre själv. Folk ser inte om de inte vet vad de ska titta efter och varför skulle de titta efter något de inte hade en aning om?

Fö är man väldigt effektiv på jobbet efter en lagom svag dos tjack. Men det skulle jag aldrig få för mig.

Röker gör jag aldrig på jobbet. Tycker bara det är jobbigt att stå som ett fån och inte fatta de enklaste sakerna...
Citera
2005-07-30, 13:13
Medlem
stolens avatar
Brass, Benzo o sprit...funkar iaf för mig...

tror dock inte att alla på samma gång är så lyckat...
Citera
2005-07-30, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teemb
kompisen däremot försökte ju köra dxm i skolan, det gick inget vidare. han skrek efter en stund att han inte såg vad som stod på tavlan (trots avståndet på 2 meter), då tyckte jag att vi skulle skolka den lektionen. jag reste på mig och väntade på att han skulle plocka bort böckerna. när han sedan ställde sig upp blev allt väldigt pinsamt. först och främst kunde han inte gå, han såg ut som en robot i slow-motion. det andra var att när vi närmades oss dörren lite diskret ramlar han bara ihop rakt på handtaget. jag slet upp dörren och gick ut. han staplade efter. hehe det är ganska roligt nu i efterhand men fan vilken situation då. första gången han provade dxm också, 500 mg i skolan.

HAHAHAHAHAHAHA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in