2005-06-30, 04:43
Medlem
napps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DnOWis
Det roliga med det hela är att ingen har märkt något av dessa på mig!
Men jag undrar med hasch, om man röker på morgonen och NÅGON undrar kan man ju säga att man sovit dåligt, annars tror jag att de e lungt om man röker lite

Visst, men sen får du ju tänka på att det stinker rätt rejält när du har rökt saker, men snorting brukar gå bra. Brukar.
Citera
2005-06-30, 05:46
Medlem
Sliddjurets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av copernikus
haha tänk att vara på stilnoc i plugget/jobb...
Detta har jag också tänkt på men som tur var kunnat hålla mig hittils.
Har aldrig gått utanför dörren när jag tagit Stilnoct (vad jag vet ) Och det är jag väldigt glad för.
Citera
2005-06-30, 11:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av napp
Visst, men sen får du ju tänka på att det stinker rätt rejält när du har rökt saker, men snorting brukar gå bra. Brukar.

Men hur är det egentligen, varken jag eller mina kompisar tycker att det luktar så mycket Hasch efter 30-40 minuter, då är ju nästan all lukt borta, men vi är ju bäng hela högen
Så när försvinner lukten ungefär?
E de samma sak som med Cigaretter?
Går det dölja om maqn röker någon cigg efteråt?
Citera
2005-07-06, 17:30
Medlem
vi rökte 2-4 gånger i veckan i skolan genom hela ettan. skrev prov och allt bäng, gick förvånansvärt bra dessutom. jag säger alltid att jag har allergi om någon frågar om röda ögon, stora pupiller i dagsljus brukar jag inte vara med om så det är inget jag nojjar över. kompisen däremot försökte ju köra dxm i skolan, det gick inget vidare. han skrek efter en stund att han inte såg vad som stod på tavlan (trots avståndet på 2 meter), då tyckte jag att vi skulle skolka den lektionen. jag reste på mig och väntade på att han skulle plocka bort böckerna. när han sedan ställde sig upp blev allt väldigt pinsamt. först och främst kunde han inte gå, han såg ut som en robot i slow-motion. det andra var att när vi närmades oss dörren lite diskret ramlar han bara ihop rakt på handtaget. jag slet upp dörren och gick ut. han staplade efter. hehe det är ganska roligt nu i efterhand men fan vilken situation då. första gången han provade dxm också, 500 mg i skolan. hmmm mer då? jo, jag har boffat lim på toaletterna när jag gick i typ 6 eller något.
Citera
2005-07-06, 22:57
Bannlyst
Jag skulle vilja veta ifall det finns någon här som går ett teoretiskt krävande program på universitet och lyckas kombinera detta med ett bruk av droger såsom opiater, centralstimulantia och benzo?

Hur får ni det att gå ihop?

Affe under tentapluggande har man hört om, går det lättare att plugga om man är lite i farten eller blir man mer "smart" på tentorna eller hur går det?
Citera
2005-07-06, 23:01
Medlem
KillYourGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeztroo
Jag skulle vilja veta ifall det finns någon här som går ett teoretiskt krävande program på universitet och lyckas kombinera detta med ett bruk av droger såsom opiater, centralstimulantia och benzo?

Hur får ni det att gå ihop?

Affe under tentapluggande har man hört om, går det lättare att plugga om man är lite i farten eller blir man mer "smart" på tentorna eller hur går det?

Faktum är att det är svårare att klara av studierna utan några droger alls. Min egen slutsats, men då ska man droga måttligt också (bara för att behålla skärpan, inte mer).
Citera
2005-07-07, 01:24
Medlem
Nemesis1s avatar
Man kan vara hur stenad, flöddrad, tjackad, full och zonkad som helst utan att någon märker det så länge ingen kollar efter det... Folk tänker helt enkelt inte på hur du beter dig, de har egna problem att tänka på... Men om de däremot misstänker att du tagit droger, då kommer de att tycka att du är påverkad även om du är nykter...
Citera
2005-07-08, 06:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KillYourGod
Faktum är att det är svårare att klara av studierna utan några droger alls. Min egen slutsats, men då ska man droga måttligt också (bara för att behålla skärpan, inte mer).
Där ser man, egen erfarenhet eller?
Citera
2005-07-08, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Man kan vara hur stenad, flöddrad, tjackad, full och zonkad som helst utan att någon märker det så länge ingen kollar efter det... Folk tänker helt enkelt inte på hur du beter dig, de har egna problem att tänka på... Men om de däremot misstänker att du tagit droger, då kommer de att tycka att du är påverkad även om du är nykter...
Det är ju just det. FOlk som inte vet något om droger förutom att det är farligt och knark, ser absolut inte på en människa om dem tagit droger. kanske på horse och e då men jaa..
Det är bara en själv som är nojjig. Alltså tänker man efter så finns det ju så mycket skumt folk omkring oss alla helt vardagligt så det är inget man ser.
Citera
2005-07-08, 12:18
Medlem
KillYourGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeztroo
Där ser man, egen erfarenhet eller?

Kanske det... dra dina egna slutsatser
Citera
2005-07-08, 20:52
Medlem
Jag o en polare boffade crome under lunch rasten i nian. sen gick vi till matsalen helt silvriga runt munnen och jag välte en stol eller två av misstag och sprang därifrån. undrar hur det såg ut.
Citera
2005-07-09, 17:59
Medlem
KillYourGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aboo_re
Jag o en polare boffade crome under lunch rasten i nian. sen gick vi till matsalen helt silvriga runt munnen och jag välte en stol eller två av misstag och sprang därifrån. undrar hur det såg ut.

Stenkorkat pundigt? :P No offense, men så värst snyggt var det nog inte. Bättre då med tunnelbaneäventyren, det är ju lite humor (förutom nålarna då)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in